Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00232331/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dbamy o czystość wód rzeki Prosny - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Godziesze Wielkie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada, 10
1.5.2.) Miejscowość: Godziesze Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-872
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627611089
1.5.8.) Numer faksu: 627611053
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@godzieszewielkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.godzieszewielkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-godziesze-wielkie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dbamy o czystość wód rzeki Prosny - etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-874c88af-dacb-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049514/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Dbamy o czystość wód rzeki Prosny - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.U.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Józefów i Stobno Siódme realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania „Dbamy o czystość wód rzeki Prosny – etap II”.
2. Przedmiotem zamówienia jest
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (w pięciu (5) egzemplarzach w wersji papierowej, w tym w trzech (3) dla uzyskania pozwolenia na budowę) na podstawie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, która jest przedmiotem zamówienia oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, której uzyskanie Zamawiający zlecił w etapie I realizacji zadania, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami dla powyższego zadania i uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót – jeżeli prawo tego wymaga,
2) wykonanie na jej podstawie robót budowlanych i instalacji,
3) przeprowadzenie odbiorów i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wykonanych instalacji i obiektów,
4) udzielenie gwarancji oraz zapewnienie serwisu powykonawczego instalacji i urządzeń.
3. Niniejsze zamówienie obejmuje również:
1) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zadania: „Dbamy o czystość wód rzeki Prosny– Etap II”,
2) uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień, pozwoleń administracyjnych, decyzji, zgód i zatwierdzeń oraz odstępstw od obowiązujących przepisów, jeżeli zajdzie taka konieczność,
3) uzgodnienia z rzeczoznawcami BHP, Sanepid, p.poż., ochrony środowiska oraz inne wymagane przepisami,
4) wykonanie robót budowlanych liniowych (ziemnych, montażowych oraz odtworzeniowych) dla budowy kanalizacji sanitarnej wraz z uzbrojeniem,
5) sporządzenie niezbędnych pozostałych projektów np. organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, jak również przeprowadzenie wymaganych badań, sprawdzeń, pomiarów itd., niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, o ile nie były one wykonane w zakresie projektów budowlanych,
6) wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowych (w trzech (3) egzemplarzach w wersji papierowej), tj. projektów technicznych wymaganych przy realizacji inwestycji,
7) zestawień materiałów,
8) sprawowanie nadzoru autorskiego,
9) przygotowanie dokumentacji powykonawczych w wersji papierowej (w dwóch (2) egzemplarzach), w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
10) przeprowadzenie odbiorów oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
11) udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia,
12) przekazanie gwarancji udzielonych przez producentów zakupionych urządzeń.
4. Szczegółowy opis i zakres prac projektowych i robót budowlanych przedstawiony został w załączniku nr 6 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5427406,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6171000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5427406,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Budowlanych Jakub Wawrzyniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681784341
7.3.3) Ulica: ul. Zaremby 16/9
7.3.4) Miejscowość: Tuliszków
7.3.5) Kod pocztowy: 62-740
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej - Zakład Projektowo - Usługowy Inżynierii Środowiska "PRIMEKO" Jarosław Grzelak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Budowlanych Jakub Wawrzyniak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Budowlanych Jakub Wawrzyniak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5427406,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI GODZIESZE WIELKIE
więcej: przetargi GODZIESZE WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej w ulicy Pokrzywno w Poznaniu
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.