eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Weryfikacja i odbior pod kątem spełnienia standardu WCAG 2.1. na poziomie AA oraz dostępności i interoperacyjności informacji zawodoznawczej wraz z obudową multimedialną (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Weryfikacja i odbior pod kątem spełnienia standardu WCAG 2.1.
na poziomie AA oraz dostępności i interoperacyjności informacji zawodoznawczej wraz z obudową multimedialną (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Rozwoju Edukacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14214358300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-478

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ore.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ore.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Weryfikacja i odbior pod kątem spełnienia standardu WCAG 2.1.
na poziomie AA oraz dostępności i interoperacyjności informacji zawodoznawczej wraz z obudową multimedialną (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9d5e5c8-1b10-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Weryfikacja i odbiór produktów projektów konkursowych z Działania 2.14 POWR.02.14.00-00-0002/19.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/ore

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/ore

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: i. Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
j. Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
1. Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
2. Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
3. system operacyjny Windows 7 i późniejsze;
k. Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
1. zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
2. w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
3. oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym;

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), dalej „RODO”, Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest minister właściwy do spraw funduszy i polityki regionalnej, pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie (00-926).
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@mfipr.gov.pl lub pisemnie przekazując korespondencję na adres siedziby Administratora. Kontakt z inspektorem ochrony danych Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie możliwy jest poprzez e-mail: iod@ore.edu.pl;
3. Przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 odbywa się na podstawie obowiązujących przepisów prawa w następujących celach:
- aplikowanie o środki unijne i realizacja projektów, w szczególności potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, udzielanie wsparcia uczestnikom projektów, ewaluacji, monitoringu, kontroli, audytu, sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020,
- zapewnienie realizacji obowiązku informacyjnego dotyczącego przekazywania do publicznej wiadomości informacji o podmiotach uzyskujących wsparcie z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020;
4. Podanie danych jest wymogiem niezbędnym do realizacji celu, o którym mowa w pkt. 3. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z przepisów prawa w tym uniemożliwiają udział w projekcie realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020;
5. Dane osobowe Wykonawcy zostały powierzone Instytucji Pośredniczącej Ministerstwo Edukacji i Nauki Departament Funduszy Strukturalnych oraz beneficjentowi realizującemu projekt którym jest Ośrodek Rozwoju Edukacji z siedzibą przy Al. Ujazdowskich 28 w Warszawie (00- 478). Dane
osobowe mogą zostać również powierzone specjalistycznym firmom, realizującym na zlecenie Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej oraz beneficjenta ewaluacje, kontrole i audyt w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020;
6. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą podmioty upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi na rzecz administratora;
7. Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt. 3, do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa;
8. Dane Wykonawcy nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane;
9. Dane osobowe Wykonawcy nie będą przekazywane do państwa trzeciego;
10. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, Wykonawcy przysługują następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA-ZUZP.2611.16.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 216000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na weryfikacji i odbiorze pod kątem spełnienia standardu WCAG 2.1. na poziomie AA oraz dostępności i interoperacyjności:
a) 141 kompletów e-materiałów dla 141 zawodów,
b) 78 zestawów e-materiałów dla 78 innych zawodów
dla branż:

w Części 1:
branże: ceramiczno-szklarska, chemiczna, drzewno-meblarska, ekonomiczno-administracyjna, motoryzacyjna, ochrony i bezpieczeństwa osób i mienia, opieki zdrowotnej

34 kompletów e-materiałów (10 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 24 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 11 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego.

4.2.5.) Wartość części: 47400 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

10. Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art.441 ustawy Pzp.
Część 1
34 kompletów e-materiałów (10 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 24 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 11 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego,
Część 2
37 kompletów e-materiałów (9 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 28 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 27 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego,
Część 3
34 kompletów e-materiałów (8 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 26 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 22 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego.
Część 4
36 kompletów e-materiałów (8 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 28 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 18 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego.

