Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00266116/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
- 2024/BZP 00283383/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRÓW MAZOWIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminaostrowmaz@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostrowmaz.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4aea9325-e52d-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aea9325-e52d-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038399/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266116
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej. Budowa windy wiąże się z: wykonaniem otworów w stropach i wykonaniem fundamentów pod windę, rozbiórką zewnętrznego murku betonowego znajdującego się przy istniejącym oknie w piwnicy budynku, zamurowaniem okna w piwnicy, ze zmianą wielkości okien na korytarzu i piętrze budynku, wymianą grzejników na parterze i piętrze oraz przeniesieniem jednego grzejnika w piwnicy. Winda planowana jest wewnątrz budynku, w jego północno-zachodnim skrzydle. Nadszybie i podszybie windy nie wykroczą poza bryłę budynku. Konstrukcja szybu windy powinna zapewniać dostęp do okna i grzejnika na parterze i piętrze budynku.
Parametry windy wraz z szybem:
· powierzchnia zabudowy – 2,92 m2,
· kubatura szybu windowego – 21,61 m3,
· ilość kondygnacji - 2 nadziemne,
· ilość przystanków – 2,
· długość i szerokość szybu windowego – 180,0 m x 162,0 cm,
· kabina windy o wymiarach wewnętrznych min. 120x140 cm,
· udźwig: 900 kg, na max. 12 osób.
Zamawiający informuje, iż prace prowadzone będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, w związku z powyższym prace należy prowadzić tak, aby zakłócenie jego funkcjonowania ograniczyć do niezbędnego minimum. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić objęcie kierownictwa budowy przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności.
Obowiązkiem Wykonawcy jest także:
- w szczególności: uzupełnienie tynków, naprawy ścian w zależności od potrzeb,
- przygotowanie dokumentacji odbiorczej dla Urzędu Dozoru Technicznego (dalej zwanego UDT) i doprowadzenie do odbioru technicznego przez UDT. Wykonawca własnym staraniem zapewni przeprowadzenie badań odbiorczych windy i uzyskanie decyzji od UDT zezwalających na eksploatację nowego dźwigu przez Zamawiającego,
- przeprowadzenie szkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie awaryjnego uwalniania osób z kabiny,
- dokonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigu zgodnie z wymaganiami UDT przez cały okres gwarancji,
- bezpłatny nadzór przez cały okres gwarancji nad corocznymi badaniami eksploatacyjnymi wykonywanymi przez UDT. Koszt czynności wykonywanych przez UDT ponosi Zamawiający.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projekcie umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wpłynęły 4 oferty, z których najniższa jest na kwotę 353000,00 zł brutto. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 250000 zł brutto. W związku z powyższym zamawiający postanowił unieważnić postępowanie, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 992610,00 PLN
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Usługa ochrony fizycznej obiektu bazy transportowej usytuowanej przy ulicy Łąkowej 10 w Ostrowi Mazowieckiej wraz z terenem przyległym do bazy, tzw. parkingiem pracowniczym
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2602W granica województwa - Przeździecko-Lenarty - Przeździecko-Grzymki - etap II
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku MOSiR przy ul. Warchalskiego 3 w Ostrowi Mazowieckiej
- Budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Biel
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Toksykologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.