eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowsko › Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do specjalnych ośrodków w roku szkolnym 2023/2024, w tym zapewnienie opieki uczniom niepełnosprawnym.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do specjalnych ośrodków w roku szkolnym 2023/2024, w tym zapewnienie opieki uczniom niepełnosprawnym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowsko

1.3.) Oddział zamawiającego: Bukowsko 290

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowsko 290

1.5.2.) Miejscowość: Bukowsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-505

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 4674015

1.5.8.) Numer faksu: 134674466

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bukowsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do specjalnych ośrodków w roku szkolnym 2023/2024, w tym zapewnienie opieki uczniom niepełnosprawnym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7549d39a-1a37-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052226/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bukowsko.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bukowsko.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://pzp.bukowsko.pl. Szczegółowa instrukcja dla wykonawców stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
7.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie zakupowej. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
7.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej pod adresem https://pzp.bukowsko.pl
7.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie platformy oraz zobowiązuje się korzystając z platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu.
7.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bukowsko.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ES.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 231481,48 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bukowsku i Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Pobiednie. Łączna szacunkowa liczba uczniów uprawnionych do dowozu wynosi 72 uczniów (ZS Bukowsko-57 uczniów, ZS Pobiedno-15 uczniów);
Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Bukowsko do Zespołu Szkół w Bukowsku i Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Pobiednie w roku szkolnym 2023/2024.
1. Zakres usług obejmuje wykonywanie przewozu uczniów dwoma autobusami o liczbie miejsc siedzących min 30, wg następujących zasad:

2.1. Autobus nr 1/ZS w Pobiednie/ w dniach zajęć szkolnych i przedszkolnych.
2.1.1. Dowóz uczniów – 2 kursy dziennie na trasach:
1) Wolica, Zboiska, Pobiedno.
2) Dudyńce, Pobiedno
2.1.2. Odwóz uczniów – 2 kursy dziennie:
1) Pobiedno, Zboiska, Wolica;
2) Pobiedno, Dudyńce;

2.2. Autobus nr 2 /ZS w Bukowsku/ w dniach zajęć szkolnych i przedszkolnych.
2.2.1. Dowóz uczniów – 2 kursy dziennie na trasach:
1) Karlików, Wola Piotrowa, Bukowsko;.
2) Tokarnia, Bukowsko.
2.2.2. Odwóz uczniów – 4 kursy dziennie:
1) Bukowsko, Wola Piotrowa, Karlików – 2 kursy o różnych godzinach;
2) Bukowsko, Tokarnia – 2 kursy o różnych godzinach;

