eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opakowania ochronne na materiały archiwalne wieczystego przechowywania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Opakowania ochronne na materiały archiwalne wieczystego przechowywania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARCHIWUM AKT NOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: HANKIEWICZA 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-103

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 22 58 93 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@aan.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.aan.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Archiwum Pańswowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opakowania ochronne na materiały archiwalne wieczystego przechowywania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e56a5d72-fbf0-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00222088/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Opakowania ochronne na materiały archiwalne wieczystego przechowywania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e56a5d72-fbf0-11ee-b81b-aebd110f5279

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy pzp, sporządza się w postaci elektronicznej przekazuje przy użyciu Platformy e-Zamówienia. Do podpisu konieczne jest posiadanie jednego z typów podpisów: kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia. Adres strony internetowej do składania ofert, podmiotowych środków dowodowych i przedmiotowych środków dowodowych, oświadczeń i innych dokumentów: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e56a5d72-fbf0-11ee-b81b-aebd110f5279

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-e56a5d72-fbf0-11ee-b81b-aebd110f5279
•Wykonawca musi mieć konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl). Należy zapoznać się z Regulaminem Platformy. Zawiera on minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia. Można korzystać z zakładki „centrum pomocy”.
• W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
• Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania. • Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
• Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
• W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
• Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
• Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
•Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
• Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
• W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@aan.gov.pl (nie dotyczy składania ofert)
• Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
• Pozostałe wymagania w zakresie komunikacji zostały wskazane w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna Zamawiającego dotycząca ochrony osobowych, składana względem osób fizycznych, których dane osobowe Zamawiający pozyska od Wykonawcy, a w szczególności: -wykonawcy będącego osobą fizyczną, -wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, -pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną, -członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną, -osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, złożona zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016), dalej „RODO”: Administratorem danych osobowych jest Archiwum Akt Nowych, ul. Stefana Kazimierza Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Przemysław Dańczak, kontakt można uzyskać pod adresem: iod@aan.gov.pl;
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054 i 2269 ), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz w odpowiednim zakresie - okres rękojmi i gwarancji a także okres czasu do chwili przedawnienia roszczeń związanych z realizacją umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
======
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W odniesieniu do danych osobowych przekazywanych Zamawiającemu a nie dotyczących bezpośrednio Wykonawcy (np. danych osobowych jego pracowników, reprezentantów, współpracowników, podwykonawców, osób, którymi posługuje się przy realizacji zamówienia, osób, które udostępniają mu zasoby na potrzeby udziału w postępowaniu itp.) Wykonawca zobowiązany jest do dopełnienia obowiązków informacyjnych, o których mowa w art. 13 lub 14 RODO, w tym do przekazania im informacji odnośnie administrowania ich danymi przez Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 261.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą opakowań ochronnych na materiały archiwalne wieczystego przechowywania, w tym:

