eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Doposażenie pracowni w ramach Programu CYBER.MIL z klasą dla Zespołu Szkół Technicznych w Pile



Ogłoszenie z dnia 2021-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni w ramach Programu CYBER.MIL z klasą dla Zespołu Szkół Technicznych w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH W PILE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000677932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ceglana 4

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zst.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pila

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pracowni w ramach Programu CYBER.MIL z klasą dla Zespołu Szkół Technicznych w Pile

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d8e77de-3d44-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00256186/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie pracowni w ramach Programu CYBER.MIL z klasą dla Zespołu Szkół Technicznych w Pile

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257558/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.71.2021.III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni w ramach Programu CYBER.MIL z klasą dla Zespołu Szkół Technicznych w Pile
Zamówienie jest realizowane w ramach dotacji celowej MON „Program Cyber.Mil z klasą”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.1 do SWZ – I część zamówienia.
3. Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę:
a) Zestaw komputerowy: 17 szt.,
b) Monitor: 17 szt.,
c) Router: 8 szt.,
d) Switch (przełącznik): 8 szt.,
e) Punkt dostępowy: 8 szt.,
f) Miernik mocy optycznej: 2 szt.,
g) Moduł SFP: 34 szt.,
h) Laboratorium Security: 6 szt.,
i) Patch cord światłowodowy: 50 szt.,
j) Switch zarządzalny: 1 szt.,
k) Oprogramowanie: 17 szt.
4. Zaoferowane wyposażenie winno być objęte gwarancją – min. 24 miesiące.
5. Określone w Załącznikach 3.1 oraz 3.2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
6. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego wyposażenia.
7. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe.
8. Wykonawca dostarczy wyposażenie do Zespołu Szkół Technicznych w Pile, ul. Ceglana 4, 64-920 Piła. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia do chwili odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

4.5.5.) Wartość części: 269962,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni w ramach Programu CYBER.MIL z klasą dla Zespołu Szkół Technicznych w Pile
Zamówienie jest realizowane w ramach dotacji celowej MON „Program Cyber.Mil z klasą”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.2 – II część zamówienia do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
3. Druga część zamówienia obejmuje dostawę:
Zestaw do robotyki – robot programowalny: 1 szt.
4. Zaoferowane wyposażenie winno być objęte gwarancją – min. 24 miesiące.
5. Określone w Załącznikach 3.1 oraz 3.2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.
6. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego wyposażenia.
7 .Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe.
8. Wykonawca dostarczy wyposażenie do Zespołu Szkół Technicznych w Pile, ul. Ceglana 4, 64-920 Piła. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia do chwili odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 2925,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na pierwszą część zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie:
Zamawiający dokonał wyboru oferty nr 3 przedsiębiorstwa Kombit Plus Arkadiusz Spychała,
ul. Migdałowa 60, 61-612 Poznań, jako najkorzystniejszej na część pierwszą zamówienia.
W dniu 29 listopada 2021 r. Wykonawca odstąpił od podpisania umowy. W związku
z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp – jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. Zamawiający nie skorzystał
z przysługującego mu uprawnienia określonego w powyższym przepisie, gdyż cena kolejnej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Kolejną ofertę na pierwszą część zamówienia z ceną wynoszącą 281 738,88 złotych brutto złożyło przedsiębiorstwo Netprof Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Sterlinga 27/29, 90-212 Łódź. Na sfinansowanie części pierwszej zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 218 399,98 zł brutto i nie może jej zwiększyć

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198892,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281738,88 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.