eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Budowa drogi od ul. Piłsudskiego do ul. Dworcowej w Rawiczu



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi od ul. Piłsudskiego do ul. Dworcowej w Rawiczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: (65)-616-49-80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/516696

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi od ul. Piłsudskiego do ul. Dworcowej w Rawiczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20142fdf-25cd-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001375/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Budowa drogi od ul. Piłsudskiego do ul. Dworcowej w Rawiczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225759/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2710.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi od ronda na ul. Piłsudskiego do ul. Dworcowej w Rawiczu, zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych,
w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Budowa drogi od ronda przy ul. Piłsudskiego do dworca PKP”.
2. Opis przedmiotu zamówienia opracowany został dla poniższych branż:
1) branża drogowa,
2) branża sanitarna – kanalizacja deszczowa,
3) branża elektryczna – oświetlenie uliczne.
3. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie:
A. branży drogowej: prace polegają w szczególności na budowie drogi od ronda na ul. Piłsudskiego do ul. Dworcowej w Rawiczu o długości ok. 245,00 m. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać jezdnię o nawierzchni z masy bitumicznej. Zakres opracowania obejmuje również wykonanie jednostronnego chodnika wraz z zastosowaniem barier zabezpieczających typu rurowego oraz dwóch ciągów miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do wpustów ulicznych, a dalej do projektowanej kanalizacji deszczowej.
1) Zakres robót do wykonania:
a) mechaniczne karczowanie krzaków i wyczyszczenie terenu,
b) rozbiórka elementów drogi,
c) profilowaniu i zagęszczaniu podłoża,
d) wykonanie podbudowy,
e) wykonanie nawierzchni jezdni z masy bitumicznej,
f) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej koloru szarego,
g) wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego,
h) ustawienie krawężników i obrzeży betonowych,
i) wykonanie ławy pod krawężniki, obrzeża, ściek,
j) wykończenie studni kostką trapezową,
k) ułożenie ścieku ulicznego z kostki brukowej betonowej,
l) wzmocnienie skarp geokratami,
m) obsianie trawa,
n) ustawienie barier segmentowych wzdłuż chodnika,
o) oznakowanie drogi zgodnie ze stałą organizacją ruchu,
B. branży sanitarnej (kanalizacja deszczowa): prace polegają w szczególności na budowie kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z budowanej drogi od ronda na ul. Piłsudskiego do ul. Dworcowej.
1) Zakres robót do wykonania:
a) kanały z rur PVC o śr. 200 mm i 315 mm,
b) wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych,
c) wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych,
d) wykonanie próby wodnej szczelności kanałów rurowych.
C. branży elektrycznej (oświetlenie uliczne): prace polegają w szczególności na budowie oświetlenia drogowego w budowanej drodze od ronda na ul. Piłsudskiego do ul. Dworcowej.
1) Zakres robót do wykonania:
a) ręczne kopanie oraz zasypywanie rowów,
b) układanie kabli wielożyłowych,
c) montaż i stawienie słupów oświetleniowych,
d) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie, przewodów do opraw oświetleniowych, tabliczek bezpiecznikowych we wnęce słupa, tabliczek informacyjnych, itd.
4. Poza robotami budowlanymi wyszczególnionymi powyżej w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do:
1) wykonania pomiarów geodezyjnych wraz z inwentaryzacją powykonawczą i tabelą pomiarów powykonawczych, które powinny zawierać:
a) długość: drogi, ścieku, krawężników, obrzeży,
b) powierzchnię: jezdni, chodnika,
c) długości poszczególnych sieci kanalizacji deszczowej (Ø 315, Ø 200), liczbę studni, wpustów,
d) liczbę latarni oraz długości kabli.
2) wykonania badań stopnia zagęszczenia podłoża drogowego, które po zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz,
3) opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień). Kompletny projekt należy przedłożyć w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz,
4) wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania oraz poinformowania mieszkańców o planowanych pracach i utrudnieniach w ruchu (co najmniej na 7 dni przed zamontowaniem oznakowania pionowego dotyczącego zabezpieczenia robót, w oparciu
o zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu, należy powiadomić organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi oraz właściwego Komendanta Policji o rozpoczęciu robót podając datę ustawienia oznakowania oraz datę przywrócenia lub wprowadzenia stałej organizacji ruchu na drodze - Wykonawca sporządzi protokół z czynności odbiorowych),
5) wprowadzenia stałej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania oraz poinformowania mieszkańców o planowanych pracach i utrudnieniach w ruchu (co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem stałej organizacji ruchu, w oparciu o zatwierdzony projekt, należy powiadomić organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi oraz właściwego Komendanta Policji o dacie przywrócenia lub wprowadzenia stałej organizacji ruchu na drodze - Wykonawca przedłoży do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz protokół z czynności odbiorowych, podpisany i zatwierdzony przez przedstawicieli organu zarządzającego ruchem oraz Powiatowej Policji),
6) innych prac towarzyszących wykonaniu niniejszego zadania.
5. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowych (projektu budowlanego i wykonawczego dla poszczególnych branż) wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dla poszczególnych branż),
3) projektu stałej organizacji ruchu,
4) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania niniejszego zamówienia określają załączone przedmiary wraz z kosztorysami zerowymi dla poszczególnych branż. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentacje projektowe
i zalecaną wizję w terenie).
6. W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w projekcie budowlanym kwota ulegnie zmniejszeniu.
10. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
11. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, kosztorysów ofertowych (lub kosztorysu ofertowego) w wersji papierowej i elektronicznej (PDF, ATH, wersja szczegółowa) na bazie których została skalkulowana cena oferty.
12. Niniejsze zamówienie jest w części dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
13. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 936000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1288635,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 936000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Matuszewski Kamieniarstwo GRANITLUX Centrum Kamienia i Klinkieru

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991826507

7.3.3) Ulica: Poznańska 6

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 936000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.