1 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1a) szt. 45
2 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 b) szt. 150
3 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 c) szt. 4300
4 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 d)szt. 100
5 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 e) szt. 40
6 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 f) szt. 100
7 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 g) szt. 20
8 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 h) szt. 100
9 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 i) szt. 100
10 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 j) szt. 3300
11 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 k) szt. 50
12 TECZKI ARCHIWALNE typ 1 1 l) szt. 500
13 TECZKI ARCHIWALNE typ1 1 m) szt. 50
14 TECZKI ARCHIWALNE typ 2 2 a) szt. 4000
15 TECZKI ARCHIWALNE typ 2 2 b) szt. 5000
16 TECZKI ARCHIWALNE typ 3 3 a) szt. 2000
17 TECZKI ARCHIWALNE typ 3 3 b) szt. 300
18 TECZKI ARCHIWALNE typ 4 4 a) szt. 3000
19 TECZKI ARCHIWALNE typ 4 4 b) szt. 3300
20 TECZKI ARCHIWALNE typ 4 4 c) szt. 1000
21 TECZKI ARCHIWALNE typ 5 5 a) szt. 5
22 TECZKI ARCHIWALNE typ 5 5 b) szt. 5
23 TECZKI ARCHIWALNE typ 5 5 c) szt. 10
24 TECZKI ARCHIWALNE typ 5 5 d) szt. 10
25 TECZKI ARCHIWALNE typ 5 5 e) szt. 10
26 TECZKI ARCHIWALNE typ 5 5 f) szt. 5
27 TECZKI ARCHIWALNE typ 5 5 g) szt. 200
28 TECZKI ARCHIWALNE typ 5 5 h) szt. 2000
29 PUDŁA typ 1 6 a) szt. 1
30 PUDŁA typ 1 6 b) szt. 1
31 PUDŁA typ 1 6 c) szt. 1
32 PUDŁA typ 1 6 d) szt. 1
33 PUDŁA typ 1 6 e) szt. 1
34 PUDŁA typ 1 6 f) szt. 1
35 PUDŁA typ 1 6 g) szt. 1
36 PUDŁA typ 1 6 h) szt. 1
37 PUDŁA typ 1 6 i) szt. 1
38 PUDŁA typ 2 7 a) szt. 50
39 PUDŁA typ 2 7 b) szt. 4
40 PUDŁA typ 2 7 c) szt. 9
41 PUDŁA typ 2 7 d) szt. 175
42 PUDŁA typ 2 7 e) szt. 40
43 KOPERTA typ 1 8 a) szt. 1000
44 OBWOLUTA typ 1 9 a) szt. 1000
45 OBWOLUTA typ 1 9 b) szt. 2200
46 OBWOLUTA typ 1 9 c) szt. 2500
47 OBWOLUTA typ 1 9 d) szt. 2600
48 OBWOLUTA typ 1 9 e) szt. 300
49 OBWOLUTA typ 2 10 a) szt. 500
50 OBWOLUTA typ 2 10 b) szt. 1400
51 OBWOLUTA typ 2 10 c) szt. 50
52 OBWOLUTA typ 3 11 a) szt. 150
53 OBWOLUTA typ 3 11 b) szt. 10
54 PAPIER typ 1 12 a) szt. 1200
55 PAPIER typ 2 13 a) szt. 300
56 PAPIER typ 3 14 a) szt. 100
57 TEKTURA INTROLIGATORSKA typ 1 15 a) szt. 300
58 TEKTURA INTROLIGATORSKA typ 1 15 b) szt. 200
Miejscem dostawy całego przedmiotu zamówienia jest:
Archiwum Akt Nowych, ul. Stefana Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3: Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa załącznik nr 4: Projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Porównanie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie aktualne na dzień składania ofert, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 i art. 109 ust. 1 pkt 4, 8-10 ustawy pzp. oraz oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 r. poz. 835).Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a)Certyfikatu jakości materiałów dla każdej pozycji:1.TECZKI ARCHIWALNE typ 1 certyfikat jakości potwierdzający wszystkie wymagane (w Zał. nr 3 Opisie Przedmiotu dalej OPZ zamówienia do SWZ) parametry materiałów2.TECZKI ARCHIWALNE typ 2 certyfikat jakości potwierdzający wszystkie wymagane (w Zał. nr 3 OPZ do SWZ) parametry materiałów w tym certyfikat ISO 9706 oraz atest PAT3.TECZKI ARCHIWALNE typ 3 certyfikat jakości potwierdzający wszystkie wymagane (w Zał. nr 3 OPZ do SWZ) parametry materiałów w tym certyfikat ISO 9706 oraz atest PAT4.TECZKI ARCHIWALNE typ 4 certyfikat jakości potwierdzający wszystkie wymagane w(w Zał. nr 3 OPZ do SWZ) parametry materiałów w tym certyfikat ISO 16245 oraz atest PAT5.TECZKI ARCHIWALNE typ 5 – certyfikat jakości potwierdzający wszystkie wymagane (w Zał. nr 3 OPZ do SWZ) parametry materiałów w tym certyfikat ISO 9706 oraz atest PAT6.PUDŁA typ 1 - certyfikat jakości potwierdzający wszystkie wymagane (w Zał. nr 3 OPZ do SWZ) parametry materiałów w tym certyfikat ISO 9706 oraz atest PAT7.PUDŁO typ 2 - certyfikat jakości potwierdzający wszystkie wymagane (w Zał. nr 3 OPZ do SWZ) parametry materiałów w tym certyfikat ISO 9706 oraz atest PAT8.KOPERTA typ 