Szczegóły skorzystania z prawa opcji zostały opisane w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na weryfikacji i odbiorze pod kątem spełnienia standardu WCAG 2.1. na poziomie AA oraz dostępności i interoperacyjności:
a) 141 kompletów e-materiałów dla 141 zawodów,
b) 78 zestawów e-materiałów dla 78 innych zawodów
dla branż:
w Części 2:
branże: elektroenergetyczna, elektroniczno-mechatroniczna, fryzjersko-kosmetyczna, górniczo-wiertnicza, hotelarsko-gastronomiczno-turystyczna, leśna, poligraficzna, transportu kolejowego, transportu wodnego

37 kompletów e-materiałów (9 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 28 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 27 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego.

4.2.5.) Wartość części: 60600,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

10. Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art.441 ustawy Pzp.
Część 1
34 kompletów e-materiałów (10 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 24 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 11 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego,
Część 2
37 kompletów e-materiałów (9 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 28 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 27 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego,
Część 3
34 kompletów e-materiałów (8 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 26 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 22 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego.
Część 4
36 kompletów e-materiałów (8 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 28 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 18 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego.

Szczegóły skorzystania z prawa opcji zostały opisane w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na weryfikacji i odbiorze pod kątem spełnienia standardu WCAG 2.1. na poziomie AA oraz dostępności i interoperacyjności:
a) 141 kompletów e-materiałów dla 141 zawodów,
b) 78 zestawów e-materiałów dla 78 innych zawodów
dla branż:
w Części 3
branże: audiowizualna, budowlana, handlowa, ogrodnicza, pomocy społecznej, przemysłu mody, transportu drogowego

34 kompletów e-materiałów (8 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 26 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 22 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego.

4.2.5.) Wartość części: 54000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

10. Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art.441 ustawy Pzp.
Część 1
34 kompletów e-materiałów (10 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 24 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 11 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego,
Część 2
37 kompletów e-materiałów (9 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 28 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 27 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego,
Część 3
34 kompletów e-materiałów (8 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 26 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 22 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego.
Część 4
36 kompletów e-materiałów (8 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 28 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 18 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego.

Szczegóły skorzystania z prawa opcji zostały opisane w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na weryfikacji i odbiorze pod kątem spełnienia standardu WCAG 2.1. na poziomie AA oraz dostępności i interoperacyjności:
a) 141 kompletów e-materiałów dla 141 zawodów,
b) 78 zestawów e-materiałów dla 78 innych zawodów
dla branż:
w Części 4
branże: mechaniczna, mechaniki precyzyjnej, metalurgiczna, rolno-hodowlana, rybacka, spedycyjno-logistyczna, spożywcza, teleinformatyczna, transportu lotniczego

36 kompletów e-materiałów (8 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 28 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 18 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego.

4.2.5.) Wartość części: 54000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

10. Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art.441 ustawy Pzp.
Część 1
34 kompletów e-materiałów (10 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 24 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 11 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego,
Część 2
37 kompletów e-materiałów (9 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 28 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 27 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego,
Część 3
34 kompletów e-materiałów (8 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 26 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 22 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego.
Część 4
36 kompletów e-materiałów (8 kompletów e-materiałów zamówienia podstawowego oraz 28 kompletów e-materiałów zamówienia opcjonalnego) i 18 zestawów e-materiałów zamówienia opcjonalnego.

Szczegóły skorzystania z prawa opcji zostały opisane w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

d) zdolności technicznej lub zawodowej:
(dotyczy wszystkich CZEŚCI)
2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
⮚ wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał łącznie co najmniej 3 usługi polegające na ocenie, dostosowaniu lub opracowaniu:
a) dokumentów o objętości minimum 40 stron każdy zgodnie ze standardem dostępności na poziomie min. WCAG 2.0
oraz
b) multimediów (e-materiałów) takich jak filmy, spacery wirtualne, testy, mapy pojęć, gry edukacyjne, grafiki 3D itp. w liczbie 10 różnych elementów każda usługa zgodnie ze standardem dostępności na poziomie min. WCAG 2.0.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie ze wzorem umowy par. 10

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/ore

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.