eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Remont oraz doposażenie placu zabaw i skweru przy ulicy Północnej w miejscowości Zielonki-Parcela

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont oraz doposażenie placu zabaw i skweru przy ulicy Północnej w miejscowości Zielonki-Parcela

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont oraz doposażenie placu zabaw i skweru przy ulicy Północnej w miejscowości Zielonki-Parcela

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-058c8797-dbc5-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031199/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont oraz doposażenie placu zabaw i skweru przy ulicy Północnej w miejscowości Zielonki-Parcela

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234356

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZiF.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont oraz doposażenie placu zabaw i skweru przy ulicy Północnej w miejscowości Zielonki-Parcela
2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej (architektura, branża budowlana, projekt zieleni) i obejmuje dostawę urządzeń zabawowych i elementów małej architektury, budowę nowych ciągów pieszych, nawierzchni piaskowych i amortyzującej EPDM oraz wykonanie robót budowlanych, prac i czynności wynikających z projektów wykonawczych, szczegółowych specyfikacji technicznych, przedmiaru oraz umowy, tj.:
1) zamówienie gwarantowane:
a) dostawa urządzeń zabawowych i elementów małej architektury, budowa nowych ciągów pieszych, nawierzchni piaskowych i amortyzującej EPDM oraz wykonanie wszelkich prac ziemnych, porządkowych, geodezyjnych, budowlanych, montażowych, remontowych oraz innych prac i robót zgodnie z opisem, rysunkami i szkicami zawartymi w dokumentacji projektowej, tj. m.in.:
a. dostawa i montaż urządzeń placu zabaw:
- U1 – urządzenie wspinaczkowe ze ślizgiem ‐1 szt.,
- U2 – domek z małym ślizgiem i podestami ‐ 1 szt.,
- U3 – domek z piaskownicą – 1 szt.,
- U4 – huśtawka gniazdo 90 cm 1 szt.,
- U5 – huśtawka podwójna 1 szt.,
- U6 – kostki EPDM – kolor szary 3 szt. 5 szt.,
- U7 – bujak pszczoła 1 szt.,
- U8 – niska przeprawa 1 szt.,
- U9 – pieńki drewniane 1 szt.,
- U10 – most linowy 1 szt.,
- U11 – stół do ping-ponga – relokacja 1 szt.,
- U12 – piłkarzyki – relokacja 1 szt.,
- U13 – regulamin placu zabaw 1 szt.,
- U14 – pół belki do przejścia 3 x 0,8 m,
- U15 – kuchnia plenerowa – 1 szt.,
- U16 – ścieżka sensoryczna,
b. dostawa i montaż elementów małej architektury:
- Ł1 – ławka z oparciem i podłokietnikami 7 szt.,
- Ł2 – ławka bujana – 2 szt.,
- Ko – kosz parkowy – 5 szt.,
- St_r – stojak rowerowy,
- Ogr – ogrodzenie panelowe Ral 7016 1m ‐ 103 m,
- Ogr_f – furta wejściowa 100 cm ‐ 5 x 100 + 1 x 60 cm (z blokadą),
b) wykonanie robót w zakresie kształtowania placu zabaw,
c) odtworzenie zniszczonych lub naruszonych w trakcie realizacji zadania nawierzchni (nawierzchnie chodników i ulic, trawnika) oraz innej infrastruktury;
d) zabezpieczenie istniejącej roślinności zlokalizowanej w sąsiedztwie prowadzonych prac budowlanych na czas budowy;
e) wykonanie wszelkich prac dla zamówienia gwarantowanego zgodnie z dokumentacją projektową, ofertą Wykonawcy oraz umową,
z wyłączeniem z zamówienia gwarantowanego:
a) zakresu prac, czynności i obowiązków opisanych w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, w podrozdziałach:
a. 7.6.1. Tabela specyfikacji materiału roślinnego;
