Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00195906/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opr dok proj. i przet. wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zad inwest. pn.: „Budowa zaplecza szatniowo-sanitarnego do obsługi obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie m.st. Warszawy”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
htps://szrm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opr dok proj. i przet. wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zad inwest. pn.: „Budowa zaplecza szatniowo-sanitarnego do obsługi obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie m.st. Warszawy”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2f64ae3-e55c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195906/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP-II-WI/11/ZPIK/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej i przetargowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa zaplecza szatniowo-sanitarnego do obsługi obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie m.st. Warszawy”.
Lokalizacja planowanych inwestycji:
1) Boisko Orlik przy ul. Szanajcy 5 Dzielnica Praga-Północ m.st. Warszawy
2) Boisko Orlik przy ul. Rudzkiej 6 Dzielnica Bielany m.st. Warszawy
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1. Opracowanie dokumentacji projektowej i przetargowej oddzielnie dla każdej lokalizacji, w tym:
1) Projekt budowlany (5 egz.), obejmujący m.in. :
1) Projekt zagospodarowania terenu,
2) Projekt architektoniczno – budowlany,
3) Projekt techniczny, w tym m.in.:
a) projekt techniczny w branży:
- konstrukcyjnej,
- instalacyjnej – sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej,
b) projektowaną charakterystykę energetyczną obiektu,
c) projektowane niezbędne rozwiązania techniczne oraz materiałowe.
2) Scenariusz pożarowy (5 egz.),
3) Projekty wykonawcze (5 egz.), w tym projekt:
a) zagospodarowania terenu,
b) architektoniczny (w tym również projekt rozbiórek),
c) elementów małej architektury,
d) architektury wnętrz, w tym m.in.:
- Kolorystyka wnętrz i pierwszego wyposażenia;
- Książka pomieszczeń wraz z opis m.in. materiałów wykończeniowych;
e) projekt pierwszego wyposażenia wnętrz wraz z zestawieniem,
f) konstrukcyjny,
g) instalacji sanitarnych, w tym:
- projekt instalacji wod-kan (wody zimnej i ciepłej użytkowej, p.poż., kanalizacji: bytowej, deszczowej, skroplin),
- projekt instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego (do wentylacji),
- projekt wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach zgodnie
z wytycznymi,
- projekt zewnętrznych sieci wod–kan (kanalizacja deszczowa i sanitarna),
h) instalacji elektrycznych, w tym:
- sporządzenie bilansu mocy,
- rozdzielnica główna z systemem zasilania awaryjnego (UPS-y),
- wewnętrzne linie zasilające wraz z rozdziałem energii,
- instalacja oświetleniowa (oświetlenie ogólne, awaryjne – ewakuacyjne
i kierunkowe),
- instalacja oświetlenia zewnętrznego,
- instalacja zasilania odbiorów technologicznych i wentylacji/klimatyzacji,
- instalacja gniazd elektrycznych ogólnego przeznaczenia,
- instalacja gniazd elektrycznych dedykowanych sieci komputerowej,
- instalacja połączeń wyrównawczych,
i) instalacji teletechnicznych, w tym:
- instalacja sieci strukturalnej LAN (wraz z niezbędnymi urządzeniami i instalacjami telefonicznymi) wraz z serwerownią,
- system CCTV (monitoring IP),
- system włamania i napadu (SSWiN) wraz z instalacją kontroli dostępu,
- systemy bezpieczeństwa z zakresu ochrony p.poż., zgodnie z obowiązującymi przepisami (wraz z matrycą sterowań pożarowych),
- system przyzywowy dla niepełnosprawnych,
- projekt przyłącza teletechnicznego (kanalizacji teletechnicznej),
j) Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego,
k) Warunki ochrony pożarowej (z barwnymi rysunkami stref pożarowych),
l) sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego z planem ewakuacji,
m) zieleni oraz gospodarki drzewostanem,
n) wewnętrznych dróg i dojść do budynku oraz innych nawierzchni utwardzonych,
4) Wizualizacja budynku wraz z otaczającym go terenem – 3 ujęcia, każde w formacie pdf, jpg oraz tif (wizualizacja tylko w wersji elektronicznej – na potrzeby tablicy informacyjnej o wymiarach ok. 2 x 3 m).
5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) (5 egz.).
6) Przedmiary i kosztorysy inwestorskie (sporządzone metodą szczegółową) (w 2 egz.).
7) Szacunkowa wycena pierwszego wyposażenia (2 egz.).
8) Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, ekspertyz i sprawdzeń rozwiązań projektowych oraz dokumentów w zakresie wynikającym z przepisów prawa lub wymagań uprawnionych podmiotów uzgadniających projekty oraz uzgodnień dokumentacji umożliwiających m.in. uzgodnienie projektu budowlanego i projektów wykonawczych przez rzeczoznawców d.s. zabezpieczeń przeciwpożarowych, sanitarno – higienicznych, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Uzyskanie, jeżeli zajdzie taka potrzeba odstępstw od warunków technicznych jakim powinny odpowiadać obiekty i ich usytuowanie, decyzji na usunięcie drzew i krzewów, warunków technicznych przyłączenia od dostawców mediów.
2.2. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych i wyposażenia objętych dokumentacją projektową i przetargową.
3. Przedmiot umowy należy wykonać dla każdej lokalizacji oddzielenie w formie:
1) papierowej w ilości jw.
2) elektronicznej po 2 egz. na nośniku elektronicznym, w tym:
a) projekt budowlany, projekty wykonawcze w formacie (*.dwg/*.dxt) i (*.dxf) w układzie zgodnym z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15.10.2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1247) oraz (*.pdf), dla tekstu (*.pdf) i (*.doc),
b) przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie w formacie (*.ath) oraz (*.pdf),
c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), scenariusz pożarowy, szacunkowa wycena pierwszego wyposażenia w formacie (*.doc) lub (*.rtf) oraz (*.pdf),
d) wizualizacja budynku wraz z otaczającym go terenem – w formacie (*.pdf), (*.jpg) oraz (*.tif).
3) Załączniki formalno-prawne w tym: decyzje, opinie, ekspertyzy, pozwolenia i uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i na nośniku elektronicznym w formacie (*.pdf).
Wykonawca przekaże Zamawiającemu formę elektroniczną dokumentów objętych przedmiotem zamówienia (zeskanowana dokumentacja projektowa w jednym pliku), która będzie zgodna z formą papierową ww. opracowań, tj. forma elektroniczna w formacie (*.pdf) będzie zawierać wszelkie podpisy i pieczątki, naniesione na papierze, w trakcie dokonywanych ustaleń i uzgodnień. Wersja elektroniczna całej dokumentacji projektu budowlanego zostanie zeskanowana i zostanie dostarczona w formacie zamkniętym (*.pdf) na nośniku elektronicznym (w 2 egz.) po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy „Budowa zaplecza szatniowo-sanitarnego do obsługi obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie m.st. Warszawy”.
5. UWAGA: Dokumentację projektową i przetargową należy wykonać w sposób umożliwiający dostęp oraz możliwość użytkowania przez osoby o ograniczonej mobilności i percepcji do wszystkich podstawowych funkcji obiektu i jego otoczenia, zgodnie z definicją „projektowania uniwersalnego*”, z uwzględnieniem dokumentów:
a) Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
b) Zarządzenia Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy nr 1682/2017 z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji. Dostęp online: https://bip.warszawa.pl/NR/exeres/35F7C1FA-D5E7-48B0-9A82-E34F3C0ED8AA,frameless.htm
c) „Standardy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami” - uwzględniając koncepcję uniwersalnego projektowania – poradnik. Wydany przez Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa, jako kodeks dobrych praktyk. Warszawa. Data wydania 11.2017. Dostęp online:
https://www.gov.pl/documents/33377/436740/Standardy_Dostepnosci.pdf
oraz dodatkowo rekomendowanym opracowaniem:
d) „Włącznik projektowanie bez barier”. Kamil Kowalski, Fundacja Integracja. Warszawa. Data wydania 11.2017. Dostęp online:
http://www.integracja.org/wp-content/uploads/2017/12/W%C5%82%C4%85cznik-projketowanie-bez-barier.pdf
*Projektowanie uniwersalne – oznacza projektowanie produktów, środowiska, programów i usług w taki sposób, by były użyteczne dla wszystkich, w możliwie największym stopniu, bez potrzeby adaptacji lub specjalistycznego projektowania. „Uniwersalne projektowanie” nie wyklucza pomocy technicznych dla szczególnych grup osób niepełnosprawnych, jeżeli jest to potrzebne. (Konwencja o prawach osób niepełnosprawnych, sporządzona w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. Dz. U. 2012, poz. 1169 z dnia 25/10/2012 r.);
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206517,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206517,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZYBUD Paweł Grzybek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 772-225-68-18
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia Nr 10F lok. 120
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206517,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-02INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa drogi gminnej na odcinku Nowa Wieś Ełcka - Śniepie
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa parkingu przy ul. Chopina"
- Modernizacja oczyszczalni ścieków Stanowice w gminie Oława
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.