eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Załęska 76

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-322

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 178580700

1.5.8.) Numer faksu: 178535420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rzeszow@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80034d5f-f145-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093290/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawy produktów spożywczych tj: (warzyw mrożonych, warzyw przetworzonych, konserw rybnych)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2232/8/TP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 247299,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE I – DOSTAWY WARZYW MROŻONYCH
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 15331170-9 Groszek zielony mrożony - produkt głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia
1 rok. Temperatura dostarczonego towaru od - 24 o C do -18 o C. Opakowanie do 10 kg. Ilość: 4 000 kg.
2. 15331170-9 Kalafior mrożony - produkt głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Temperatura dostarczonego towaru od - 24 o C do - 18 o C. Opakowanie do 10 kg. Ilość: 4 400 kg.
3. 15331170-9 Fasolka szparagowa mrożona - produkt głęboko mrożony. Termin przydatności
do spożycia 1 rok. Temperatura dostarczonego towaru od - 24o C do - 18 o C. Opakowanie do 10 kg. Ilość: 4 000 kg.
4. 15331170-9 Mieszanka chińska mrożona – skład: marchew słupki min. 32%, kapusta biała, pietruszka słupki, papryka melanż min. 18%, cebula plastry, por, grzyby MUM min. 5%, pędy bambusa min. 5%. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Temperatura dostarczonego towaru od - 24o C do -18 o C. Opakowanie do 10 kg. Ilość: 3 700 kg.
5. 15331170-9 Sałatka meksykańska mrożona – skład: cebula, groszek min. 15%, fasolka szparagowa, marchew kostka min. 20%, papryka melanż min. 15 %, fasola czerwona, kukurydza min. 15%, seler kostka. Termin przydatności do spożycia 1 rok. Temperatura dostarczonego towaru od - 24 o C do - 18 o C. Opakowanie do 10 kg. Ilość: 1 400 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 83160,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE II – DOSTAWY WARZYW PRZETWORZONYCH
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 15331400-1 Leczo pieczarkowe - Pieczarki min. 22 %, papryka min. 16%, cebula min. 15%, koncentrat pomid. min. 5%, produkt pasteryzowany. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie do 4 kg. Ilość: 3 000 kg.
2. 15331425-2 Koncentrat pomidorowy 30% - zawartość ekstraktu 30%. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie do 5 kg. Ilość: 7 200 kg.
3. 15331400-1 Sałatka szwedzka - produkt zawiera ogórki min. 46 %, cebulę min. 4 %, marchew min. 4 %, cukier, sól warzona, wodę, ocet spirytusowy, przyprawy. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż
6 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie do 5 kg. Ilość: 5 800 kg.
4. 15331460-9 Kukurydza cukrowa konserwowa - produkt zawiera kukurydzę ziarno min. 50%, wodę, cukier. Produkt sterylizowany. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie do 2 kg. Ilość: 750 kg.
5. 15331500-2 Chrzan tarty - produkt zawiera chrzan naturalny min. 40%, kwasek cytrynowy, cukier, przyprawy. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie do 2 kg. Ilość: 420 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 82475,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE III – DOSTAWY KONSERW RYBNYCH
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 15240000-2 Szprot w oleju - szproty bez głów, tusze w zalewie olejowej bez uszkodzeń, dopuszcza się drobne pęknięcia skóry. Zawartość ryb nie mniej niż 60%, oleju 40%. Termin przydatności do spożycia
nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie do 400 g z łatwo otwieranym wieczkiem.
Ilość: 700 kg.

2. 15240000-2 Szprot w pomidorach - szproty bez głów, tusze w sosie pomidorowym bez uszkodzeń, dopuszcza się drobne pęknięcia skóry. Zawartość ryb nie mniej niż 55%, sosu pomidorowego 45%. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie do 400 g z łatwo otwieranym wieczkiem. Ilość: 1 500 kg.
3. 15240000-2 Śledź w oleju - śledzie tusze bez głowy i ogona w zalewie olejowej bez uszkodzeń, dopuszcza się drobne pęknięcia skóry. Zawartość ryb nie mniej niż 60%, oleju 40%. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie do 400 g z łatwo otwieranym wieczkiem. Ilość: 650 kg.
4. 15240000-2 Śledź w pomidorach - śledzie tusze bez głowy i ogona, tusze w sosie pomidorowym bez uszkodzeń, dopuszcza się drobne pęknięcia skóry. Zawartość ryb nie mniej niż 55%, sosu pomidorowego 45%. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie do 400 g
z łatwo otwieranym wieczkiem. Ilość: 1 500 kg.
5. 15240000-2 Paprykarz szczeciński – paprykarz szczeciński z ryżem. Ryba rozdrobniona. Zawartość ryby nie mniej niż 25%, koncentrat pomidorowy. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy
od dnia dostawy. Opakowanie do 400 g z łatwo otwieranym wieczkiem. Ilość: 1 700 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 81664,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „Prima Bąk” Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172174032

7.3.3) Ulica: Głowackiego 27

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-31 do 2023-07-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82475,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82475,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82475,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. GRACJA JOLANTA ZDUNEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321110558

7.3.3) Ulica: A. MICKIEWICZA 13

7.3.4) Miejscowość: SIEMKOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82475,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-31 do 2023-07-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81664,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81664,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT – DETAL „MAŁ-MAR” JÓZEF KWIECIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000188

7.3.3) Ulica: Brzeska 2

7.3.4) Miejscowość: Brzeg, Żłobizna

7.3.5) Kod pocztowy: 49-305

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81664,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-31 do 2023-07-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

BRAK.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.