b. 7.6.4. Przygotowanie terenu pod nasadzenia;
c. 7.6.5. Materiał roślinny;
d. 7.6.6. Sadzenie drzew i krzewów;
e. 7.6.7. Pielęgnacja po posadzeniu krzewów i drzew;
f. 7.6.8. Zakładanie trawników;
g. 7.6.9. Pielęgnacja po założeniu trawników;
h. 7.6.10. Sadzenie roślin bylinowych;
i. 7.6.11. Informacja dot. ogólnych zaleceń przy wykonywaniu prac związanych z sadzeniem oraz pielęgnacją roślinności;
b) robót rozbiórkowych elementów do demontażu, oznaczonych w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy jako: zjazd szynowy, konstrukcja wspinaczkowa ze ślizgiem, huśtawki wahadłowej podwójnej, ogrodzenia placu zabaw;
2) zamówienie opcjonalne:
a) wykonanie prac oraz dostarczenie materiału roślinnego w poniższym zakresie:
a. trawnik rekultywacja istniejącego + dosiew fragmentów ‐ 1350 m2
b. korowanie 330 m2
c. ilość drzew 3 szt.
d. iIosć krzewów 675 szt.
e. ilość bylin i traw: 115 szt.
b) wykonanie wszelkich prac ziemnych, ogrodniczych i związanych z urządzeniem zieleni na placu zabaw zgodnie z zakresem prac opisanym w projekcie wykonawczym w podrozdziałach:
a. 7.6.1. Tabela specyfikacji materiału roślinnego;
b. 7.6.4. Przygotowanie terenu pod nasadzenia;
c. 7.6.5. Materiał roślinny;
d. 7.6.6. Sadzenie drzew i krzewów;
e. 7.6.7. Pielęgnacja po posadzeniu krzewów i drzew;
f. 7.6.8. Zakładanie trawników;
g. 7.6.9. Pielęgnacja po założeniu trawników;
h. 7.6.10. Sadzenie roślin bylinowych;
i. 7.6.11. Informacja dot. ogólnych zaleceń przy wykonywaniu prac związanych
z sadzeniem oraz pielęgnacją roślinności;
c) urządzenie zieleni na placu zabaw zgodnie ze standardem, stanowiącym załącznik nr 5 do umowy;
d) objęcie posadzonej roślinności gwarancją:
e) drzew i krzewów - 36 miesięczną gwarancją, w trakcie której Wykonawca w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 2. (wzoru umowy) obejmie posadzoną roślinność opieką gwarancyjną polegającą m.in. na: systematycznym podlewaniu, sukcesywnym usuwaniu chwastów, sukcesywnym usuwaniu odrostów korzeniowych, wymianie uszkodzonych palików i wiązań przy drzewach, uzupełnianiu i poprawianiu palików oraz wiązań przy drzewach, uzupełnianiu kory, poprawianiu mis przy drzewach, opryskach przeciw szkodnikom i chorobom (w razie konieczności), utrzymywaniu roślin w stanie niepogorszonym, wykonywaniu niezbędnych cięć (m.in. sanitarnych), wymianie roślin obumarłych, chorych, uszkodzonych, suchych
i zdeformowanych;
f) bylin i traw ozdobnych – 24 miesięczną gwarancją, w trakcie której Wykonawca
w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 2 (wzoru umowy) obejmie posadzoną roślinność opieką gwarancyjną polegającą m.in. na: systematycznym podlewaniu i pieleniu, usuwaniu wiosennych suchych kęp i kwiatostanów, wykonywaniu cięć, utrzymywaniu roślin w stanie niepogorszonym, uzupełnianiu kory, wymianie roślin obumarłych, chorych, uszkodzonych, suchych i zdeformowanych;
3. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z niniejszą SWZ, dokumentacją projektową, projektowanymi postanowieniami umowy, technologią, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami w tym przedmiocie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 677198,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 969800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 677198,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580185,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.