eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › Wymiana dźwigu osobowo - towarowego w budynku szpitala w Brzegu Dolnym w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dźwigu osobowo – towarowego w budynku szpitala w Brzegu Dolnym w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020749596

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inwalidów Wojennych 26

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcm-wolow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmwolow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pcm-wolow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880157743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana dźwigu osobowo – towarowego w budynku szpitala w Brzegu Dolnym w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bf5b15a-0ca2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004717/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana windy w Szpitalu w Brzegu Dolnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169532/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 11/PCM/2021/ZP/A

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 298950,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem umowy jest realizacja zgodnie ze złożoną ofertą, stanowiącą załącznik nr 8 do SWZ, Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), SWZ oraz niniejszą umową, zadania obejmującego wykonanie robót związanych z wymianą dźwigu w budynku Szpitala Miejskiego w Brzegu Dolnym, Aleje Jerozolimskie 26, 56-120 Brzeg Dolny, w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, w szczególności obejmujących:
3.2 Zakres zamówienia:
a) sporządzenie dokumentacji projektowej – projektu technicznego;
b) wykonanie niezbędnych prac związanych z dostosowaniem szybu windy do parametrów urządzenia wskazanych przez Zamawiającego;
c) demontaż i utylizacja istniejącego urządzenia dźwigowego;
d) dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia dźwigowego wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami;
e) wywóz i utylizacja gruzu;
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z przekazaniem Zamawiającemu;
g) uzyskanie wymaganych aktualnymi przepisami prawa dopuszczeń i zezwoleń na eksploatację dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego;
h) konserwacja dostarczonych i zamontowanych urządzeń dźwigu przez okres trwania gwarancji zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego oraz Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego oraz wytycznymi Zamawiającego.
3.3 Zakres zamówienia w części projektowej:
a) wykonanie szczegółowej inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej szybu w niezbędnym do wykonania planowanych robót zakresie;
b) opracowanie w niezbędnym do wykonania robót zakresie dokumentacji projektowej – projektu technicznego dźwigu wraz z zasileniem elektrycznym, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i obowiązującymi przepisami prawa;
c) przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji opracowanej dokumentacji projektowej;
d) W ramach nadzoru autorskiego Projektant zobowiązany jest ,m.in. do:
- stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z dokumentacją projektową,
- uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, w zakresie materiałów i konstrukcji, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej,
- udzielania wszelkich wyjaśnień dotyczących wykonanej dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań oraz uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej,
- zapewnienia, aby zakres wprowadzanych zmian nie powodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania bądź zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę,
- udziału w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, w odbiorach technicznych i odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia oraz w czynnościach mających na celu doprowadzenie do osiągnięcia zdolności użytkowych projektowanego dźwigu,
- niezwłocznego przybycia na budowę, na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzenia obecności na budowie przez dokonanie wpisu do dziennika budowy (wezwanie powinno być przekazane w formie pisemnej, telefonicznie lub drogą elektroniczną; w przypadku wezwania drogą telefoniczną, Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia tego faktu drogą mailową bądź na piśmie),
- przedstawienia stanowiska i wskazania rozwiązania w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
- zapewnienia, w razie potrzeby, udziału w uzgodnieniach bądź naradach osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne proponowanych rozwiązań (dotyczy projektów branżowych),
- bezzwłocznego korygowania błędów projektowych, likwidacji kolizji między branżami lub uzupełniania rysunków, detali bądź opisów technologii wykonania zawartych w dokumentacji;
- wykonywania obowiązków z należytą starannością i na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług, przy czym działania jego w ramach nadzoru autorskiego nie mogą powodować przeszkód i opóźnień w realizacji robót budowlanych i montażowych,
Nadzór autorski będzie pełniony przez Wykonawcę do dnia zakończenia i odbioru końcowego robót wykonywanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową i dopuszczenia dźwigu do eksploatacji przez UDT.
3.4 Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307131,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587571,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307131,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WINDPOLDŹWIG Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730915610

7.3.3) Ulica: Kręta

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-770

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307131,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.