eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobótka › "Sukcesywna dostawa materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych do ZGKiM Ślęża w okresie 12 miesięcy, z podziałem na części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
”Sukcesywna dostawa materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych do ZGKiM Ślęża w okresie 12 miesięcy, z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ "ŚLĘŻA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930210654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czysta 7

1.5.2.) Miejscowość: Sobótka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgkimsobotka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgkimsobotka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-537390fe-9d93-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

”Sukcesywna dostawa materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych do ZGKiM Ślęża w okresie 12 miesięcy, z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-537390fe-9d93-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058079/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych do ZGKiM Ślęża w okresie 12 miesięcy, z podziałem na części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DF.288.281.2023/4

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 333531,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kształtki elektrooporowe
2. Kształtki żeliwne kołnierzowe wykonane z żeliwa sferoidalnego
3. Zasuwa gwintowana: pozycji 460
4. Armatura przyłączeniowa do rur żeliwnych, stalowych oraz azbestocementowych –
nawiertka górna z zaworem z kulą, boczna z zasuwą z gwintem wewnętrznym, ciśnienie
robocze PN 16: pozycje od 242 do 250
5. Armatura przyłączeniowa do rur z PE oraz PCV – nawiertka górna z zaworem z kulą, boczna z zasuwą z gwintem wewnętrznym, ciśnienie robocze PN 16
6. Zasuwy kołnierzowe pozycje od 467 do 472 mają być jednego producenta
7. Zasuwy kołnierzowe pozycja od 473 do 484 mają być jednego producenta
8. Obudowy do zasuw mają być tego samego producenta co zasuwy
9. Obudowy do nawiertek górnych/bocznych mają być tego samego producenta co nawiertki
10. Hydranty nadziemne i podziemne
11. Hydranty nadziemne do instalacji wodnych z pojedynczym zamknięciem
12. Zestaw wodomierzowy DN20: pozycja 517
13. Studnia wodomierzowa szczelna

4.5.3.) Główny kod CPV: 42131160-5 - Hydranty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44167110-2 - Kołnierze

42131230-7 - Zawory zasuwowe

4.5.5.) Wartość części: 296823,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodne z Polską Normą, a te, do których nie ustanowiono Polskiej Normy muszą posiadać aprobatę techniczną Centralnego Ośrodka Badawczo – Rozwojowego Techniki Instalacyjnej INSTAL w Warszawie,

1. Dla rur PVC, PE, PP, kształtek i armatury wymagany jest certyfikat ISO 9001 lub 9002,
2. Rury i kształtki do kanalizacji w ramach jednego producenta,
3. Elementy studni kanalizacyjnych muszą stanowić komplet,
4. Wszystkie studnie kanalizacyjne tworzywowe w ramach jednego producenta,

4.5.3.) Główny kod CPV: 44163112-8 - Układ kanalizacyjny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44163100-1 - Rury

4.5.5.) Wartość części: 45150,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325158,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325158,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325158,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wodam S.C A.Michalczyk, D.Witek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961581775

7.3.3) Ulica: Parkowa 4b

7.3.4) Miejscowość: Tyniec Mały

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325158,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28669,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28669,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28669,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODAM S.C A.Michalczyk, D.Witek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961581775

7.3.3) Ulica: Parkowa 4b

7.3.4) Miejscowość: Tyniec Mały

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28669,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.