eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczółki › Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pszczółki wraz z budową mikroinstalacji PV na potrzeby oczyszczalni ścieków i SUW w Pszczółkach w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pszczółki wraz z budową mikroinstalacji PV na potrzeby oczyszczalni ścieków i SUW w Pszczółkach w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczółki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 18

1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pszczolki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/5bfc56c3-8a2e-4cde-a7c5-711605154a7d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pszczółki wraz z budową mikroinstalacji PV na potrzeby oczyszczalni ścieków i SUW w Pszczółkach w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc8c84ff-cc4a-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039259/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej wraz z budową mikroinstalacji PV na potrzeby oczyszczalni ścieków i SUW w Pszczółkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147308/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPZ.271.1.1.2022.EK/AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Skowarcz wraz z modernizacją przepompowni ścieków oraz likwidacja oczyszczalni w Różynach wraz z przyłączeniem sieci do oczyszczalni w Pszczółkach.
1. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Skowarcz wraz z modernizacją przepompowni ścieków:
Zadanie obejmuje realizację następującego zakresu: sieć grawitacyjną i tłoczną z rur PVC i PE o długości około L=1477,50 m. Na trasie sieci zaprojektowano budowę studni żelbetowych o średnicy 1200 mm oraz studni żelbetowych o średnicy 1500 mm, wszystkie studnie z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typu ciężkiego przejezdnego (D400), budowę przepompowni ścieków P1, P3, P4 oraz studni rewizyjno–odpowietrzającej, żelbetowej o średnicy 1000 mm. Studnie rewizyjne o średnicy komory roboczej 1200mm, 1500mm wykonać bez zwężek i kominów włazowych. Dennice jako elementy monolityczne, z osadzonymi fabrycznie przejściami szczelnymi. Komory robocze studni rewizyjnych winny być wykonane z betonu klasy B45 łączonych pomiędzy sobą i elementem
dna za pomocą odpowiednich uszczelek. Płyta pokrywowa prefabrykowana, wykonana z żelbetu o średnicy większej od zewnętrznej średnicy kręgów, z otworem włazowym o średnicy 600 mm, osadzona na pierścieniu odciążającym (dla studni zlokalizowanych w jezdniach i parkingach – klasy D400). Włazy wykonać bez zamków i zawiasów, bez możliwości wyjęcia korpusu, bez uszczelek wygłuszających, z żeliwa szarego z pokrywą z wypełnieniem betonowym bez wentylacji. Kaskady wykonać wewnątrz studzienek. Włączenie do istniejących studni należy wykonać przy użyciu kształtki przejściowej producenta rur z wewnętrzną uszczelką, zachowując elastyczność uszczelnienia na styku betonowej ściany studni i rury. Otwór należy wykonać wiertnicą. Zabronione jest wykuwanie otworu
w studniach rewizyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8.1 i 9.1 do SWZ. Załączony przedmiar (załącznik nr 10.1 do SWZ) jest jedynie pomocniczy a wycena powinna zostać dokonana w oparciu o dokumentację projektową.
2. Likwidacja oczyszczalni w Różynach wraz z przyłączeniem do sieci oczyszczalni
w Pszczółkach
Zakres robót obejmuje m.in. demontaż istniejącego nieczynnego zbiornika oczyszczalni ścieków, budowę przepompowni ścieków oraz sieci grawitacyjnej i tłocznej o długości ok. 2245 m w celu przetłoczenia nieczystości do istniejącej infrastruktury w ul. Łąkowej w Skowarczu. Do wykonania studnie żelbetowe połączone rurami PVC SN8 (typ ciężki) ze ścianką litą i rurami PEHD SDR11 (rury dwuwarstwowe stosowane do przewiertów) z odpowiednimi spadkami a następnie odprowadzane
do istniejącej kanalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8.2 i 9.2 do SWZ. Załączony przedmiar (załącznik nr 10.2 do SWZ) jest jedynie pomocniczy a wycena powinna zostać dokonana w oparciu o dokumentację projektową.
Przewidywany termin uzyskania zgód na prowadzenie robót to 01.07.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 2824912,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pszczółkach (sitopiaskownik, składowanie i przetwarzanie odpadu)
Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj" zadania: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Pszczółkach.
