eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Działania ochrony czynnej w rezerwatach przyrody województwa podkarpackiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Działania ochrony czynnej w rezerwatach przyrody województwa podkarpackiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180378368

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 785 00 44

1.5.8.) Numer faksu: 17 852 11 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.rzeszow@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rzeszow.rdos.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.rzeszow.rdos.gov.pl/dzialania-ochrony-czynnej-w-rezerwatach-przyrody-wojewodztwa-podkarpackiego-2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Działania ochrony czynnej w rezerwatach przyrody województwa podkarpackiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e4225a6-03e6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018582/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Działania ochrony czynnej w rezerwatach przyrody województwa podkarpackiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156577/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPN.261.1.10.2021.AT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 318413,27 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 255413,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zabiegów ochrony czynnej na działkach o nr ewidencyjnych: 420, 422, 425/1, 429/1, 430, 433 oraz 886 i 887 (stanowiące drogi dojazdowe) znajdujących się w miejscowości Krówniki w gminie Przemyśl.
Łączny obszar objęty pracami wynosi: 5,77 ha.
Mapa przedstawiająca powierzchnie koszenia stanowi załączniki nr 9 do SWZ.
1) Wykonawca zobowiązuje się do mechanicznego wykoszenia roślinności zielnej z terenu objętego zamówieniem;
2) zaleca się wykonanie koszenia z zachowaniem zasady koszenia od środka na zewnątrz działki;
3) po przeprowadzonym wykaszaniu Wykonawca usunie powstałą biomasę i wywiezie ją
z terenu rezerwatu;
4) wywieziona biomasa może zostać zutylizowana lub wykorzystana przez Wykonawcę na własny użytek. Zabrania się wprowadzania powstałej biomasy do obrotu na rynek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 54600 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zabiegów ochrony czynnej na części działki
o nr ewidencyjnym 1642 położonej w mieście Przemyśl.
Obszar objęty pracami wynosi: 1,99 ha.
Mapa przedstawiająca powierzchnie koszenia stanowi załączniki nr 9 do SWZ.
1) Wykonawca zobowiązuje się do ręcznego wykoszenia roślinności zielnej z terenu objętego zamówieniem;
2) po przeprowadzonym wykaszaniu Wykonawca usunie powstałą biomasę i wywiezie ją
z terenu rezerwatu;
3) dodatkowo, w pierwszym roku obowiązywania umowy na terenie rezerwatu przyrody należy dokonać:
a) przywrócenia do kośnego użytkowania obszarów podlegających wtórnej sukcesji naturalnej tj. wycinka zakrzewień, pojedynczych okazów drzew (przede wszystkim orzech włoski i inne) – zgodnie z mapą stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ oraz występujące pojedyncze sztuki na powierzchni całego rezerwatu w dużym rozproszeniu (łącznie ok. 12 ar z powierzchni rezerwatu) – zgodnie z mapą stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ – kolor pomarańczowy;
b) zaobrączkowanie wszystkich egzemplarzy drzew kępy topoli (powierzchnia do ok. 2 ar) wraz z pozostawieniem do naturalnego zamarcia – zgodnie z mapą stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ – kolor zielony;
4) zabiegi, o których mowa w pkt 3 należy wykonać przy użyciu lub z pomocą narzędzi ręcznych (siekiera, piła, kosa spalinowa sekator, maczeta liny, wyciągarki, bloczki itp.) oraz spalinowych (piłą spalinowa),
5) wywieziona biomasa może zostać zutylizowana lub wykorzystana przez Wykonawcę na własny użytek. Zabrania się wprowadzania powstałej biomasy do obrotu na rynek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 48666,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rezerwat przyrody „Winna Góra” położony na terenie miasta Przemyśl, o powierzchni 0,12 ha.
Mapa przedstawiająca powierzchnię prac stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
1) ręczna pielęgnacja istniejących sadzonek i okazów, w tym usuwanie konkurencyjnych bylin (plewienie) w sposób, który nie spowoduje odsłonięcia gleby mogącego doprowadzić do jej przesuszenia w obrębie poszczególnych okazów;
2) ręczne wykaszanie roślinności zielnej z terenu rezerwatu kilkukrotnie w ciągu okresu trwania umowy, z taką częstotliwością, aby roślinność nie przekraczała ok. 40 cm wysokości;
3) w zależności od potrzeb ręczne usuwanie samosiewów drzew i krzewów hamujących wzrost wisienki karłowatej oraz zmieniających warunki świetlne w rezerwacie;
4) każdorazowo po przeprowadzonych ww. pracach należy niezwłocznie usunąć powstałą biomasę i wywieźć ją poza teren rezerwatu;
5) wywieziona biomasa może zostać zutylizowana lub wykorzystana przez Wykonawcę na własny użytek. Zabrania się wprowadzania powstałej biomasy do obrotu na rynek;
6) fakultatywnie, w miarę możliwości pozyskania zgodnych genetycznie okazów, dosadzenie wisienki karłowatej w miejsce zamarłych okazów na terenie rezerwatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 36333,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pielęgnacji cisów na części oddziału 32d Leśnictwo Sierakośce, Nadleśnictwo Bircza.
