eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudka › Rozbudowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ulic: Wola, Wolności, Szkolnej i ks. Pr. M. Badowskiego w m. Rudka



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ulic: Wola, Wolności, Szkolnej i ks. Pr. M. Badowskiego w m. Rudka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brańska 13

1.5.2.) Miejscowość: Rudka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-123

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rudka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip-ugrudka.wrotapodlasia.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ulic: Wola, Wolności, Szkolnej i ks. Pr. M. Badowskiego w m. Rudka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bf190d4-3c7f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292153

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001098/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ulic: Wola, Wolności, Szkolnej i ks. Pr. M. Badowskiego w m. Rudka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254647/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SEK.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie czterech istniejących przejść dla pieszych zlokalizowanych na skrzyżowaniu ulic: Wola, Wolności, Szkolnej i ks. Pr. M. Badowskiego w m. Rudka. Ulice Wola i ks. Prałata M. Badowskiego są drogami powiatowym, natomiast ulice Szkolna i Wolności są zaliczone do kategorii dróg gminnych. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenia dedykowanego, tj. budowę przy każdym przejściu dwóch stanowisk słupowych. Projektowane oprawy oświetleniowe zasilane będą za pomocą doziemnej sieci oświetleniowej o długości ok. 210 m przechodzącej przez działki o nr ewid.: 1098, 1101, 1155, 1155, 1156/2, 1192 obręb Rudka od sekcji oświetlenia ulicznego w rozdzielnicy stacyjnej ST 3-0195 Rudka. Projektowana jest również modernizacja sekcji oświetlenia ulicznego w rozdzielnicy stacyjnej. W ramach inwestycji zaplanowano również montaż oznakowania pionowego, wykonanie oznakowania poziomego, wymianę i montaż nowych barierek ochronnych oraz oznakowanie przejść elementami odblaskowymi. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia i poniesienia wszelkich kosztów związanych z zapewnieniem obsługi geodezyjnej, zajęciem pasa drogowego i innym kosztami niezbędnymi do poniesienia w trakcie realizacji zamówienia oraz do wykonania pomiarów elektrycznych i sporządzenia dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178965,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209398,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178965,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro Maciej Kuczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5432116953

7.3.4) Miejscowość: Patoki 13

7.3.5) Kod pocztowy: 17-120

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178965,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.