eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0ca4a52-cf01-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033340/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Warka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209681

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 96296,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Krześniaków, gmina Warka- etap II
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Krześniaków, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji (najbliższy słup linii nN).
W etapie II, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego obejmujący budowę jednego stanowiska wraz z linią zasilającą i oprawą, począwszy od istniejącego słupa wybudowanego w etapie I, znajdującego się w działce o nr ew. geod. 63/2 oraz montażu dwóch opraw oświetlenia ulicznego wraz z linią zasilającą na istniejących słupach, tj.:
- słupa nr 22/5/3, żerdź wirowana- pojedyncza E, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 63/2,
- istniejący słup nr 9/1, montaż oprawy typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 168,
- istniejący słup nr 9/2, montaż oprawy typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w granicy działek o nr ew. geod. 167 i 166.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 15689,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Wichradz, gmina Warka- etap IV
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Wichradz, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji.
W etapie IV, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego obejmujący budowę stanowisk słupowych wraz z linią zasilającą, począwszy od wybudowanego w etapie III słupa nr 30/5 do planowanych do wybudowania słupów nr 30/6, 30/7, 30/8 i 30/9, 30/10 i 30/11,tj.:
- słup nr 30/6, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/4,3/E, montaż oprawy typu LED, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce drogowej ( droga powiatowa) o nr ew. geod. 147,
- słup nr 30/7, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/4,3/E, montaż oprawy typu LED, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce drogowej ( droga powiatowa) o nr ew. geod. 147,
- słup nr 30/8, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, montaż oprawy typu LED, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce drogowej ( droga powiatowa) o nr ew. geod. 147,
- słup nr 30/9, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, montaż oprawy typu LED, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce drogowej ( droga powiatowa) o nr ew. geod. 147,
- słup nr 30/10, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, montaż oprawy typu LED, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce drogowej ( droga powiatowa) o nr ew. geod. 147,
- słup nr 30/11, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, montaż oprawy typu LED, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce drogowej ( droga powiatowa) o nr ew. geod. 147,
Lampy oświetleniowe do zamontowania na ww. słupach oświetleniowych przekaże Gmina Warka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 24633,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Nowe Biskupice, gmina Warka- etap IV
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowe Biskupice, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego polegający na budowie trzech stanowisk słupowych wraz z linią zasilającą, począwszy od wybudowanego w etapie III słupa nr 16/8, znajdującego się w działce o nr ew. geod. 102 (droga gminna) do słupów nr 16/9 i 16/10, tj.:
- słup nr 16/9, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w granicy działek o nr ew. geod. 152 ( droga gminna) oraz 103,
- słup nr 16/10, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 152 ( droga gminna).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 19953,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michałów Parcele, gmina Warka
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Michałów Parcele, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie , objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego, polegający na montażu 8 latarni, tj. 7 szt. słupów żelbetowych typu ŻN-10 i 1 słup strunobetonowy wirowany typu E10,5/4,3 wraz z wysięgnikami i oprawami typu LED oraz napowietrzną linią oświetlenia ulicznego na odcinku od istniejącej stacji trafo 393 Michałów Parcele 1 do wszystkich ośmiu projektowanych słupów oświetleniowych, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Całość w działce o nr ew. geod. 1354- droga wojewódzka DW 731.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 36019,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18545,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19774,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18545,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797 194 88 57

7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58

7.3.4) Miejscowość: Warka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-660

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18545,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39900,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66108,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39900,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK – ENERGY REALIZACJA INWESTYCJI Marcin Kamiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 948 261 00 54

7.3.3) Ulica: Ludwinów 79

7.3.4) Miejscowość: Kowala – Stępocina

7.3.5) Kod pocztowy: 26-624

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39900,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16928,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41414,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16928,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797 194 88 57

7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58

7.3.4) Miejscowość: Warka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-660

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16928,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39636,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61407,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39636,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKCES ENERGO Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 534 254 10 90

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Pułaskiego 76

7.3.4) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna

7.3.5) Kod pocztowy: 05-510

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39636,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.