eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczerców › Rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Dubie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Dubie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczerców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647919

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Szczerców

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-420

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 6318059

1.5.8.) Numer faksu: 6318079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@szczercow.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczercow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

szczercow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Dubie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eb0ceff-f897-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.3.7013.11.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1630321,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Dubie
- reaktor biologiczny zintegrowany z osadnikiem o przepustowości Qśr.d=30,0 m3/d, w tym: zbiornik oczyszczalni; orurowanie; wyposażenie techniczne; dyfuzory - 36 szt.; dmuchawy - 2 szt. wraz z transportem i montażem; - zbiornik osadu nadmiernego o pojemności 35 m3, w tym: płaszcz zbiornika; orurowanie; wyposażenie techniczne; dyfuzory - 8 szt. wraz z transportem i montażem;
- przepompowania ścieków: demontaż istniejących pomp - 2 szt. wraz z orurowaniem i armaturą, montaż pomp
2,2kW - 2 szt. wraz z armaturą i rurociągami oraz układem sterowania;
- wymiana układu sterowania w obrębie kraty hakowej wraz z wymiana szafy sterowniczej wraz z wyposażeniem; - remont istniejących zbiorników oczyszczalni w tym: wymiana dyfuzorów Reaktory w ilosci 52 szt.; wymiana dyfuzorów ZON w ilości 6 szt.; przegląd i naprawa w ilości 3 szt.
- wykonanie studni z kręgów żelbetowych D=2,0 m i wysokości 2,5 m z płytą pokrywową typu lekkiego, włazem, stopniami złazowymi i wywiewką oraz nawiewem;
- płyta fundamentowa pod reaktor i zbiornika osadu nadmiernego - h=0,5m;
- obetonowanie reaktora do wysokości h=0,8m i zbiornika osadu nadmiernego do wysokosci h=2,9m;
- rurociągi ściekowe tłoczne o średnicy 110 mm z rur PE, L=14,0m;
- rurociągi ściekowe grawitacyjne o średnicy 200 mm z rur PVC, L=13,0m;
- rurociągi sprężonego powietrza o średnicy 100 mm z rur stalowych nierdzewnych, L=30,0m;
- rurociągi wody nadosadową o średnicy 160 mm z rur PVC, L=25,0m;
- rurociągi osadowe o średnicy 160 mm z rur PVC, L=40,0m;
- studzienki systemowe tworzywowe o średnicy D=0,4m, 2 szt.;
- zasuwy Dn200 - 2 szt., Dn150 - 6 szt., Dn100 - 6 szt.;
- średnia głębokość rurociągów - 1,5m;
- wykop otwarty o minimalnej szerokości 0,9 m, umocnione ściany / szalowanie wykopu;
- 10% wykopu ręcznie (miejsca kolizji z istniejąca infrastruktura podziemną, wyrównanie dna wykopu), 90% wykopu mechanicznie;
- rury w wykopie układać na podsypce z piasku o wysokości 15 cm;
- zasypka rury piaskiem o wysokości 30 cm ponad wierzch rury z ręcznym zagęszczeniem;
- zagęszczanie mechaniczne wykopu warstwami o grubości maksymalnej 30 cm;
- oznakowanie trasy kanalizacji sanitarną taśma ostrzegawczą;
- zgrzewanie rur i kształtek PE metodą doczołową lub za pomoca kształtek elektrooporowych; - próby szczelności;
- formowanie nasypu urządzeń reaktora i zbiornika osadu nadmiernego;
- nawierzchnia zieleni / skarpa rowu warstwa humusu o grubości 20 cm wraz z obsianiem trawą; - nawierzchnia z kostki betonowej - 42m2.
- wyposażenie dodatkowe istniejącej rozdzielnicy głównej
- zakup agregatu prądotwórczego -1 szt
- oświetlenie terenu -1 szt
Roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacja projektową, sztuką budowlaną, technologią wykonywania robót budowlanych, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zakresem robót przedstawionym przez Inwestora. Wszelkie odstępstwa od przyjętej technologii i zastosowaniu wyrobów budowlanych są możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu z Inwestorem i Projektantem.
Oferent jest zobowiązany porównać przedstawiony zakres robót, technologie i obmiar robót z dokumentacją projektową celem sporządzenia prawidłowej oferty. Dla wykonania zadania należy zastosować wyroby budowlane o najwyższej jakości i posiadające odpowiednie dokumenty uprawniające wyroby budowlane do wbudowania.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót. Przekazany przedmiar robót traktuje się jako dokument informacyjny, ułatwiający Wykonawcy wycenę. Wykonawca może z niego skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Za ustalenie ilości robót oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.
3. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Wszystkie stosowane technologie, materiały i wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również muszą posiadać aktualne aprobaty i świadectwa dopuszczenia, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014, poz. 883 j.t ).
4. Wykonawca zobowiązany jest do m.in.:
- zapewnienia kompletnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia
- dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i projektanta,
- dostarczenie oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami,
- oznaczenia i zabezpieczenia instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych,
5. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt,
6. Zamawiający wymaga aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej. W celu udokumentowania odbycia wizji Wykonawca lub osoba upoważniona przez niego po dokonaniu wizji winien złożyć podpis potwierdzający odbycie wizji na protokole sporządzonym przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego pok. 15. Jest to warunek konieczny. Oferta, która zostanie złożona bez dokonania wizji (tj. braku potwierdzenia na protokole Zamawiającego) zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1899800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1899800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1899800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "SANEL" Zaniewicz Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7690500728

7.3.3) Ulica: Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1899800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.