eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Dostawa i montaż windy w Budynku Szpitala nr 2 w SPZZOZ w Nowej Dębie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż windy w Budynku Szpitala nr 2 w SPZZOZ w Nowej Dębie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000563298

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej 1 a

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48158462651

1.5.8.) Numer faksu: +48158462651 120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@zoznowadeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoznowadeba.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż windy w Budynku Szpitala nr 2 w SPZZOZ w Nowej Dębie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebccb2b2-3261-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009773/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa i montaż windy w Budynku Szpitala nr 2 w SPZZOZ w Nowej Dębie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242997/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.NT.III.382-23/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż windy w Budynku Szpitala nr 2 w SPZ ZOZ w Nowej Dębie. Dostawa realizowana będzie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Zakup specjalistycznego sprzętu medycznego z przeznaczeniem dla Pracowni Diagnostyki Obrazowej, Pracowni Endoskopowej, Bloku Operacyjnego, Centralnej Sterylizatorni oraz zakup i wymiana windy w Budynku Szpitala nr 2 w celu podniesienia jakości i dostępu do świadczonych usług medycznych w SPZZOZ w Nowej Dębie”. Zakup zostanie zrealizowany w ramach dotacji przeznaczonej na ten cel.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m. in.:
a) demontaż istniejącego dźwigu,
b) wykonania robót budowlanych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz przystosowania istniejącego szybu windowego do montażu windy,
c) wykonania modernizacji instalacji elektrycznej zasilania dźwigu w zakresie niezbędnym dla montażu windy,
d) dostarczenie i zamontowanie urządzenia dźwigowego o parametrach oraz wyposażeniu spełniającym wymogi określone w SWZ,
e) dokonanie pozytywnego odbioru technicznego urządzenia dźwigowego przez Urząd Dozoru Technicznego,
f) skoordynowania stosownych procedur odbiorowych Urzędu Dozoru Technicznego z przekazanymi Zamawiającemu:
a. dokumentacją powykonawczą rejestracyjną,
b. protokołem dopuszczenia urządzenia do użytkowania,
c. specyfikacją elementów dźwigu i czynności technologicznych, wraz z określeniem cykli czasowych, wg których występuje konieczność prowadzenia ich bieżącej konserwacji w okresie udzielonej gwarancji,
d. uruchomienia, testowania i zaprogramowania windy wg dyspozycji Zamawiającego,
g) bezpłatnego wykonywania w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych dźwigu w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostosować istniejący szyb do potrzeb zaoferowanego dźwigu, dostosowanie szybu należy ująć w zaoferowanej cenie.
4. Wyposażenie dźwigu należy dostosować do użytku przez osoby niepełnosprawne.
5. Świadczenia bezpłatnego wykonywania w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych dźwigu w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta.
6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na zasadach określonych w rozdziale V SWZ.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42961000-0 - System sterowania i kontroli

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45313100-5 - Instalowanie wind

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288804,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353871,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288804,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591477682

7.3.3) Ulica: Kalinowo 86

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-304

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288804,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.