Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00235159/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00250050/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00252261/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-13
- 2022/BZP 00266306/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-19
- 2022/BZP 00280924/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług Inżyniera Kontraktu dla Projektu Podkarpacki System Informacji Medycznej (PSIM)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Podkarpackie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Łukasza Cieplińskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-010
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178501776
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@podkarpackie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.podkarpackie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowych usług Inżyniera Kontraktu dla Projektu Podkarpacki System Informacji Medycznej (PSIM)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96b9e8ef-f90d-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033349/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla projektu PSIM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Podkarpacki System Informacji Medycznej (PSIM)”/ Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr II „Cyfrowe Podkarpackie” Działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235159/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.2.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wsparcie Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Generalnego Wykonawcy dla projektu Podkarpacki System Informacji Medycznej (PSIM), realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, a także na dalszym etapie realizacji umowy z Generalnym Wykonawcą (GW), w zakresie: doradztwa prawnego, zarzadzania ryzykiem, zarządzania projektem, dokumentacją projektu, nadzorem nad realizacją i odbiorami w ramach umowy z GW.
2) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr Z1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72222200-9 - Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w zakresie planowania technologii
72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
72242000-3 - Usługi modelowania projektu
72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu
72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów
72228000-9 - Usługi doradcze w zakresie integrowania urządzeń komputerowych
72226000-5 - Usługi doradcze w zakresie badań odbiorczych oprogramowania systemowego
72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego
72140000-8 - Usługi doradcze w zakresie badań odbiorczych sprzętu komputerowego
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 256, ponieważ powstała konieczność ograniczenia zakresu obowiązków Inżyniera Kontraktu, powodująca zmianę charakteru zamówienia w sposób istotny do pierwotnie określonego co oznacza że wystąpiła okoliczność powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do obróbki tkanek i barwienia preparatów.
- Dostawa wyposażenia gastronomicznego w ramach projektu pn. "Rozszerzenie ZAZ w Rzeszowie"
- Organizacja wypoczynku letniego w formie kolonii dla dzieci i młodzieży z Ukrainy
- Budowa budynku garażowego z wykorzystaniem elementów istniejącej wiaty garażowej na działce nr ew.13/44 położonej w Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej 6.
- ZAKUP I DOSTAWY WORKÓW FOLIOWYCH NA ODPADY, WORKÓW NA ZWŁOKI, POJEMNIKÓW NA ZUŻYTY SPRZĘT MEDYCZNY, KOSZY NA ŚMIECI.
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych drugiej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi doradztwa prawnego w ramach projektu "Jurajski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej"
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w miejscowości Kotla
- Utworzenie bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi.
- Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu"
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- Ochrona obiektów - wartość 28 000 000 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.