eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrówka Leśna › Przystosowanie klatki schodowej i korytarzy ewakuacyjnych w siedzibie Nadleśnictwa Oborniki.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie klatki schodowej i korytarzy ewakuacyjnych w siedzibie Nadleśnictwa Oborniki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE. LASY PAŃSTWOWE-NADLEŚNICTWO OBORNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011527

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gajowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka Leśna

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 2971302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.poznan.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-abf37605-d53b-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przystosowanie klatki schodowej i korytarzy ewakuacyjnych w siedzibie Nadleśnictwa Oborniki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abf37605-d53b-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004062/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja klatki schodowej w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Oborniki.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233116

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210406,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa klatki schodowej i korytarzy ewakuacyjnych w budynku biurowym Nadleśnictwa Oborniki w celu zapewnienia warunków ewakuacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2022 poz 1225).
Przebudowa będzie polegała w szczególności na wymianie ewakuacyjnych drzwi zewnętrznych i przebudowie podestu przy wejściu do klatki oraz montażu klapy dymowej w połaci dachowej nad klatką schodową. Roboty budowlane objęte Przedmiotem Umowy, które zostały zawarte w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 9 do Umowy), służą osiągnięciu celu, jakim jest spełnienie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
Planuje się przebudowę wewnątrz klatki schodowej oraz na drodze głównej ewakuacji zgodnie z ekspertyzą techniczną (stanowiącą element Dokumentacji projektowej – załącznik nr 9 do Umowy) w zakresie bezpieczeństwa pożarowego oraz postanowieniem Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej. Podlegający przebudowie budynek zlokalizowany jest na dz. nr ewid. 10835 w miejscowości Dąbrówka Leśna, ul. Gajowa 1, gm. Oborniki.
1) Projektowane roboty budowlane , w szczególności:
a) demontaż istniejących drzwi wejściowych i dopasowanie otworu w murze do nowej ościeżnicy;
b) montaż nowej stolarki drzwiowej (drzwi ewakuacyjne z klatki schodowej otwierane na zewnątrz o szerokości przejścia min. 120x200 w tym jedno skrzydło o szerokości przejścia min. 90cm (drzwi na czas pożaru służą jako napowietrzenie oddymianej klatki schodowej);
c) przebudowa podestu przy schodach z kostki brukowej o wymaganych wymiarach spocznika;
d) demontaż istniejącego sufitu z boazerii drewnianej i przebicie otworu w połaci dachowej pomiędzy istniejącymi krokwiami i przygotowanie podkonstrukcji pod podstawę klapy dymowej;
e) montaż systemowej klapy dymowej o wymiarach geometrycznych dopasowanych do istniejącej konstrukcji dachu i zapewniających powierzchnie geometryczną min. 1m2;
f) wymiana drzwi do klatek schodowych o wymaganej odporności EIS30 i EIS60;
g) wymiana drewnianych parapetów i balustrad na nowe wykonane jako nierozprzestrzeniające ogień – płyta granitowa;
h) wymiana wykończenia podłogi klatki schodowej, dopasowanie poziomów z istniejącym na korytarzu, nowe płytki ceramiczne dopasowane kolorem i wymiarem do istniejących na korytarzu;
i) montaż nowych lamp ewakuacyjnych, czujek dymowych i sterowania systemu wykrywania pożaru na drogach ewakuacyjnych;
j) przeniesienie hydrantów z klatki schodowej na korytarz;
k) demontaż istniejącej żaluzji na wejściu do piwnicy;
l) wkucie, istniejącego widocznego okablowania natynkowego na klatce schodowej;
m) wymiana wszystkich lamp kinkietowych na nowe ledowe oraz wymiana wyłączników w klatce schodowej;
n) naprawa pęknięć murów, uzupełnienie, uszczelnienie przebić o wymaganej odporności ogniowej EI30-60, szpachlowanie i malowanie ścian farba lateksowa – kolory jasne, dopasowane do istniejących ścian.
2) W skład przedmiotu zamówienia wchodzą ponadto:
a) prowadzenie dziennika budowy,
b) przygotowanie rozliczenia,
c) przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu.

3.2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na podstawie dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ, zawierającej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: projekt budowlany, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, STWiOR, decyzję udzielającą pozwolenie na budowę, ekspertyzę techniczną w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, wytyczne do projektu oddymiania, przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331878,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329113,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302220127

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 86A

7.3.4) Miejscowość: Lusowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329113,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W związku z odmową podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego przez firmę Mateusz Kopta "MKBUD", ul. Adama Doboszyńskiego 81, 32-031 Chorowice, REGON 363160478 Zamawiający na postawie art. 263 PZP dokonał ponownego badania i oceny ofert pozostałych Wykonawców w postępowaniu, nie uwzględniając oferty Wykonawcy, który uchylił się od podpisania Umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.