Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00090452/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2024-2025 r., z podziałem na 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8788221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2024-2025 r., z podziałem na 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8e12854-c0fa-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038737/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem w latach 2024-2025 z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090452
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O1.N4.361.03.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia:1. Nazwa zamówienia: Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2024-2025 r., z podziałem na 6 części
CPV 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych
CPV 34928110-2 Bariery drogowe
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ, SST załącznik nr 6 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Jeżeli gdziekolwiek w specyfikacji technicznej wskazano pochodzenie wyrobów to służy to jedynie określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego, oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 117580,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia:1. Nazwa zamówienia: Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2024-2025 r., z podziałem na 6 części
CPV 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych
CPV 34928110-2 Bariery drogowe
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ, SST załącznik nr 6 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Jeżeli gdziekolwiek w specyfikacji technicznej wskazano pochodzenie wyrobów to służy to jedynie określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego, oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia:1. Nazwa zamówienia: Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2024-2025 r., z podziałem na 6 części
CPV 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych
CPV 34928110-2 Bariery drogowe
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ, SST załącznik nr 6 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Jeżeli gdziekolwiek w specyfikacji technicznej wskazano pochodzenie wyrobów to służy to jedynie określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego, oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 95044 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia:1. Nazwa zamówienia: Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2024-2025 r., z podziałem na 6 części
CPV 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych
CPV 34928110-2 Bariery drogowe
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ, SST załącznik nr 6 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Jeżeli gdziekolwiek w specyfikacji technicznej wskazano pochodzenie wyrobów to służy to jedynie określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego, oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 280002,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia:1. Nazwa zamówienia: Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2024-2025 r., z podziałem na 6 części
CPV 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych
CPV 34928110-2 Bariery drogowe
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ, SST załącznik nr 6 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Jeżeli gdziekolwiek w specyfikacji technicznej wskazano pochodzenie wyrobów to służy to jedynie określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego, oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 51340,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia:1. Nazwa zamówienia: Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2024-2025 r., z podziałem na 6 części
CPV 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych
CPV 34928110-2 Bariery drogowe
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ, SST załącznik nr 6 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
3. Jeżeli gdziekolwiek w specyfikacji technicznej wskazano pochodzenie wyrobów to służy to jedynie określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego, oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 111304,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93893,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131536,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93893,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK STELLA KONRAD MAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107723,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93893,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174143,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93893,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK STELLA KONRAD MAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76998,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121487,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76998,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK STELLA KONRAD MAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80004,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264376,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372068,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264376,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK STELLA KONRAD MAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307502,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22632,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31365,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22632,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK STELLA KONRAD MAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26248,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89015,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139186,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89015,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK STELLA KONRAD MAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100003,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- 33/PM/2024 : Modernizacja lokalu mieszkalnego (pustostan) przy ul. Jakuba Wojciechowskiego 12/74 w Bydgoszczy
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego placu szkolnego na terenie Szkoły Podstawowej nr 14 przy ul. Żmudzkiej 12 w Bydgoszczy
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH I LABORATORYJNYCH
- Dostawa pulpitów sterujących systemu alarmowania dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
- Usługi sprzątania i stałego utrzymanie czystości w obiektach Oddziału TVP S.A. w likwidacji w Bydgoszczy oraz w redakcji TVP S.A. w likwidacji Oddział w Bydgoszczy w Toruniu przy ul. Kopernika 4
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno- Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- ETAP II
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno- Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie- ETAP I
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 861 Bojanów-Kopki od m. Bojanów do m. Jeżowe (odcinkami) zakres 1. m. Jata km od 11+000 do 12+100 zakres 2. m. Jata km od 12+100 do 14+250
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2602W granica województwa - Przeździecko-Lenarty - Przeździecko-Grzymki - etap II
- Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Niżańskiego w miejscowościach: Kończyce, Wólka, Półsierków, Krzywdy, Nisko, Kustrawa
więcej: Bariery drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.