Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00190784/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ulicy Hallera w Mieście Imielin w formule zaprojektuj i wybuduj.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Imielin
1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Imielin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Imielińska 81
1.5.2.) Miejscowość: Imielin
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-407
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 c22 54 137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@imielin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imielin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39235e5e-cbf1-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ulicy Hallera w Mieście Imielin w formule zaprojektuj i wybuduj.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39235e5e-cbf1-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290225
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060994/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 „Przebudowa ul. Hallera w Imielinie."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190784
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3265882,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr: 655055 S ul. Hallera w m. Imielin na odcinku od skrzyżowania ul. Skargi z ul. Brata Alberta. Zgodnie z mapą ewidencyjną i wypisem z rejestru gruntów całość inwestycji zlokalizowana jest w jedności ewidencyjna: 241402_1 Imielin .Obręb ewidencyjny: 241402_1.0001 Imielin na działkach o numerach 924/160, 934/452, 1946/453, 1679/184, 1411/184, 2365/463, 2367/462, 1575/462, 625, 1577/462, 1579/462, 1581/462, 1583/462, 2352/442, 1585/442, 1587/442, 1589/436, 1591/436, 1593/435, 1595/435, 1597/404, 1599/404, 1601/401, 1603/400, 620, 1605/325, 2171/325, 2172/325, 1658/464, 1659/464, 1661/481, 1660/481, 1663/487, 1662/487, 2147/488, 1664/488.
2) Wykonawca w imieniu Zamawiającego przebuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek drogę gminną. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, która została opracowana na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego zwanego „PFU”. Całość dokumentacji projektowej Wykonawca winien zweryfikować z wytycznymi Zamawiającego i uzyskać jego akceptację.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) W zakresie opracowania projektowego:
• pomiary własne w terenie;
• budowa oświetlenia przejść dla pieszych;
• zgłoszenie w imieniu Zamawiającego robót budowlanych;
• wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powstałego obiektu (Wykonawca przygotuje komplet dokumentów w celu złożenia właściwemu organowi nadzoru budowlanego – Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w imieniu Zamawiającego ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie drogi). Dokumentacja powykonawcza, powinna zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu – zgodnie z rozporządzeniem ministra gospodarki przestrzennej i budownictwa z 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie:
• skompletowanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej.
2) W zakresie robót budowlanych:
• przebudowa konstrukcji drogi;
• przebudowa jezdni ul. Hallera;
• poszerzenia drogi;
• przebudowa chodników dla pieszych;
• przebudowa poboczy;
• przebudowa i budowa zjazdów;
• przebudowa dojść do furtek;
• przebudowa odwodnienia drogi, chodników oraz przyległego terenu;
• przebudowa napowietrznej i kablowej sieci teletechnicznej– Orange Polska.
• budowa oświetlenia czterech przejść dla pieszych;
• oznakowanie pionowe i poziome drogi.
Całość inwestycji mieści się w istniejącym pasie drogi gminnej i nie wymaga zajęcia dodatkowego terenu i zmiany pasa drogowego. Nie zachodzi konieczność przebudowy i rozbiórki istniejących ogrodzeń.
3) Zakres zamówienia obejmuje również:
• usuwanie wad i usterek w okresie gwarancji,
• realizację wymogów rękojmi w okresie objętym umową.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia obejmujący przedmiary robót oraz dokumentację projektową opracowaną na podstawie PFU. Ze względu na tzw. rozliczenie kosztorysowe robót Wykonawcy wyceniają się na podstawie załączonych przedmiarów robót. Dokumentacja projektowa jest elementem pomocniczym, który ma posłużyć Wykonawcom do prawidłowego i rzetelnego przygotowania oferty.
4. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą realizowane w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych, których w imieniu Zamawiającego dokona Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4017035,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6005531,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4017035,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367408254
7.3.3) Ulica: Jedlińska 97
7.3.4) Miejscowość: Bojszowy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4017035,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI IMIELIN
więcej: przetargi IMIELIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.