eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barwice › Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Barwice w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Barwice w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięzców 22

1.5.2.) Miejscowość: Barwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-460

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943736309

1.5.8.) Numer faksu: 943736349

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.barwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.barwice.pl/index.php?id=278656

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Barwice w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-279b28c1-2805-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006436/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Barwice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225461/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 821445,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Barwice w roku 2022 i transport tych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Wardyniu Górnym dla Regionu Wschodniego (zarządca Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., Wardyń Górny 35, 78-320 Połczyn - Zdrój), zgodnie z: Uchwałą Nr XVIII/322/16 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 27 grudnia 2016 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2016-2022 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2023-2028, zmienionej Uchwałą Nr XXIV/393/17 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 06 czerwca 2017 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/322/16 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 27 grudnia 2016 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2016-2022 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2023-2028, zmienionej Uchwałą Nr XXXII/508/18 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/322/16 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 27 grudnia 2016 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2016-2022 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2023-2028 z dnia 29 maja 2018 r.; Uchwałą Nr XLVII/264/2018 Rady Miejskiej w Barwicach z dnia 26 września 2018 r. w sprawie powierzenia Spółce Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Spółce z o.o. z siedzibą w Wardyniu Górnym zadań własnych Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi oraz wyrażenia zgody na zawarcie przez Gminę Barwice umowy wykonawczej.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) odbiór odpadów komunalnych zmieszanych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Wardyniu Górnym,
2) odbiór odpadów komunalnych zbieranych i gromadzonych selektywnie pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Wardyniu Górnym, z podziałem na następujące frakcje (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów):
a) papier,
b) szkło,
c) metale i tworzywa sztuczne,
d) bioodpady;
3) odbiór pochodzących z gospodarstw domowych mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz opon raz w trakcie realizacji umowy (w miesiącu: maju) i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Wardyniu Górnym. Szczegółowy harmonogram odbioru Zamawiający ustali z Wykonawcą. O terminie zbiórki mieszkańcy zostaną powiadomieni przez Zamawiającego. Zamawiający zakłada, że jedna zbiórka z terenu całej gminy potrwa nie dłużej niż jeden dzień (preferowany dzień: sobota). W ramach zbiórki Wykonawca zobowiązany jest do załadunku na środek transportu odpadów bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości oraz posprzątania miejsca po zabranych odpadach.
4) odbiór przeterminowanych lekarstw w pojemnikach ustawionych w aptekach
i placówkach ZOZ oraz baterii zebranych w pojemnikach ustawionych w obiektach użyteczności publicznej i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Wardyniu Górnym. Pojemniki do ww. zbiórek zapewnia Wykonawca.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 889231,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922407,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 889231,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-192-42-75

7.3.4) Miejscowość: Wardyń Górny 35

7.3.5) Kod pocztowy: 78-320

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 889231,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.