eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia Mała › Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała



Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisznia Mała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934897

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 9

1.5.2.) Miejscowość: Wisznia Mała

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-114

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3084800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wiszniamala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25a756e2-1a55-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026522/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa oświetlenia na terenie gm. Wisznia Mała

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wisznia Mała. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowości: Ligota Piękna, Malin, Pierwoszów, Piotrkowiczki, Strzeszów, Wisznia Mała, Wysoki Kościół, Ozorowice, Machnice i Kryniczno obejmująca :
1). Ligota Piękna ul. Wąska w tym:
a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 - rów linii kablowej ok. 87 mb
b) montaż słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 7 m z wysięgnikiem o długości 0,5m 5m - 2 szt.
c) montaż opraw ledowych - 2 szt.
d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2
e) podłączenie zasilania do istniejącej lampy gminnej
2). Malin ul. Miła w tym:
a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 - rów linii kablowej ok. 180 mb
b) montaż słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 7 m - 3 szt.
c) montaż opraw ledowych - 3 szt.
d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2
e) podłączenie zasilania do istniejącej lampy gminnej
3).Pierwoszów ul. Parkowa, Dębowa, Lipowa w tym:
a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 - rów linii kablowej ok. 110 mb
b) montaż słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 6 m bez wysięgnika - 3 szt.
c) montaż opraw ledowych - 3 szt.
d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2
e) podłączenie zasilania do istniejącej lampy gminnej
4). Piotrkowiczki ul. Dębowa, Sadowa, Wiśniowa w tym:
a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 - rów linii kablowej ok. 285 mb
b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 7 m bez wysięgnika - 4 szt.
c) montaż opraw ledowych - 4 szt.
d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2
e) podłączenie zasilania do istniejącej SO gminnej
5). Strzeszów ul. Osiedlowa w tym:
a) montaż słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 5 m z wysięgnikami długości 0,5- 3 szt.
b) montaż opraw ledowych - 3 szt.
c)montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm
d) podłączenie zasilania do istniejącej lampy gminnej
Uwaga! Zamawiajacy informuje, że zamówienie nie obejmuje wykonania instalacji kablowej. Kabel został wykonany we wcześniejszym postępowaniu.
6). Wisznia Mała ul. Kwiatowa w tym:
a). wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 - rów linii kablowej ok. 18 mb
b). montażłupów aluminiowych anodowych okrągłych kolor inox o wysokości 6 m z wysięgnikami długości 0,5m - 3 szt.
c). montaż opraw ledowych - 3 szt.
d). montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm
e). odłączenie zasilania do istniejącej lampy gminnej
7). Wysoki Kościół ul. Pierwoszowska w tym:
a). wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 - rów linii kablowej ok. 260 mb
b). montaż słupów aluminiowych anodowych okrągłych kolor inox o wysokości 8 m z wysięgnikami długości 1,5m - 5 szt.
c). montaż opraw ledowych - 5 szt.
d). montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm
e) podłączenie zasilania do istniejącej lampy gminnej
8. Ozorowice ul. Młynarska w tym:
a). wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 - rów linii kablowej ok. 157 mb
b). montaż słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 7 - 3 szt.
c). montaż opraw ledowych - 3 szt.
d). montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm
e). podłączenie zasilania do istniejącej lampy gminnej
9). Machnice w tym:
a). wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 - rów linii kablowej ok. 34 mb
b). montaż słupa stalowego ocynkowanego okrągłego o wysokości 9 m bez wysięgnika - 1 szt.
c). montaż oprawy ledowej - 1 szt.
d). montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm
e). montaż szafki sterowniczej - 1 szt.
10). Kryniczno ul. Polna w tym:
a). wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 - rów linii kablowej ok. 173 mb
b). montaż słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 8 m z wysięgnikiem o dl. 1m - 3 szt.
c. montaż opraw ledowych - 3 szt.
d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm podłączenie zasilania do istniejącej lampy gminnej
e). podłączenie zasilania do istniejącej lampy gminnej