Realizacja zadania obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem braku sprzeciwu do zgłoszenia robót / uzyskanie pozwolenia na budowę, obejmującej wszystkie zakresy robót przewidziane w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (PFU), w tym branża budowlana, drogowa, sanitarna, elektryczna i automatyka, w wersji papierowej w 5 egz. i elektronicznej w 1 egz.;
2) wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót z podziałem na poszczególne branże robót, w wersji papierowej w 2 egz. i elektronicznej w 1 egz.;
3 ) opracowanie Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; w wersji papierowej 2 egz. i w wersji elektronicznej;
4) zgłoszenie robót budowlanych wymagających zgłoszenia;
5) uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych oraz uzgodnień;
6) wykonanie wszelkich prac wynikających z opracowanej na podstawie PFU dokumentacji projektowej z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem;
7) sprawowanie nadzoru autorskiego;
8) wykonanie i złożenie dokumentacji powykonawczej.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania i przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu realizacji umowy. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania projektów i uruchamiania procedur administracyjnych sukcesywnie dla poszczególnych etapów zgodnie
z zaproponowanym i uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem realizacji fazy projektowania.
Wykonawca w planie płatności wykaże oddzielnie kwoty za projektowanie i za realizację robót. Wykonawca będzie uprawniony do otrzymania płatności za projektowanie po uzyskaniu pozwolenia na budowę dla danej części zaprojektowanych robót. Wniosek o płatność częściową może dotyczyć wyłącznie tych części, dla których Wykonawca uzyskał prawomocną decyzje o pozwoleniu na budowę.
Zakres modernizacji będzie obejmował:
1. wykonanie nowego stopnia wstępnego oczyszczania ścieków w oparciu o zintegrowany sitopiaskownik, zlokalizowany w istniejącym budynku. Zakłada się demontaż istniejącego sitopiaskownika i urządzeń towarzyszących. Wykonanie nowych instalacji i sieci doprowadzających i odprowadzających ścieki z sitopiaskownika oraz do kraty ręcznej z zasuwą z napędem elektrycznym, sterowanym na podstawie poziomu ścieków w komorze dopływowej (podwyższony poziom powodować automatyczne otwarcie zasuwy i pracę kraty ręcznej). Dostawę 3 pojemników na piasek
i skratki oraz montaż wymaganej armatury i instalacji technologicznych, sanitarnych, zasilających, oświetlenia i AKPiA.
2. wykorzystanie linii higienizacji/granulacji osadu, jako podstawowy i główny ciąg technologiczny gospodarki osadowej. W ramach zadania należy wykonać zadaszenia w formie wiaty o konstrukcji stalowej, krytej blachą trapezową, częściowo osłoniętą przekryciem żaluzjowym lub równoważnym,
układ magazynowania i transportu wapna, magazyn namiotowy o wymiarach min. 13x6,5m na obecnej szczelnej płycie, montaż układu wagoworkownicy – pakowania do worków BIG-BAG.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w PFU, stanowiącym załącznik nr 8.3 do SWZ, który zakłada m.in.: prace projektowe, roboty budowlane, rozruch i szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi zainstalowanych urządzeń, serwis; Dokumentacja archiwalna przebudowy Oczyszczalni ścieków w Pszczółkach została zamieszczona w załączniku 8.4 i 8.5 do SWZ.
Wykonawca będzie występował z upoważnienia Zamawiającego w celu uzyskania wszelkich dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych.
Wartość dokumentacji projektowej musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1454100,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III Budowa zbiornika retencyjnego na wodę pitną w Skowarczu oraz budowa wodociągu Skowarcz-Różyny.
1. Budowa zbiornika retencyjnego na wodę pitną w Skowarczu
Zadanie obejmuje budowę stacji podnoszenia ciśnienia wody wraz ze zbiornikiem retencyjnym wody dedykowanych do obsługi w zakresie dostawy wody w miejscowości Skowarcz.
Zakres zadania obejmuje rozbiórkę istniejącego budynku nieczynnej stacji uzdatniania wody i budowę nowego budynku stacji pomp oraz nadziemnego zbiornika retencyjnego wody o pojemności V= 100 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. rurociągami połączeniowymi wody, drogami i chodnikami wewnętrznymi, ogrodzeniem, instalacjami elektrycznymi. Dostawa wody obiektu projektowanej SPCW prowadzona będzie nadal z UW w Różynach, przez projektowaną równolegle sieć wodociągową przesyłową dostarczającą wodę bezpośrednio z gminnego ujęcia wody w Różynach.