2.3. Dodatkowe kursy - do 500 km w okresie realizacji zamówienia – średnio 50 km miesięcznie realizowane w dniach zajęć szkolnych i przedszkolnych, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, obejmujące np. przewóz uczniów na zajęcia pozalekcyjne, zawody sportowe, udział uczniów w projektach organizacyjnych do których przystąpiły szkoły itp.
3. Termin wykonywania usługi – od 1 września 2022 do 30 czerwca 2024 r.
4. Szczegółowy rozkład jazdy dla każdego Zespołu Szkół zostanie udostępniony przez Zmawiającego, po zawarciu umowy. W uzgodnieniu z dyrektorami szkół.
5. Zamawiający zapewnia sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych, z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Sanoku.
1. Zakres usługi obejmuje wykonywanie przewozu dzieci jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu 20 osób;
2.1. w okresie od 1 września 2023 do 30 czerwca 2024 r.
2.1.1. trasa dzienna:
Dowóz: Karlików, Wola Piotrowa, Bukowsko, Wolica, Dudyńce, Sanok (ul. Konarskiego i ul. Lipińskiego)
Odwóz: Sanok (ul. Konarskiego i ul. Lipińskiego), Dudyńce, Wolica, Bukowsko, Wola Piotrowa, Karlików;
2.2. szacunkowa liczba dzieci niepełnosprawnych uprawnionych do przewozu 10,
3. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie udostępniony przez Zmawiającego, po zawarciu umowy, po uzgodnieniu z dyrektorem SOSW w Sanoku
4. Wykonawca zapewnia sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych, z miejsca zamieszkania do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Rymanowie
1. Zakres usługi obejmuje wykonywanie przewozu dzieci jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu 8 osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim, wg następujących zasad:
2.1. w okresie od 1 września 2023 do 31 sierpnia 2024 r. – placówka nieferyjna z przerwą czterotygodniową w okresie wakacji);
2.1.1. trasa dzienna
Dowóz: Pobiedno, Nadolany, Rymanów
Odwóz: Rymanów, Nadolany, Pobiedno
3. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie udostępniony przez Zmawiającego, po zawarciu umowy i uzgodnieniu z dyrektorem OREW w Rymanowie.
4. Wykonawca zapewnia sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na zasadach określonych w pkt 10 SWZ, oraz spełniają określone poniżej przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
9.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
9.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny.
9.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180) lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
9.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
9.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej.
1) sprzęt:
część 1
Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje sprawnymi technicznie
i dopuszczonymi do ruchu dwoma autobusami o liczbie miejsc siedzących co najmniej 30 każdy. Każdy pojazd musi spełniać następujące wymagania:
− dopuszczony do przewozu osób,
− posiadać ważne badania diagnostyczne, aktualne ubezpieczenie OC,
− być wyposażony w pasy bezpieczeństwa zgodnie z wyposażeniem fabrycznym bądź homologacją pojazdu,
− spełniać odpowiednie warunki bhp i warunki higieniczne.
część 2
Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje sprawnym technicznie
i dopuszczonym do ruchu pojazdem o liczbie miejsc siedzących co najmniej 20. Pojazd musi spełniać następujące wymagania:
− dopuszczony do przewozu osób,
− posiadać ważne badania diagnostyczne, aktualne ubezpieczenie OC,
− być wyposażony w pasy bezpieczeństwa zgodnie z wyposażeniem
fabrycznym bądź homologacją pojazdu,
− spełniać odpowiednie warunki bhp i warunki higieniczne.
część 3
Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje sprawnym technicznie
i dopuszczonym do ruchu pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, posiadającym: min. 8 miejsc siedzących , w tym 1 miejsce dla osoby na wózku inwalidzkim.
Pojazd musi spełniać następujące wymagania:
− dopuszczony do przewozu osób niepełnosprawnych (wpis do dowodu rejestracyjnego jako przeznaczenie – dowóz osób niepełnosprawnych),
− mieć możliwość montażu fotelików dostosowanych do wzrostu i stopnia niepełnosprawności dziecka,
− posiadać ważne badania diagnostyczne, aktualne ubezpieczenie OC,
− posiadać specjalistyczną windę lub rampę lub podjazd dla wózka inwalidzkiego,
− posiadać umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu,
− być wyposażony w pasy bezpieczeństwa zgodnie z wyposażeniem fabrycznym bądź homologacją pojazdu,
− spełniać odpowiednie warunki bhp i warunki higieniczne.

10. Wymagania wobec opiekuna zatrudnionego w dowozie przez Wykonawcę:
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia podczas każdego przewozu dzieci niepełnosprawnych – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do szkół i placówek oświatowych oraz nie figurująca w Rejestrze Sprawców przestępstw na tle seksualnym.
10.1. Do obowiązków opiekuna będzie należało w szczególności:
Opiekun jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo uczniów w trakcie wsiadania i wysiadania ze środka transportu oraz w trakcie przejazdu; W trakcie wykonywania czynności związanych
z opieką, ściśle współpracuje z kierowcą pojazdu w zakresie bezpieczeństwa przewozu,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu:
13.1.1. zezwolenie lub licencja,
13.1.2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
Forma:
Podmiotowe środki dowodowe składa się w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli wykaz został sporządzony jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje – odpowiednio
wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub podmiot udostępniający zasoby. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie o którym mowa w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.bukowsko.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-14 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.