Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00213216/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
- 2024/BZP 00060215/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego systemu trankingowego w standardzie TETRA, wdrożonego w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7646881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego systemu trankingowego w standardzie TETRA, wdrożonego w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ba861d8-f08f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116015/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego Tetra
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213216
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/11/23/RK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu trankingowego w standardzie TETRA produkcji Sepura Systems o nazwie handlowej eXTRAS ver. 5.1.130.0 AIE TEA1 wdrożonego w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi. Opis strukturalny systemu przedstawiono w Załączniku nr 3 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące czynności związane z obsługą awarii.
Uwaga
Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych, prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
4. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 4 i 8 wzoru umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
5. Minimalna wartość, jaką Zamawiający zamierza zrealizować nie będzie mniejsza niż 30 % wartości umowy, co nie może stanowić podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy.
6. Przyjęte w formularzu ofertowym koszty podzespołów/ materiałów mają charakter szacunkowy i zostały przyjęte w celu obliczenia wartości oferty. W przypadku wykorzystania w okresie obowiązywania umowy mniejszej ilości podzespołów/ materiałów niż przewiduje Zamawiający w formularzu ofertowym, co w rezultacie doprowadzi do niewykorzystania określonej wartości oferty, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niewykorzystania określonej wartości oferty.
7. Na usługi Wykonawca udzieli 12 – miesięcznej gwarancji
4.5.3.) Główny kod CPV: 50333000-8 - Usługi w zakresie konserwacji radiowego sprzętu komunikacyjnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360882,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360882,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360882,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIOPARTNERS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272322157
7.3.3) Ulica: ul. Marynarska 21
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-674
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360882,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie błękitno-zielonej infrastruktury (BGI) przy budynkach Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ przy ul. Pomorskiej 141/143 i ul. Banacha 12/16 w Łodzi - w formule zaprojektuj i wybuduj
- DEA OZPA 272.14.2024 Dostawa testów diagnostycznych i kontrolnych do WSSE w Łodzi
- "Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Niepublicznego Przedszkola Politechniki Łódzkiej".
- Realizacja badań diagnostycznych stanowiących podstawę opracowania strategii rozwoju kształcenia zawodowego województwa łódzkiego w ramach projektu KPO
- ZP 14/24 Serwis i nadzór autorski nad systemem laboratoryjnym Marcel wraz z poprawieniem działania usług integracyjnych
- Zakup i dostawa samochodu osobowego o napędzie hybrydowym dla OT KOWR w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.