eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych do zabiegów urologicznych - 2 pakiety



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych do zabiegów urologicznych - 2 pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 4

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 2271222

1.5.8.) Numer faksu: 2271233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.kolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.kolbuszowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych do zabiegów urologicznych - 2 pakiety

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ceb79c9d-4227-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265496/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Eap-2412/22/21/M

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Videocystoskop giętki do zastosowania ze sterylną osłoną umożliwiającą wykonywanie badania dolnych dróg moczowych oraz w połączeniu z dodatkowymi narzędziami wykonywanie różnych procedur diagnostycznych i terapeutycznych bez konieczności sterylizacji endoskopu pomiędzy procedurami. Długość robocza 370 mm, kąt zagięcia minimum 215/140 stopni, zakres/pole widzenia minimum 110 stopni, głębia ostrości 3-50 mm, średnica/wymiar maksymalny 16,8 Fr.
2 Sterownik cyfrowy do współpracy z videocystoskopem, ze zintegrowanym monitorem w rozmiarze min. 19 cali, wyświetlaczem dotykowym, umożliwiający zapis obrazów oraz filmów.
3 Wózek jezdny dedykowany dla zestawu Poz.1 oraz Poz.2.
4 Sterylne osłony jednorazowe do użycia z videocystoskopem. Osłony z kanałem roboczym w rozmiarze 2,1 mm. Opakowanie 10 szt. x 50 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33160000-9 - Techniki operacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 156000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Laser urologiczny do kruszenia kamieni, enukleacji stercza oraz innych procedur urologicznych i chirurgicznych.

Parametry:
1. Laser zbudowany na krysztale holmowo-yagowym
2. Długość fali 2100 nm
3. Moc urządzenia min. 150 W
4. Laser w obudowie jezdnej, wyposażony w 4 kółka z hamulcami, wszystkie kółka skrętne, min 2 z hamulcami. (Parametr punktowany )
5. Waga urządzenia maksymalnie 300 kg ( Parametr punktowany )
6. Kolorowy, ekran dotykowy do obsługi urządzenia o wymiarze min. 10 cali, z regulacją w płaszczyźnie poziomej i pionowej.
7. Częstotliwość pracy w zakresie min. 5-100 Hz
8. Energia pojedynczego impulsu w zakresie min. 0,25-6 Joula
9. Długość impulsu zmienna w zakresie min.150 - 1700 mikrosekund
10. Długość impulsu regulowana przez użytkownika .
11. Wiązka naprowadzająca zielona, 532 nm
12. Laser wyposażony w system automatycznego wykrywania włókna laserowego. (Parametr punktowany )
13. Soczewka zabezpieczająca przed zanieczyszczeniem wewnętrznej optyki lasera, tzw. blast-shield, na wypadek spalenia włókna lub innych zanieczyszczeń. (Parametr punktowany )
14. Zasilanie sieciowe jednofazowe 230V, nie więcej jak 32A, 50Hz
15. Laser powinien posiadać włącznik główny, kluczyk do włączania urządzenia oraz przycisk awaryjnego wyłączania
16. Laser z wbudowaną pompą perystaltyczną
17. Laser współpracujący ze światłowodami z boczną emisją wiązki lasera do zabiegu waporyzacji stercza
18. Laser posiadający specjalne oprogramowanie powodującą zmniejszenie efektu retropulsji złogów układu moczowego wykorzystujący pełen zakres długości impulsu tj do 1700 mikrosekund.
19. Laser z wbudowanym morcelatorem urologicznym. Możliwość podłączenia rączki napędowej morcelatora bezpośrednio do lasera.

AKCESORIA LASERA CHIRURGICZNEGO
1.Światłowody optyczne wielorazowego użytku 5 szt:
1) Światłowód 272 um - 2 szt.
2) Światłowód 550 um - 3 szt.
2. Obieraczka do światłowodu 272 um - 1 szt
3. Obcinaczka do światłowodu 550 um - 1 szt
4. Wkładka robocza, przepływowa z kranikiem wykonanym z tworzywa montowana na wcisk bez konieczności zastosowania dodatkowego narzędzia, dedykowana dla instrumentów pomocniczych o średnicy max. 6,5 Charr. Konstrukcja umożliwiająca stabilizację końcówki włókna laserowego dzięki blaszce fiksującej włókno w dystalnej części wkładki. Wkładka kompatybilna z płaszczami resektoskopu oraz cystoskopu laserowego będącego w posiadaniu Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 278000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden Inmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden Inmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.