1- certyfikat jakości potwierdzający wszystkie wymagane (w Zał. nr 3 OPZ do SWZ) parametry materiałów w tym atest PAT9.OBWOLUTA typ 1 certyfikat jakości potwierdzający wszystkie wymagane (w Zał. nr 3 OPZ do SWZ) parametry materiałów w tym atest PAT10.OBWOLUTA typ 2 certyfikat jakości potwierdzający wszystkie wymagane (w Zał. nr 3 OPZ do SWZ) parametry materiałów w tym atest PAT11.OBWOLUTA typ 3 certyfikat jakości potwierdzający wszystkie wymagane (w Zał. nr 3 OPZ do SWZ) parametry materiałów w tym certyfikat ISO 9706 oraz atest PAT12.PAPIER typ 1certyfikat jakości potwierdzający wszystkie wymagane (w Zał. nr 3 OPZ do SWZ) parametry materiałów w tym certyfikat ISO 16245 typ A oraz atest PAT13.PAPIER typ 2 certyfikat jakości potwierdzający wszystkie wymagane (w Zał. nr 3 OPZ do SWZ) parametry materiałów w tym certyfikat ISO 16245 typ A oraz atest PAT14.PAPIER typ 3 certyfikat jakości potwierdzający wszystkie wymagane(w Zał. nr 3 OPZ do SWZ) parametry materiałów w tym certyfikat ISO 16245 typ A oraz atest PAT15.TEKTURA INTROLIGATORSKA typ 1 – certyfikat jakości potwierdzający wszystkie wymagane (w Zał. nr 3 OPZ do SWZ) parametry materiałów
b)Próbek wykonanych zgodnie z opisem zamieszczonym w SWZ Zał. 3, które stanowią wzory opakowań materiałów archiwalnych zgodnych dla pozycji: 1.TECZKI ARCHIWALNE typ 1 pozycja 1 c 1 sztuka;2.TECZKI ARCHIWALNE typ 2 pozycja 2 b – 1 sztuka;3.TECZKI ARCHIWALNE typ 3 - pozycja 3 b 1 sztuka;4.TECZKI ARCHIWALNE typ 4 pozycja 4 a – 1 sztuka;5.TECZKI ARCHIWALNE typ 5 – pozycja 5 g – 1 sztuka;6.PUDŁA typ 1 pozycja 6 i – 1 sztuka;7.PUDŁO typ 2 – pozycja 7 d – 1 sztuka;8.KOPERTA typ 1 – pozycja 8 a – 1 sztuka;9.OBWOLUTA typ 1 – pozycja 9 b – 1 sztuka;10.OBWOLUTA typ 2 – pozycja 10 a – 1 sztuka;11.OBWOLUTA typ 3 – pozycja 11 a – 1 sztuka;12.PAPIER typ 1 – pozycja 12 a – próbka w formacie A3 - 420 x 297 mm (Zamawiający dopuszcza różnicę do 10 mm w wymiarze próbki, pozostałe parametry nie ulegają zmianie)13.PAPIER typ 2 – pozycja 13 a – próbka w formacie A3 - 420 x 297 mm (Zamawiający dopuszcza różnicę do 10 mm w wymiarze próbki, pozostałe parametry nie ulegają zmianie)14.PAPIER typ 3 pozycja 14 a próbka w formacie A3 - 420 x 297 mm (Zamawiający dopuszcza różnicę do 10 mm w wymiarze próbki, pozostałe parametry nie ulegają zmianie) 15.TEKTURA INTROLIGATORSKA typ 1pozycja 15 a próbka w formacie A3 - 420 x 297 mm (Zamawiający dopuszcza różnicę do 10 mm w wymiarze próbki, pozostałe parametry nie ulegają zmianie)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie aktualne na dzień składania ofert, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 i art. 109 ust. 1 pkt 4 i 8-10 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w rozdziale V niniejszej SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących wypadkach:
1) jeśli zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, (tzn.; producent zakończył produkcje danego produktu i wprowadził na rynek nowszy typ lub dany produkt został wycofany z rynku jego produkcja została zakończona). Wykonawca może zaoferować inny produkt o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie. Oferowana cena nie może ulec zmianie.
2) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT, w takim wypadku cena netto pozostanie niezmienna a zmianie ulegnie cena brutto – powyższe nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca utraci jako podatnik podatku VAT prawo do zwolnienia podmiotowego – w takim przypadku cena brutto nie ulega zmianie.;
3) w razie zmiany obowiązujących przepisów prawa mającej wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, możliwa jest zmiana umowy w zakresie w jakim przenosi ona do umowy zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawa;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-25 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 15:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wymagane certyfikaty wraz z ofertą w terminach wskazanych w niniejszym SWZ.
Próbki maja zostać złożone fizycznie w siedzibie Zamawiającego w terminie do 25.04.2024 pod adresem: Archiwum Akt Nowych, ul. Stefana Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa i zostać opisane jako: „Próbki do postępowania na: Opakowania ochronne na materiały archiwalne wieczystego przechowywania Postępowanie numer 261.2.2024”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.