eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Godziesze Wielkie › Dbamy o czystość wód rzeki Prosny - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dbamy o czystość wód rzeki Prosny - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Godziesze Wielkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada, 10

1.5.2.) Miejscowość: Godziesze Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-872

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627611089

1.5.8.) Numer faksu: 627611053

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@godzieszewielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.godzieszewielkie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-godziesze-wielkie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dbamy o czystość wód rzeki Prosny - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-874c88af-dacb-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049514/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dbamy o czystość wód rzeki Prosny - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232331

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.U.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Józefów i Stobno Siódme realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania „Dbamy o czystość wód rzeki Prosny – etap II”.
2. Przedmiotem zamówienia jest
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (w pięciu (5) egzemplarzach w wersji papierowej, w tym w trzech (3) dla uzyskania pozwolenia na budowę) na podstawie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, która jest przedmiotem zamówienia oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, której uzyskanie Zamawiający zlecił w etapie I realizacji zadania, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami dla powyższego zadania i uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót – jeżeli prawo tego wymaga,
2) wykonanie na jej podstawie robót budowlanych i instalacji,
3) przeprowadzenie odbiorów i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wykonanych instalacji i obiektów,
4) udzielenie gwarancji oraz zapewnienie serwisu powykonawczego instalacji i urządzeń.
3. Niniejsze zamówienie obejmuje również:
1) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zadania: „Dbamy o czystość wód rzeki Prosny– Etap II”,
2) uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień, pozwoleń administracyjnych, decyzji, zgód i zatwierdzeń oraz odstępstw od obowiązujących przepisów, jeżeli zajdzie taka konieczność,
3) uzgodnienia z rzeczoznawcami BHP, Sanepid, p.poż., ochrony środowiska oraz inne wymagane przepisami,
4) wykonanie robót budowlanych liniowych (ziemnych, montażowych oraz odtworzeniowych) dla budowy kanalizacji sanitarnej wraz z uzbrojeniem,
5) sporządzenie niezbędnych pozostałych projektów np. organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, jak również przeprowadzenie wymaganych badań, sprawdzeń, pomiarów itd., niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, o ile nie były one wykonane w zakresie projektów budowlanych,
6) wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowych (w trzech (3) egzemplarzach w wersji papierowej), tj. projektów technicznych wymaganych przy realizacji inwestycji,
7) zestawień materiałów,
8) sprawowanie nadzoru autorskiego,
9) przygotowanie dokumentacji powykonawczych w wersji papierowej (w dwóch (2) egzemplarzach), w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
10) przeprowadzenie odbiorów oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
11) udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia,
12) przekazanie gwarancji udzielonych przez producentów zakupionych urządzeń.

4. Szczegółowy opis i zakres prac projektowych i robót budowlanych przedstawiony został w załączniku nr 6 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5427406,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6171000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5427406,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Budowlanych Jakub Wawrzyniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681784341

7.3.3) Ulica: ul. Zaremby 16/9

7.3.4) Miejscowość: Tuliszków

7.3.5) Kod pocztowy: 62-740

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej - Zakład Projektowo - Usługowy Inżynierii Środowiska "PRIMEKO" Jarosław Grzelak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5427406,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski ład: Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.