eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościeradów Ukazowy › Utrzymanie dróg leśnych i remont szlaków zrywkowych



Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych i remont szlaków zrywkowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŚCIERADÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gościeradów Folwark 1D

1.5.2.) Miejscowość: Gościeradów Ukazowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-275

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 158381174

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goscieradow@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goscieradow.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://goscieradow.lublin.lasy.gov.pl/ i https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg leśnych i remont szlaków zrywkowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44824a23-d82d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00155557/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Utrzymanie dróg leśnych i remont szlaków zrywkowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172502/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2656800 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2160000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I - utrzymanie dróg leśnych (Leśnictwa Kotówka, Dąbrowa, Marynopole i LS Marynopole), polegające na:
-dostawie, wbudowaniu i mechanicznym zagęszczeniu zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego (szerokość nawierzchni drogi 3,0 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm;
-dostawie piasku naturalnego o uziarnieniu 0-2,0mm na wyznaczone składy w łącznej ilości według przedmiaru robót. Powyższy materiał będzie wykorzystywany do warstw podsypkowych jezdni. Musi być jednorodny bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszki gliny. Na potwierdzenie powyższego wykonawca przedstawi świadectwa jakości, atesty potwierdzające standardy jakościowe. Dostawa materiału na poszczególne składy leśnictw powinna być zrealizowana przy użyciu samochodów o ładowności do 25 ton. Przy kalkulacji kosztów jednostkowych za transport należy uwzględnić wszystkie objazdy z tytułu wyłączenia remontowanych dróg publicznych oraz z tytułu ograniczeń w dopuszczalnych obciążeniach mostów, wiaduktów i dróg publicznych.
- przygotowaniu podłoża pod remont poprzez profilowanie, ewentualne korytowanie i zagęszczenie na szerokości 3,0m,
- ręcznym lub mechanicznym jego rozplantowaniu w miejscu naprawy awaryjnej,
- mechanicznym zagęszczeniu zagęszczarką lub walcem wibracyjnym rozplantowanego materiału w zależności od technologii wykonania robót
- uporządkowaniu placów składowych po zakończeniu czynności transportowych
- ewentualnej naprawie dróg dojazdowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 740000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet II - utrzymanie dróg leśnych (Leśnictwa Brzoza, Chwałowice, Antoniów, Nowiny), polegające na:
-dostawie, wbudowaniu i mechanicznym zagęszczeniu zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego (szerokość nawierzchni drogi 3,0 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm;
- dostawie piasku naturalnego o uziarnieniu 0-2,0mm na wyznaczone składy w łącznej ilości według przedmiaru robót. Powyższy materiał będzie wykorzystywany do warstw podsypkowych jezdni. Musi być jednorodny bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszki gliny. Na potwierdzenie powyższego wykonawca przedstawi świadectwa jakości, atesty potwierdzające standardy jakościowe. Dostawa materiału na poszczególne składy leśnictw powinna być zrealizowana przy użyciu samochodów o ładowności do 25 ton. Przy kalkulacji kosztów jednostkowych za transport należy uwzględnić wszystkie objazdy z tytułu wyłączenia remontowanych dróg publicznych oraz z tytułu ograniczeń w dopuszczalnych obciążeniach mostów, wiaduktów i dróg publicznych.
- przygotowaniu podłoża pod remont poprzez profilowanie, ewentualne korytowanie i zagęszczenie na szerokości 3,0m,
- ręcznym lub mechanicznym jego rozplantowaniu w miejscu naprawy awaryjnej,
- mechanicznym zagęszczeniu zagęszczarką lub walcem wibracyjnym rozplantowanego materiału w zależności od technologii wykonania robót
- uporządkowaniu placów składowych po zakończeniu czynności transportowych
- ewentualnej naprawie dróg dojazdowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 822000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet III - remont szlaków zrywkowych (Leśnictwa Kotówka, Świeciechów, Marynopole, LS Marynopole, Borów, Irena ), polegający na:
- dostawie, wbudowaniu i mechanicznym zagęszczeniu zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego (szerokość nawierzchni drogi 3,0 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm
- dostawie piasku naturalnego o uziarnieniu 0-2,0mm na wyznaczone składy w łącznej ilości według przedmiaru robót. Powyższy materiał będzie wykorzystywany do warstw podsypkowych jezdni. Musi być jednorodny bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszki gliny. Na potwierdzenie powyższego wykonawca przedstawi świadectwa jakości, atesty potwierdzające standardy jakościowe. Dostawa materiału na poszczególne składy leśnictw powinna być zrealizowana przy użyciu samochodów o ładowności do 25 ton. Przy kalkulacji kosztów jednostkowych za transport należy uwzględnić wszystkie objazdy z tytułu wyłączenia remontowanych dróg publicznych oraz z tytułu ograniczeń w dopuszczalnych obciążeniach mostów, wiaduktów i dróg publicznych.
- przygotowaniu podłoża pod remont poprzez profilowanie, ewentualne korytowanie i zagęszczenie na szerokości 3,0m,
- ręcznym lub mechanicznym jego rozplantowaniu w miejscu naprawy awaryjnej,
- mechanicznym zagęszczeniu zagęszczarką lub walcem wibracyjnym rozplantowanego materiału w zależności od technologii wykonania robót
- uporządkowaniu placów składowych po zakończeniu czynności transportowych
- ewentualnej naprawie dróg dojazdowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 354000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet IV - remont szlaków zrywkowych (Leśnictwa Stawki, Budy, Brzoza, Chwałowice, Antoniów, Nowiny), polegający na:
-dostawie, wbudowaniu i mechanicznym zagęszczeniu zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego (szerokość nawierzchni drogi 3,0 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm
-dostawie piasku naturalnego o uziarnieniu 0-2,0mm na wyznaczone składy w łącznej ilości według przedmiaru robót. Powyższy materiał będzie wykorzystywany do warstw podsypkowych jezdni. Musi być jednorodny bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszki gliny. Na potwierdzenie powyższego wykonawca przedstawi świadectwa jakości, atesty potwierdzające standardy jakościowe. Dostawa materiału na poszczególne składy leśnictw powinna być zrealizowana przy użyciu samochodów o ładowności do 25 ton. Przy kalkulacji kosztów jednostkowych za transport należy uwzględnić wszystkie objazdy z tytułu wyłączenia remontowanych dróg publicznych oraz z tytułu ograniczeń w dopuszczalnych obciążeniach mostów, wiaduktów i dróg publicznych.
-przygotowaniu podłoża pod remont poprzez profilowanie, ewentualne korytowanie i zagęszczenie na szerokości 3,0m,
-ręcznym lub mechanicznym jego rozplantowaniu w miejscu naprawy awaryjnej,
-mechanicznym zagęszczeniu zagęszczarką lub walcem wibracyjnym rozplantowanego materiału w zależności od technologii wykonania robót
-uporządkowaniu placów składowych po zakończeniu czynności transportowych
-ewentualnej naprawie dróg dojazdowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 244000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 752600,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1024558,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 752600,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Transportowe "Trans-kopDo" Dominik Łach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151943252

7.3.4) Miejscowość: Blinów Drugi

7.3.5) Kod pocztowy: 23-225

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 910200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 922469,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1125898,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 922469,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Transportowe "Trans-kopDo" Dominik Łach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151943252

7.3.4) Miejscowość: Blinów Drugi

7.3.5) Kod pocztowy: 23-225

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1011060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230474,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372375,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230474,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Transportowe "Trans-kopDo"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151943252

7.3.4) Miejscowość: Blinów Drugi

7.3.5) Kod pocztowy: 23-225

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356842,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486197,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356842,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Usługowo Produkcyjne "Trans-kopDo"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151943252

7.3.4) Miejscowość: Blinów Drugi

7.3.5) Kod pocztowy: 23-225

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.