Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00258897/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 25, ul. Wojewódzka 12b oraz przebudowa placu zabaw przy ul. Zamenhofa w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 36 76 445
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68c33763-dbbd-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 25, ul. Wojewódzka 12b oraz przebudowa placu zabaw przy ul. Zamenhofa w Kielcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68c33763-dbbd-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032721/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 25, ul. Wojewódzka 12b
1.1.8 Przebudowa placu zabaw przy ul. Zamenhofa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258897
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-II.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 549397,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie inwestycyjne pn. „Przebudowa placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 25 w Kielcach ul. Wojewódzka 12b” polega na opracowaniu dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego i obowiązujących przepisów oraz dostawie i montażu dużego zestawu zabawowego integracyjnego dla osób niepełnosprawnych, małego sensorycznego zestawu zabawowego, karuzeli integracyjnej dla osób niepełnosprawnych, zestawu modułowego z panelami tematycznymi i sensorycznymi, podwójnej huśtawki wahadłowej z siedziskiem dla osób niepełnosprawnych oraz z siedziskiem bocianie gniazdo, bujaków jednoosobowych sprężynowców (różne zwierzątka) - 3 szt., bujaków dwuosobowych sprężynowców typu autko i kareta - 2 szt., bujaka czteroosobowego typu kwiatek, urządzenia zabawowego tematycznego typu domek, urządzenia zabawowego tematycznego typu wóz, ławek z oparciem i podłokietnikami - 2 szt., koszy na śmieci - 2 szt., regulaminu placu zabaw - 1 szt., tablicy informacyjnej w rozmiarze A3 dotyczącej projektu „Dostępna Przestrzeń Publiczna” z informacjami o udzielonym dofinansowaniu w miejscu ogólnodostępnym i łatwo widocznym w uzgodnieniu z Zamawiającym - 1 szt., demontażu przęsła w istniejącym ogrodzeniu od ul. Wojewódzkiej, montażu furtki o szerokości dostosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z niezbędnymi elementami ogrodzenia, wykonaniu podjazdów oraz chodnika z kostki bezfazowej o szerokości dostosowanej dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich celem dojścia/dojazdu do urządzeń zabawowych; wykonaniu nawierzchni bezpiecznej wylanej z poliuretanu, odtworzeniu nawierzchni po przeprowadzonych robotach budowlanych, poprzez wyrównanie, humusowanie i obsianie trawą oraz nasadzeniu roślin, uzyskaniu certyfikatu z kontroli placu zabaw, potwierdzającego jego zgodność z normami, przeprowadzonej przez specjalistę ds. bezpieczeństwa placów zabaw lub akredytowaną jednostkę inspekcyjną, wykonaniu badania nawierzchni wykonane w ramach kontroli pomontażowej przed oddaniem do użytku zgodne z Normą PN-EN 1177 oraz wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45000000-7 - Roboty budowlane
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 340643,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie inwestycyjne pn. „Przebudowa placu zabaw przy ul. Zamenhofa w Kielcach” polega na opracowaniu dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego i obowiązujących przepisów, oraz dostawie i montażu zestawu zabawowego dla dzieci niepełnosprawnych, karuzeli integracyjnej dla osób niepełnosprawnych, zestawu modułowego z min. 5 szt. z paneli edukacyjnych - 1 szt., podwójnej huśtawki wahadłowej z siedziskiem dla osób niepełnosprawnych i z siedziskiem bocianie gniazdo, głuchego telefonu, demontażu i utylizacji starych ławek - 2 szt., dostawie i montażu ławek z oparciem i podłokietnikami – 2 szt., dostawie i montażu koszy na śmieci – 2 szt., dostawie i montażu regulaminu placu zabaw, dostawie i montażu tablicy informacyjnej w rozmiarze A3 dotycząca projektu „Dostępna Przestrzeń Publiczna” z informacjami o udzielonym dofinansowaniu w miejscu ogólnodostępnym i łatwo widocznym w uzgodnieniu z Zamawiającym, demontażu fragmentu chodnika ok. 50 m2, demontażu bramy wjazdowej od strony ul. Zamenhofa, montażu nowej bramy z wbudowaną furtką o szerokości dostosowanej do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, zamontowaniu poręczy umożliwiających swobodne poruszanie się po obiekcie, wykonaniu podjazdów oraz chodnika z kostki bezfazowej o szerokości dostosowanej dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich celem dojścia/dojazdu do urządzeń zabawowych; wykonaniu nawierzchni bezpiecznej wylanej z poliuretanu, odtworzeniu nawierzchni po przeprowadzonych robotach budowlanych, poprzez wyrównanie, humusowanie i obsianie trawą, uzyskaniu certyfikatu z kontroli placu zabaw, potwierdzającego jego zgodność z normami, przeprowadzonej przez specjalistę ds. bezpieczeństwa placów zabaw lub akredytowaną jednostkę inspekcyjną, wykonaniu badania nawierzchni wykonanego w ramach kontroli pomontażowej przed oddaniem do użytku zgodne z Normą PN-EN 1177 wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45000000-7 - Roboty budowlane
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 208753,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, co miało miejsce w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, co miało miejsce w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Aktualizacja dokumentacji projektowej pn.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 728 na odcinku od obwodnicy Końskich m. Kornica do Gowarczowa"
- Remont orynnowania, obróbek blacharskich i konserwacja instalacji odgromowej w Inspektoracie ZUS Opatów
- Sukcesywna dostawa środków higienicznych oraz artykułów do sprzątania na potrzeby utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
- Realizacja działań informacyjno-promocyjnych dotyczących Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego 2021-2027
- Dostawa mebli różnych do nowej siedziby
- Świadczenie usług pocztowych w 2024 r.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.