eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakup zabezpieczeń przeciwko szkodom wyrządzonym przez zwierzęta objęte ochroną gatunkową



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup zabezpieczeń przeciwko szkodom wyrządzonym przez zwierzęta objęte ochroną gatunkową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180378368

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 78 50 044

1.5.8.) Numer faksu: 17 85 21 109

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.rzeszow@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rzeszow.rdos.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.rzeszow.rdos.gov.pl/zakup-zabezpieczen-przeciwko-szkodom-wyrzadzonym-przez-zwierzeta-objete-ochrona-gatunkowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup zabezpieczeń przeciwko szkodom wyrządzonym przez zwierzęta objęte ochroną gatunkową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b944903f-0b20-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018582/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup zabezpieczeń przeciwko szkodom wyrządzonym przez zwierzęta objęte ochroną gatunkową

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166903/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPN.261.1.11.2021.AT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 408681,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Każdy z 6 zestawów pastuchów elektrycznych w celu ochrony mienia przed szkodami wyrządzanymi przez żubry musi składać się z:
1) elektryzatora akumulatorowego (skrzynkowy z miejscem na akumulator oraz miejscem na podpięcie panelu solarnego) – nie mniej niż 5 J,
2) akumulatora 70 Ah,
3) panelu słonecznego (solar) z regulatorem napięcia min. 25 W,
4) taśmy wzmocnionej o podwyższonej wytrzymałości 1000 mb szerokości 20 mm,
5) 200 sztuk słupków polip. wysokość 100 -110 cm od powierzchni ziemi,
6) 6 łączników do taśmy,
7) 1 uchwytu sprężynowego bramowego,
8) 2 izolatorów bramowych,
9) 6 izolatorów narożnych do taśmy,
10) kontrolera napięcia 10 kV,
11) odgromnika,
12) pręta uziemiającego min. 1 mb.
13) sprężyny napinającej do drutu, plecionki i taśmy – 2 szt.

2. Każdy z 46 zestawów pastuchów elektrycznych w celu ochrony mienia przed szkodami wyrządzanymi przez niedźwiedzie musi składać się z:
1) elektryzatora akumulatorowego (skrzynkowy z miejscem na akumulator oraz miejscem na podpięcie panelu solarnego) nie mniej niż 5 J, energia wyjściowa min. 10000 V,
2) akumulatora,
3) panelu słonecznego (solar) z regulatorem napięcia min 25 W,
4) 500 metrów szpuli z drutem – grubość minimum 2 mm,
5) 4 uchwytów bramowych,
6) 8 izolatorów bramowych,
7) 100 szt. izolatorów do drewna,
8) pręta uziemiającego min. 1 mb.
9) sprężyny napinającej do drutu, plecionki i taśmy – 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35820000-8 - Sprzęt pomocniczy

4.5.5.) Wartość części: 145935,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. 6 zestawów siatki ogrodzeniowej (po 1 100 m) wraz ze słupkami (po 220 szt.)
o następujących parametrach technicznych i składające się z wymienionych elementów:
1) wysokość: min. 200 cm,
2) rozstaw drutów pionowych: 15 cm,
3) rozstaw drutów wzdłużnych: 3x20 cm, 2x15 cm, 3x10 cm, 16x5 cm,
4) średnica drutów skrajnych: 2,5 mm,
5) średnica pozostałych drutów: 2,00 mm
6) wytrzymałość na rozciąganie: NRm 400-450 MPa, HRm min. 1100 MPa,
7) powłoka cynk: NZn 80-100 g/m2, Hzn min. 210 g/m2,
8) długość rolki: 50 m,
9) łącznie 1 320 szt. słupków o wysokości min. 270 cm; betonowych o wymiarach min. 10x10cm lub stalowych o średnicy min. 7 cm, ocynkowanych lub w inny sposób zabezpieczonych przed korozją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44313000-7 - Siatka metalowa

4.5.5.) Wartość części: 99600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Fladry o łącznej długości 25 km o następujących parametrach:
1) min. 3 wstążki na jednym metrze sznurka lub taśmy,
2) wymiar wstążki 10x60 cm,
3) kolor wstążki: jaskrawoczerwony,
4) wstążki przyszyte w sposób trwały (materiał obszyty wokół sznurka) za pomocą mocnych nici do mocnego polipropylenowego sznurka o średnicy 3-4 mm lub wszyte między mocną taśmę poliestrową o szerokości min. 2 cm lub wszyte przeszyciem dwuigłowym na mocną taśmę poliestrową o szerokości min. 1 cm,
5) wstążki wykonane z mocnej tkaniny poliestrowej odpornej na warunki atmosferyczne,
6) kolor sznurka lub taśmy nośnej: czarny, biały lub czerwony,
7) Zamawiający dopuszcza podzielenie łącznej długości fladr na odcinki nie krótsze niż 500 m (margines błędu +/-10m).

4.5.3.) Główny kod CPV: 19260000-6 - Tkaniny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98393000-4 - Usługi krawieckie

4.5.5.) Wartość części: 61000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. 6 zestawów siatki elektrycznej z taśmą elektryczną o następujących parametrach:
1) wysokość: 145 cm,
2) 12 rolek po 50 m długości (jeden zestaw łącznie 600 m),
3) ilość linii poziomych: min. 8 przewodów, w tym min. 7 przewodzących prąd,
4) 15 wytrzymałych słupków na warunki atmosferyczne,
5) maksymalnie wzmocniona linia górna i dolna,
6) elektryzator min. 4 J z baterią solarną z regulatorem napięcia min. 20 W,
7) akcesoria przyłączeniowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35820000-8 - Sprzęt pomocniczy

44313000-7 - Siatka metalowa

4.5.5.) Wartość części: 68754,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. 3 obroże telemetryczne dla niedźwiedzi o następujących parametrach technicznych:
1) 3 szt. obroży telemetrycznych dla niedźwiedzia: dwumodułowa, potrójny panel solarny, drop off, sensor temperatury i aktywności, zapis akceleracji, zbieranie pozycji GPS kontrolowane za pomocą światła lub ruchu, geofencing;
2) nadajnik VHF o częstotliwości 150-152 MHz, wyposażony w baterię o min. dwuletniej żywotności,
3) odbiornik VHF 30 MHz,
4) antena kierunkowa,
5) minimum dwuletni kontrakt GSM.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38291000-1 - Aparatura telemetryczna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35820000-8 - Sprzęt pomocniczy

4.5.5.) Wartość części: 33391,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74750 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Odzieżowe LAZAR Bożena Lazar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420403966

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50430,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50430,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50430,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOTONE TELEMETRY Lech Iliszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851060654

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50430,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.