Przyjęty zakres prac budowlanych obejmuje co najmniej następujące roboty:
- demontażowe instalacji technologicznej i elektrycznej w budynku starej, nieczynnej SUW;
- pełny demontaż budynku starej SUW;
- makroniwelację terenu;
- budowę nowego budynku stacji podnoszenia ciśnienia wody;
- wyposażenie budynku SPCW w instalację technologiczną wodociągową i instalację elektryczną zasilającą urządzenia technologiczne, sterowniczą i oświetleniową;
- budowę fundamentu monolitycznego zbiornika retencyjnego wody oraz montaż zbiornika retencyjnego;
- budowę rurociągów technologicznych;
- budowę instalacji kanalizacyjnej, zewnętrznej do odprowadzania ścieków z budynku SUW;
- budowę wewnętrznej drogi dojazdowej wraz z wjazdem z drogi gminnej;
- montaż instalacji sterowania procesem technologicznym i monitoringu;
- demontaż starego i montaż nowego ogrodzenia działki SPCW;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8.6 i 9.3 do SWZ. Załączony przedmiar (załącznik nr 10.3 do SWZ) jest jedynie pomocniczy a wycena powinna zostać dokonana w oparciu o dokumentację projektową.
2. Budowa wodociągu Skowarcz-Różyny
Zadanie obejmuje budowę wodociągu o długości łącznej ok. 1855 m. Sieć wodociągową należy wykonać od istniejącej sieci wodociągowej DN160 na dz. nr 249 obręb Skowarcz i na dz. nr 159 obręb Różyny. Sieć wodociągową wykonać z rur PEHD160 SDR11 PN16 w sztangach o długości 1846 m oraz z rur PEHD90 SDR11 PN16 w sztangach o długości 9,0 m i prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową. Połączenie rur i kształtek metodą zgrzewania doczołowego. Podłączenie armatury żeliwnej za pomocą tulei kołnierzowych. Przejście siecią wodociągową w poprzek dróg wykonać w rurach osłonowych Ø 160. W miejscu kolizji z przewodami energetycznymi i telekomunikacyjnymi zamontować rury dwudzielne osłonowe o długości 1,0 m. W miejscu przejścia w poprzek drogi oraz w okolicy przeszkód terenowych ( przepusty, znaki geodezyjne) przewód wodociągowy wykonać bezwykopowo w rurze osłonowej DN 300 PEHD. Wszelkie uzbrojenie i armaturę sieci wodociągowej wykonać z żeliwa sferoidalnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8.7 i 9.4 do SWZ. Załączony przedmiar (załącznik nr 10.4 do SWZ) jest jedynie pomocniczy, a wycena powinna zostać dokonana w oparciu o dokumentację projektową.
Należy uwzględnić możliwość zmiany przebiegu trasy budowanego wodociągu i w takim przypadku Zamawiający uzgodni z wykonawcą dodatkowy termin, niezbędny na wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, o który zostanie wydłużony czas na realizację zadania.
Wykonawca zadania, prowadząc roboty w terenie nieruchomości rolnych (dz. 230/10 w Skowarczu i 162/15 w Różynach), może zająć pas gruntu o szerokości do 10 m wzdłuż granicy działek, po trasie budowanego wodociągu. W związku z faktem, że trasa przechodzi przez grunty rolne, Wykonawca
nie może naruszyć gruntu poza wskazanym powyżej zakresem i rekultywację gruntu, realizowaną poprzez: wykopanie warstwy ziemi urodzajnej i odłożenie jej osobno, następnie wydobycie pozostałej warstwy gruntu, aż do głębokości określonej w dokumentacji projektowej i składowanie jej osobno od ziemi urodzajnej. Po ułożeniu wodociągu i zagęszczeniu gruntu należy zasypać wykop. Najpierw wypełnić wykop warstwą ziemi nieurodzajnej a następnie przywrócić warstwę urodzajną, dbając o niemieszanie obu warstw. Wykonawca robót dołoży wszelkich starań aby zminimalizować oddziaływanie robót do niezbędnego minimum.
Ponadto Wykonawca robót zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego, na minimum 2 tygodnie przed przystąpieniem do prac, o planowanym wejściu w teren. Po zakończeniu robót i przywróceniu pierwotnego stanu gruntów rolnych Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania akceptacji przez właścicieli terenu w formie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego i właściciela gruntu.
Przewidywany termin uzyskania zgód na prowadzenie robót to 01.08.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1629262,49 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV Budowa wodociągu Żelisławki - Rębielcz
Zakres zadania obejmuje budowę połączenia wodociągowego między Rębielczem a Żelisławkami.