Łączny obszar objęty pracami wynosi około 4 a.
Mapa przedstawiająca powierzchnie prac stanowi załączniki nr 9 do SWZ
1) usługa pielęgnacji 4 okazów Cisa pospolitego (przedstawionych na zdjęciach poniżej):
a) Cis nr 1 (oznaczony C1) – usunięcie z bezpośredniego sąsiedztwa podrostu krzewów (Lszcz) przygłuszających i zacieniających egzemplarz Cs (na pow. ok. 1 ar) oraz uprzątnięcie leżącego złomu. Podkrzesanie sąsiadujących z Cs drzewek Jd w celu lepszego doświetlenia.
b) Cis nr 2 (oznaczony C2) – usunięcie z bezpośredniego sąsiedztwa podrostu drzew
i krzewów przygłuszających i zacieniających egzemplarz Cs (na pow. ok. 1 ar) oraz uprzątnięcie przeszkadzającego, leżącego posuszu.
c) Cis nr 3 (oznaczony C3) – usunięcie z bezpośredniego sąsiedztwa zalegających wywrotów – pierśnica do 60 cm (ze szczególnym zwróceniem uwagi, aby nie zniszczyć okazu) oraz podrostu drzew i krzewów przygłuszających i zacieniających egzemplarz Cs (na pow. ok. 1 ar).
d) Cis nr 4 (oznaczony C4) – usunięciu z bezpośredniego sąsiedztwa 3 drzew (2 Jd
o pierśn. 20 i 21cm, 1 Bk o pierśn. 15 cm) oraz podrostów krzewów przygłuszających i zacieniających egzemplarz Cs (na pow. ok. 1 ar);
2) zabieg należy wykonać narzędziami ręcznymi oraz piłą spalinową;
3) uzyskaną biomasę złożyć w stosy lub sterty poza wyznaczonymi 1-arowymi areałami prac i pozostawić do naturalnego rozkładu;
4) na wyznaczonych powierzchniach należy po skończeniu pracy zminimalizować ślady ludzkiej ingerencji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 13097,22 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rezerwat przyrody „Cisy w Serednicy” położony na terenie wsi Wola Romanowa w gminie Olszanica, o powierzchni 14,48 ha.
Mapa przedstawiająca powierzchnię prac stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
1) powalenie w sposób niezagrażający okazom cisa 34 oznakowanych w terenie numerem sztuk drzew (pierśnice od 16 do 55 cm – w tym: jodła 27 sztuk, buk 4 sztuki, osika 1 sztuka, grab 1 sztuka, czereśnia 1 sztuka);
2) zaobrączkowanie 3 sztuk drzew oznaczonych w terenie opisem OB (jawor, buk, czereśnia) celem samoistnego obumarcia drzewa;
3) powalenie i usunięcie z bezpośredniego sąsiedztwa okazów cisów 43 oznakowanych
w terenie drzew (pierśnica do 15 cm);
4) wykarczowanie i usunięcie z bezpośredniego sąsiedztwa okazów cisów 49 kęp leszczyny (oznakowanej w terenie);
5) powalone drzewa (z pkt 1 i 3) należy okrzesać z gałęzi (złożyć gałęzie w stosy, kopy
w odległości min. 5 metrów od okazu cisa);
6) powalone kłody (z pkt 1) pozostawić w miejscu obalenia do naturalnego rozkładu;
7) miejsce powalenia kłody nie może ograniczać fizycznie możliwości wzrostu okazów cisa, w takim przypadku należy kłody rozczłonkować i przemieścić w bezpieczne miejsce;
8) obalone kłody musza spoczywać na gruncie w sposób bezpieczny i stabilny, uniemożliwiając ich samoistne stoczenie się czy przemieszczenie zagrażające dzikim zwierzętom;
9) kłody z pkt 3 obalić i w miarę możliwości przemieścić na odległość nie mniejszą niż 5 metrów od okazu cisa, złożyć na gruncie w sposób jw.;
10) kępy leszczyny po wykarczowaniu ułożyć (w stosy, kępy) w miejscu ich pozyskania, lub w odległości nie mniejszej niż 5 metrów od okazu cisa;
11) zabieg należy wykonać przy użyciu lub z pomocą narzędzi ręcznych (siekiera, piła, sekator, maczeta liny, wyciągarki, bloczki itp.) oraz spalinowych (piłą spalinowa), na terenie całego rezerwatu;
12) po zakończeniu prac należy zminimalizować ślady ludzkiej ingerencji. Brak możliwości wjazdu na teren rezerwatu przyrody pojazdami spalinowymi. Prace przeprowadzone maja zostać w obszarze stoku leśnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 102716,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu w dniu 16 listopada 2021 r. dokonano wyboru oferty, jednakże wyłoniony Wykonawca, uchylił się od zawarcia umowy. Zamawiający nie może zastosować art. 263 ustawy PZP i dokonać ponownego badania oraz oceny ofert, ponieważ pozostałe oferty zostały odrzucone. Uznać zatem należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania, zgodna z przedstawioną poniżej podstawą prawną.
Uzasadnienie prawne:
Działając w oparciu o art. 255 pkt 7 w związku z art. 266 ustawy PZP Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10584 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105899 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7020 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52999 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Borowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 79121611396

7.3.4) Miejscowość: Dywan

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4320 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52999 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Borowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 79121611396

7.3.4) Miejscowość: Dywan

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29499 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Borowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 79121611396

7.3.4) Miejscowość: Dywan

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Borowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 79121611396

7.3.4) Miejscowość: Dywan

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.