2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja:
A. Dokumentacja projektowa
1. Budowa oświetlenia w miejscowości Ligota Piękna ul. Wąska
a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowości Ligota Piękna ul. Wąska przez Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji Ryszard Skwierzyński wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 282/21 z dnia 19.03.2021 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
2. Budowa oświetlenia w miejscowości Malin ul. Miła
a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowości Ligota Piękna ul. Miła opracowany Zie Energia Andrzej Bogacz wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 1374/21 z dnia 10.12.2021 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
3. Budowa oświetlenia w miejscowości Pierwoszów ul. Parkowa, Dębowa, Lipowa
a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowości Pierwoszów ul. Parkowa, Dębowa, Lipowa, Osiedlowa opracowany przez Zie energia Andrzej Bogacz wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 1362/21 z dnia 09.12.2021 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
4. Budowa oświetlenia w miejscowości Piotrkowiczki ul. Dębowa, Sadowa, Wiśniowa
a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowości Piotrkowiczki ul. Klonowa, Wiśniowa, Sadowa, Dębowa opracowany Zie Energia Andrzej Bogacz wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 1354/21 z dnia 07.12.2021 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
5. Budowa oświetlenia w miejscowości Strzeszów ul. Osiedlowa
a) Projekt budowlany: Oświetlenie drogowe w miejscowości Strzeszów ul. Osiedlowa i ul. Polna opracowany przez ZIE energia wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 891/16 z dnia 04.11.2016r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
6. Budowa oświetlenia w miejscowości Wisznia Mała ul. Kwiatowa
a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Wisznia Mała w miejscowości Wisznia Mała ul. Kwiatowa opracowany przez: Elbud wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 251/17 z dnia 03.04.2017 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego.
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
7. Budowa oświetlenia w miejscowości Wysoki Kościół ul. Pierwoszowska
a) Projekt budowlany: Sieć elektroenergetyczna w pasie drogowym wraz z elementami oświetlenia - oświetlenie drogowe ul. Pierwoszowska w miejscowości Wysoki Kościół opracowany przez Biuro Projektowe "WP ProjektP Przemysław Woch wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 130/21 z dnia 12.02.2021 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
8. Budowa oświetlenia w miejscowości Ozorowice ul. Młynarska
a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowości Ozorowice ul. Młynarska opracowany Zie Energia Andrzej Bogacz wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 52/22 z dnia 21.01.2022 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
9. Budowa oświetlenia w miejscowości Machnice
a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowości Machnice opracowany przez Zie Energia Andrzej Bogacz wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 43/22 z dnia 20.01.2022 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
10. Budowa oświetlenia w miejscowości Kryniczno ul. Polna
a) Projekt budowlany: Sieć elektroenergetyczna w pasie drogowym wraz z elementami oświetlenia - oświetlenie drogowe w miejscowości Kryniczno ul. Polnaopracowany przez Biuro Projektowe Eco Energy Poland sp. z o.o. wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 215/21 z dnia 03.03.2021r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne

B. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SWZ)
C. Zakresy rzeczowe robót dla każdego projektu
D. Specyfikacja drogowej oprawy LED
E. Specyfikacja sterowników do szafki oświetleniowej
F. Przedmiary robót
Uwaga!!!!
Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano - wykonawczym

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy tj. polegających budowie oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała. Termin wykonania zamówienia oraz wartość zamówienia, ustalone zostaną w drodze negocjacji, z zastrzeżeniem, że wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty stanowiącej 30% zamówienia podstawowego danego zadania. Pozostałe warunki wykonywania przedmiotu zamówienia określone zostały w umowie podstawowej stanowiącej załącznik do niniejszego postępowania. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest jednostronną, uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych oraz zadowolenia z jakości robót świadczonych w ramach zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: " Budiwa oświetlenia drogowego- typu solarnego w miejscowości Pierwoszów gm. Wisznia Mała" obejmujących:

a) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 9 m bez wysięgnika - 15 szt. (słupy przystosowane do przeniesienia obciążenia od lampy solarnej wraz z panelem fotowoltaicznym).
b)montaż oprawy solarnej z panelem fotowoltaicznym - 15 szt.

2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja:
A.Dokumentacja projektowa
a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia ała w miejscowości Piotrkowiczki opracowany przez ELEKTROBOR wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 1015/19 z dnia 11.12.2015 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b)Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
B.Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ)
C.Zakresy rzeczowe robót dla każdego projektu -
D.Przedmiary robót -

Uwaga!!!!
Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy tj. polegających budowie oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała. Termin wykonania zamówienia oraz wartość zamówienia, ustalone zostaną w drodze negocjacji, z zastrzeżeniem, że wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty stanowiącej 30% zamówienia podstawowego danego zadania. Pozostałe warunki wykonywania przedmiotu zamówienia określone zostały w umowie podstawowej stanowiącej załącznik do niniejszego postępowania. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest jednostronną, uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych oraz zadowolenia z jakości robót świadczonych w ramach zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.; Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.; Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przekazuje do wiadomości Wykonawców wzór umowy o zamówienie stanowiący II część SWZ.
2 Zmiany postanowień umowy, ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian określono we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-17

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.