Sieć zostanie wykonana z rur PE100-Ø 90x5,4mm, SDR17, PN10 oraz PEHD Ø160 SN12 (rury stosowane do przewiertów). Całkowita długość wodociągu wynosi 949,00 mb. Sieci będą układane przeważnie na głębokości 1,70 m od powierzchni gruntu do osi rurociągu za wyjątkiem przegłębień wynikających z ukształtowania terenu (skarpy, rowy, drogi itp.).
Zakres:
Sieć wodociągowa z rur PE100-Ø 90x5,4mm, SDR17, PN10 L = 949,00 mb.
Dwa włączenia do istniejącej sieci wodociągowej w80 w drodze za pomocą trójników równoprzelotowych 90/90/90 + zasuwy odcinające dn80 zlicowane z drogą i obudowane opaską.
Uzbrojenie sieci stanowią:
2 x zasuwa żeliwna kołnierzowa DN 80 mm
2 x trójniki równoprzelotowy PE Ø 160/160/160 mm
3 x hydrant p.poż żeliwny dn 80 mm nadziemny
W zakresie zadania jest odcinek sieci wodociągowej z PE o średnicy 90mm i długości 82,0 m w istniejącej rurze ochronnej w pasie drogowym drogi krajowej nr A1 w miejscowości Rębielcz od km 10+945m, nr działki ewidencyjnej i obręb dz.nr 138/9, 138/7 obręb 0004 Rębielcz gm. Pszczółki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8.8 i 9.5 do SWZ. Załączony przedmiar (załącznik nr 10.5 do SWZ) jest jedynie pomocniczy a wycena powinna zostać dokonana w oparciu o dokumentację projektową.
Przewidywany termin uzyskania zgód na prowadzenie robót to 01.08.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 173658,57 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V Budowa instalacji PV na terenie SUW w Pszczółkach oraz na terenie Oczyszczalni ścieków w Pszczółkach
1. Budowa instalacji PV na terenie SUW w Pszczółkach
Zadanie obejmuje budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy 33,6 kW na terenie Hydroforni w Pszczółkach, na działkach nr 373/7 i 404/3, zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 8.9 do SWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 9.6
do SWZ). Załączony przedmiar (załącznik nr 10.6 do SWZ) jest jedynie pomocniczy a wycena powinna zostać dokonana w oparciu o dokumentację projektową.
2. Budowa instalacji PV na terenie Oczyszczalni ścieków w Pszczółkach
Zadanie obejmuje budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,6 kW na terenie Oczyszczalni Ścieków w Pszczółkach, na działce nr 265/2, zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 8.10 do SWZ)
i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 9.7 do SWZ). Załączony przedmiar (załącznik nr 10.7 do SWZ) jest jedynie pomocniczy, a wycena powinna zostać dokonana w oparciu o dokumentację projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 449832,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2650837,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3628500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2650837,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo "Hydro-Serwis" Stanisław Mielewczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421004465

7.3.3) Ulica: Rokity 57

7.3.4) Miejscowość: Rokity

7.3.5) Kod pocztowy: 77-123

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2650837,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Części II zostało unieważnione, na podstawie art. 255 pkt 1), ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1906500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2519974,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1906500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "ARS" Arkadiusz Stubba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931023098

7.3.3) Ulica: Świerkowa 7

7.3.4) Miejscowość: Kolnik

7.3.5) Kod pocztowy: 83-032

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1906500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308800,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "ARS" Arkadiusz Stubba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931023098

7.3.3) Ulica: Świerkowa 7

7.3.4) Miejscowość: Kolnik

7.3.5) Kod pocztowy: 83-032

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520753,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554936,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520753,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JSB Construction PPHU Jolanta Sekuła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8111686134

7.3.3) Ulica: Potpkowa 12A/1

7.3.4) Miejscowość: Banino

7.3.5) Kod pocztowy: 80-297

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 520753,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.