Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00218714/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1064F w km 0+000 do 11+440 wraz z budową 4 obiektów mostowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żagański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 39
1.5.2.) Miejscowość: Żagań
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684709976
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatzaganski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiatzaganski.pl/zamowienia_publiczne/433/status/rodzaj/wzp/zwr/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1064F w km 0+000 do 11+440 wraz z budową 4 obiektów mostowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-321d4202-269a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001141/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. ”Przebudowa drogi powiatowej nr 1064F w km 0+000 do 11+440 wraz budową 4 obiektów mostowych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00218714/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót budowlanych pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1064F w km 0+000 do km 11+440 wraz z budową 4 obiektów mostowych” (dalej jako „Inwestycja”).
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało łącznie dla całej Inwestycji:
- pełnienie nadzoru nad projektowaniem, weryfikację dokumentacji projektowej, jej kompletności, wzajemnej zgodności, weryfikacja wyników dokonania kontrolnych obliczeń w celu znalezienia ewentualnych błędów,
- zarządzanie, pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz kontrola nad realizacją robót, aż do daty wystawienia końcowego protokołu odbioru robót budowlanych
- świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych oraz udział w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowania usunięcia ewentualnych wad stwierdzonych w przeglądach gwarancyjnych, w ramach zawartych umów na realizację każdej z części Inwestycji;
- wspieranie Zamawiającego jako lojalny i sumienny doradca we wszystkich czynnościach związanych z realizacją Inwestycji,
- sprawowanie nadzoru nad pracami projektowymi i robotami w zakresie zadań dodatkowych, niezbędnych do wykonania Inwestycji a wynikłych w trakcie realizacji umów na realizację każdej z części Inwestycji - udzielonych na podstawie ustawy PZP,
- stałe monitorowanie, prowadzenie i rozstrzyganie spraw związanych z właściwym wykonaniem projektu i robót budowlanych, koordynacja robót poszczególnych części, kontrola dokumentów Wykonawcy projektu i robót budowlanych na styku sąsiadujących odcinków Inwestycji.
Przedmiot zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane przeprowadzonym w celu zawarcia umowy na realizację Inwestycji został podzielony na trzy części. Zamawiający wymaga, aby w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca świadczył usługi w zakresie nadzoru nad projektowaniem wraz z uzyskaniem wszelkich zgód, opinii i pozwoleń, zezwalających na wykonanie robót budowlanych oraz nadzoru nad robotami budowlanymi, łącznie dla wszystkich części, których zakres obejmuje:
5.1.1. Część I –Projekt i przebudowa drogi powiatowej nr 1064F w km 0+000 do km 2+600 (cała ulica Żelazna wraz z 2 obiektami mostowymi);
5.1.2. Część II – Projekt i przebudowa drogi powiatowej nr 1064F w km 2+600 do 9+100 (teren niezabudowany wraz z całą miejscowością Trzebów bez obiektów mostowych);
5.1.3. Część III – Projekt i przebudowa drogi powiatowej nr 1064F od km 9+100 do 11+440 wraz z budową dwóch obiektów mostowych (zawiera dwa obiekty mostowe oraz odcinek drogowy przez całą miejscowość Rudawica do granicy powiatu).
Szczegółowy zakres projektowania oraz robót budowlanych w ramach Inwestycji określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który udostępniony został pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1oHEC6UOqIR0l70QoUjqCkWPuEyiOubwD/view?usp=sharing
5.2. Zamawiający informuje, że części I i cześć III Inwestycji wykonuje ten sam wykonawca, natomiast część II Inwestycji wykonuje inny wykonawca. Zamawiający wymaga, by w trakcie realizacji zamówienia wykonawcy projektu oraz robót budowlanych sąsiadujących części (odcinków drogi łączących się) przeprowadzili koordynację wysokościowo - sytuacyjną projektów zarówno drogi jak i towarzyszącej infrastruktury, a także potwierdzili geodezyjnie zgodność ustaleń w trakcie wynoszenia projektu w teren. Zamawiający przy współpracy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Nadzorem na etapie realizacji prac projektowych określi termin i sposób koordynacji projektów w zależności od zaawansowania prac projektowych poszczególnych części.
5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty również w TOMIE III do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 627300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 627300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynierskie VIA REGIA Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961533374
7.3.3) Ulica: Klonowa 10
7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Wrocławski
7.3.5) Kod pocztowy: 55-002
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERSKIE VIA REGIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERSKIE VIA REGIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 627300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Wywóz odpadów komunalnych
- Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
- Usługa ubezpieczenia Gminy Żagań o statusie miejskim oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Szprotawa:
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Żagań:
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Spacerowej w Kłecku, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Józefów.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej, dotyczącej budowy oraz przebudowy dróg położonych na terenie gminy Gzy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.