eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › "Ulica Monte Cassino - na odcinku od skrzyżowania z ul. Władysława IV do skrzyżowania z ul. Fałata".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Ulica Monte Cassino - na odcinku od skrzyżowania z ul. Władysława IV do skrzyżowania z ul. Fałata".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330002466

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdit-koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.zdit-koszalin.pl/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Ulica Monte Cassino - na odcinku od skrzyżowania z ul. Władysława IV do skrzyżowania z ul. Fałata".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bac82b8-eb10-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334756/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Ulica Monte Cassino - na odcinku od skrzyżowania z ul. Władysława IV do skrzyżowania z ul. Fałata

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209619/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZP.221.22.2022.ESz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1558522,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z odtworzeniem nawierzchni bitumicznej ulicy Monte Cassino na odcinku od skrzyżowania z ul. Władysława IV do skrzyżowania z ul. Fałata w Koszalinie”.
2. Zamówienia swoim zakresem obejmuje:
 remont nawierzchni bitumicznych:
 frezowanie nawierzchni bitumicznych do głębokości do 8 cm wraz z załadunkiem urobku i utylizacją po stronie Wykonawcy,
 naprawa spękań poprzecznych w warstwie podbudowy powstałej po frezowaniu,
 wymiana studni typu Sk-1,
 oczyszczenie i skropienie istniejącej podbudowy po frezowaniu emulsją asfaltową modyfikowaną polimeroasfaltami (0,25 kg/m2),
 wzmocnienie podłoża po frezowaniu geosiatką z włókien szklano-węglowych o wytrzymałości na rozciąganie 100/200 KN/m wstępnie przesączoną asfaltem,
 ułożenie nowych warstw: warstwa ścieralna gr. 4 cm SMA11 i wiążąca gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC11W 50/70,
 odtworzenie oznakowania poziomego,
 wykonanie pętli indukcyjnych sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Monte Cassino – Fałata,
 wymianę włazów kanałowych i wpustów deszczowych wraz z regulacją wysokościową.
3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
 organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy,
 zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,
 doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu budowy,
 wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów/urobku,
 opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót,
 utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót,
 uczestniczenia w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi.
4. Informowanie z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (w szczególności MWiK Sp. z o.o. w Koszalinie) o zamierzonych terminach rozpoczęcia robot. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac i uzyskanie ewentualnych niezbędnych odbiorów.
5. Wykonawca powinien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy realizacji inwestycji.
6. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie kierownika robót.
7. Szczegółowy zakres prac objęty niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji przetargowej (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, Projekt techniczny, Przedmiar robót).
Załączone dokumenty zawierają wytyczne dla Wykonawcy robót, jego obowiązki i zasady wykonania wszelkich robót zgodnie z oczekiwaniami nałożonymi na niego w przedmiocie zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie SIWZ, wyżej wymienioną dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami oraz umową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1541426,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1842101,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1541426,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót drogowych, roboty różne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1541426,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.