eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › OCHRONA OSÓB I MIENIA W OBIEKTACH TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU



Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OCHRONA OSÓB I MIENIA W OBIEKTACH TEATRU POLSKIEGO
WE WROCŁAWIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Polski we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabrieli Zapolskiej 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-032

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.kranc@teatrpolski.wroc.pl; rafal.blaga@teatrpolski.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrpolski.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/teatrpolski_wroc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OCHRONA OSÓB I MIENIA W OBIEKTACH TEATRU POLSKIEGO
WE WROCŁAWIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49273ff3-e7d2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205888/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2187519,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi stałej całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( tj. DZ. U. 2020. poz. 838 ze zm.) oraz obsługę i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego wraz z ich konserwacją i serwisem w obiektach Teatru Polskiego we Wrocławiu:
 Scena Główna przy ul. G. Zapolskiej 3,
 Teatr Kameralny przy ul. Świdnickiej 28;
 Scena na Świebodzkim przy pl. Orląt Lwowskich 20c

Szacowana maksymalna łączna liczba roboczogodzin na wszystkie obiekty w trakcie umowy (24 miesiące ) – 71424 (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy czterysta dwadzieścia cztery)

2.Zamawiający w przypadku uzasadnionej potrzeby wynikającej z działalności Teatru w tym związanej z organizacją wydarzeń i spektakli, w ramach niniejszej umowy i w ramach maksymalnego wynagrodzenia, będzie mógł żądać zwiększenia obsady pracowników ochrony na danym obiekcie w celu zapewnienia odpowiedniej ochrony. Zwiększenie obsady będzie rozliczane na podstawie stawki roboczogodziny określonej w ofercie Wykonawcy. Konieczność zwiększenia obsady sygnalizowana będzie przez Zamawiającego pisemnie np. e-mail.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu przedmiotu niniejszej umowy maksymalnie do 40% wynagrodzenia maksymalnego brutto.
4.Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia odszkodowawcze ani żądanie wykonania usługi w pełnym zakresie wynikającym z OPZ i zapisów SWZ


2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ: Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2163432,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2576977,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2163432,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Seris Konsanet Ochrona Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Seris Konsalnet Security Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272027702; NIP: 5260208094

7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 55

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-267

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2163432,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.