eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 1343D w zakresie budowy chodnika ul. Chrobrego w miejscowości Trzebnica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 1343D w zakresie budowy chodnika ul. Chrobrego w miejscowości Trzebnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932712041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łączna 1c

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713870617

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drogi.trzebnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drogi_trzebnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 1343D w zakresie budowy chodnika ul. Chrobrego w miejscowości Trzebnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b55e65c3-aa67-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006908

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DTiZP/200/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 524791,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.:
Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 1343D w zakresie budowy chodnika ul. Chrobrego w miejscowości Trzebnica.
Zakres: odcinek drogi powiatowej nr 1343D ul. Bolesława Chrobrego na odcinku od skrzyżowania z droga gminną ul. Mostowa na odcinku 920m. Początek zaplanowany jest na skrzyżowaniu z ul. Mostową z ul. Bolesława Chrobrego natomiast koniec zlokalizowany jest na wysokości na dz. nr 44/4 AM-31 obręb Trzebnica.
Projekt budowy chodnika obejmuje roboty ziemne (wykonanie odwodnienia jezdni oraz chodnika, skrzyżowań z innymi drogami oraz zjazdami na posesję), wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodnika, zjazdów, wykonanie profilowania skarp i dna rowu przydrożnego oraz wykonanie terenów zielonych.
2. Plan sytuacyjny
W ramach opracowania od km 0+000 do km 0+108 po stronie prawej zaprojektowano remont odcinka drogi powiatowej 1343D polegający na wykonaniu pobocza gruntowego wzmocnionego kruszywem łamanym.
Projektowany chodnik przy drodze powiatowej rozpoczyna się po stronie prawej drogi powiatowej nr 1343D w km 0+108 natomiast kończy się w km 0+920. W km 0+106 projektuje się przejście dla pieszych szerokości 4m.
Od km 0+108 do km 0+920 po stronie lewej zaprojektowano chodnik przy krawędzi jezdni o szerokości 2m ograniczony od krawędzi jezdni krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30x100cm ułożony na ławie betonowej z C12/15 grubości 15cm.
W obrębie opracowania projektowany chodnik w ciągu drogi powiatowej nr 1343D krzyżuje się istniejącymi zjazdami z drogami gminnymi oraz indywidualnymi, z którymi zaprojektowano zjazdy o nawierzchni bitumicznej jako wzmocnienie konstrukcji na szerokości 2m :
- zjazd z drogą gminną km 0+157 dz. nr 37 strona lewa
- zjazd z drogą gminną km 0+466 dz. nr 15 strona lewa
W miejscach zjazdów publicznych oraz indywidualnych krawężnik należy zatopić do wysokości
4cm nad jezdnię. W miejscu przejść dla pieszych krawężnik należy wynieść do wysokość 2cm od jezdni.
3. Rozwiązania konstrukcyjne
Według wstępnych założeń zaprojektowano następujące rozwiązania konstrukcyjne:
Chodnik z AC8S:
- warstwa ścieralna z AC8 grubości 4cm
- warstwa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 15cm
- warstwa z piasku gr. 10cm
Zjazd indywidualny:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S grubości 5cm
- warstwa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20cm
- warstwa z piasku gr. 10cm.
4. Odwodnienie.
4.3 Rozwiązania sytuacyjne odwodnienia.
Odwodnienie jezdni oraz chodnika odbywać się będzie powierzchniowo przy projektowanym krawężniku i odprowadzane poprzez ścieki podchodnikowe do rowu przydrożnego.
Istniejące rowy należy odmulić i dostosować wysokościowo do istniejących przepustów. Istniejące przepusty należy odmulić.
Na wysokości drogi wewnętrznej ul. Na Wzgórzach dz. nr 32 projektuje się na całej długości zjazdu odwodnienie liniowe dla odbioru wody z dz. nr 32, gdzie występuje duży napływ wody opadowej.
5. Ochrona środowiska
Realizacja robót budowlanych nie wymaga uzyskania Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, gdyż przedsięwzięcie nie zalicza się do przedsięwzięć mogących znacząco lub potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko zgodnie z §3 ust. 1 pkt 60 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18.01.2016 r., poz. 71 w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, tj. drogi o nawierzchni twardej o całkowitej długości przedsięwzięcia poniżej 1 km.
Ze względu na charakter prac przewidzianych w projekcie przebudowy drogi nie zachodzi konieczność przeprowadzenia procedur związanych z oceną oddziaływania na środowisko. Przewidywana przebudowa drogi wojewódzkiej 339 nie wpłynie na otoczenia i środowisko przyległe do drogi, a wykonane prace wpłyną na poprawę komfortu jazdy oraz poruszających się pieszych, znacząco wpłyną na zmniejszenie poziomu hałasu i wibracji oraz stężenia substancji zanieczyszczających emitowanych do atmosfery. Nowa nawierzchnia chodnika poprawi estetykę drogi i nie wpłynie negatywnie na krajobraz w najbliższym otoczeniu drogi. Budowa chodnika zapewni bezpieczne poruszanie się pieszych wzdłuż drogi wojewódzkiej gdzie występuje duże natężenie ruchu pojazdów samochodowych.
6. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. Dz.U.03.120.1126 §2)
6.1. Zamierzenie budowlane obejmuje
Do dokumentacji pn. „Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 1343D w zakresie budowy chodnika ul. Chrobrego w miejscowości Trzebnica”
Inwestor – Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy
6.2. Zakres robót:
Roboty ziemne i rozbiórkowe:
- roboty ziemne związane z wykonaniem odwonienia
- roboty ziemne związane z wykonaniem konstrukcji chodnika i zjazdów
Wykonanie konstrukcji drogi:
- ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem;
- ułożenie warstwy odsączającej z piasku;
- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie;
- wykonanie warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego
6.3. Istniejące uzbrojenie terenu
- kabel telekomunikacyjny
- sieć wodociągowa
- sieć gazowa
- linia kablowa energetyczna napowietrzna i podziemna
- sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej
6.4. Bezpieczeństwo pracy
Roboty ziemne w miejscach występowania kabli elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych należy bezwzględnie wykonywać ręcznie. Dodatkowo należy przed rozpoczęciem robót wykonać przekopy kontrolne celem określenia głębokości ułożenia kabli.
W miejscach gdzie kabel występuje na zbyt małej głębokości tj. w warstwie projektowanej podbudowy należy kabel obniżyć do głębokości minimum 70cm oraz zabezpieczyć rurą osłonową.
W przypadku braku zapasu kabla konieczne może być wykonanie wstawki odcinka kabla oraz wykonanie muf (mufy nie mogą znajdować się pod jezdnią). Roboty należy prowadzić z zachowaniem przepisów określonych w:
• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 06.02.2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47/2003, poz. 401 (§55));
• Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 23.06.2003 w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. nr 120/2003, poz. 1126);
Ze względu na roboty wykonywane w terenie uzbrojonym w sieci infrastruktury technicznej, kierownik budowy jest zobowiązany na podstawie Art.21 Prawa Budowlanego do sporządzenia Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

44132000-4 - Elementy przepustów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375069,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797851,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375069,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM Snadna Witkowska Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210038354

7.3.3) Ulica: Transportowa 3

7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375069,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.