eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Budowa przeciwpożarowej instalacji wodociągowej z hydrantami wewnętrznymi



Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przeciwpożarowej instalacji wodociągowej z hydrantami wewnętrznymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. STANISŁAWA STASZICA W KUTNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000180278

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oporowska 7

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48-24-254-23-98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1_kutno@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszickutno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae15efbe-f189-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przeciwpożarowej instalacji wodociągowej z hydrantami wewnętrznymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae15efbe-f189-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00182187/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa przeciwpożarowej instalacji wodociągowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216966

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 133817,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową przeciwpożarowej instalacji wodociągowej z hydrantami wewnętrznymi DN25 w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Kutnie (ul. Oporowska 7, 99-3-00 Kutno) – zwanym dalej „Szkołą”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) budowę przyłącza wody do celów p.poż (zasilania hydrantów wewnętrznych,);
2) budowę instalacji hydrantowej w budynkach Szkoły, zasilającej hydranty wewnętrzne DN25.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 1A do SWZ, obejmująca:
a) Projekt budowlany – Budowa przyłącza wody do celów p.poż dla Zespołu Szkół Nr 1 w Kutnie zlokalizowanego przy ul. Oporowskiej 7 (wraz z warunkami technicznymi wydanymi przez PWiK sp. z o.o. w Kutnie i Protokołem Nr GK.6630.104.2021 z narady koordynacyjnej),
b) Dokumentację techniczną – Przeciwpożarowa instalacja wodociągowa z hydrantami wewnętrznymi DN25 w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Kutnie;
2) Szczegółowa specyfikacja techniczna (SST) – załącznik nr 1B do SWZ;
3) Przedmiar robót – załącznik nr 1C do SWZ.
(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowo – informacyjny);
4) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje: wykonania prac wskazanych jako ETAP II w Dokumentacji technicznej – Przeciwpożarowa instalacja wodociągowa z hydrantami wewnętrznymi DN25 w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Kutnie, tj. dotyczących wykonania przeciwpożarowej instalacji wodociągowej w części budynku B (dawny internat) należącym do Centrum Kształcenia Ustawicznego w Kutnie oraz ewentualnego montażu zestawów podnoszenia ciśnienia wskazanego w Dokumentacji technicznej – Przeciwpożarowa instalacja wodociągowa z hydrantami wewnętrznymi DN25 w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Kutnie.
5. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj.: Dokumentacji projektowej, Przedmiarach robót i SST.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184192,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245262,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184192,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „JUOD” Dariusz Gawryszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 611019541

7.3.3) Ulica: Łódzka

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184192,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Informacje dodatkowe do pkt 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Zamówienie zostanie wykonane (zakończone) maksymalnie w terminie do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Za termin zakończenia realizacji zamówienia ustala się dzień zgłoszenia przez Wykonawcę, pismem dostarczonym do siedziby Zamawiającego oraz wpisem do dziennika budowy - osiągnięcia gotowości do odbioru końcowego robót, potwierdzonej przez Inspektora Nadzoru na piśmie, o którym mowa wcześniej oraz wpisem do dziennika budowy, z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 2 pkt 38 i 39 umowy.
2. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.