eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbąszyń › DOWOZY UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY ZBĄSZYŃ 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOWOZY UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY ZBĄSZYŃ 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZBĄSZYNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369064741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Porucznika Żwirki 1

1.5.2.) Miejscowość: Zbąszyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-360

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 68 3866 009

1.5.8.) Numer faksu: 68 3846 010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zbaszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.zbaszyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOWOZY UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY ZBĄSZYŃ 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8873023a-f777-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023089/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowozy uczniów do placówek oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230094/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 336240,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowożeniu i odwożeniu uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przyprostyni, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nądni i Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chrośnicy w roku szkolnym 2022/2023.
1. 1. Realizacja dowozów będzie wykonywana w okresie od dnia 1 września 2022 r. do dnia 23 czerwca 2023 r. w dni nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem ustalonym z dyrektorami placówek.
1. 2. Trasa będzie ustalona w obrębie miejscowości: Chrośnica, Stefanowice, Łomnica, Nądnia, Nowa Wieś, Nowa Wieś Zbąska, Przyprostynia, Perzyny, Stefanowo, Zakrzewko.
1. 3. W zakresie usługi będzie realizowane dowożenie uczniów na zajęcia wychowania fizycznego odbywające się w hali sportowej w Zbąszyniu oraz w Przyprostyni.
1. 4. Szacunkowa średnia dzienna liczba kilometrów wynosi: ok. 175 km (dokładna trasa i liczba kilometrów zostanie określona po ustaleniu planu zajęć dla uczniów). Długość trasy może ulec zmianie z powodów niezależnych od Zamawiającego.
1. 5. Wymagany pojazd do przewozu min. 55 osób.
1. 6. Przewidywana ilość dni wykonywania usługi: 185.
1. 7. Przewiduje się możliwość przejazdów uczniów (w ramach obowiązkowych zajęć lub w ramach wykonywania zadań statutowych szkół) na zajęcia dodatkowe, zawody, warsztaty, itp., które nie spowodują przekroczenia kwoty wynagrodzenia określonej w umowie.
1. 8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zadania sprawnym technicznie pojazdem każdego dnia nauki szkolnej oraz zapewnienia opieki przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci i uczniów busem/autobusem, a także na zewnątrz pojazdu (po jego zatrzymaniu) przy przechodzeniu uczniów przez jezdnię. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem.
1. 9. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę na realizację usługi musi posiadać zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych.
1. 10. Pojazd musi posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Pojazd musi posiadać oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży zgodne z obowiązującymi przepisami.
1. 11. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport pojazdem zastępczym spełniającym wymagania określone w postępowaniu.
2. Ilość dni i ilość kilometrów została podana w celu wyliczenia ceny oferty i ta wartość będzie przyjęta do oceny ofert. Rozliczenie będzie odbywało się za faktyczne ilości dni i ilości przejechanych kilometrów, według podanej w ofercie ceny jednostkowej za 1 km.
Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie świadczenia usługi w przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów, zmiany trasy przewozów, itp. Ze względu na specyfikę usług, rozmiar przedmiotu zamówienia został określony szacunkowo. Rzeczywista ilość usług może ulec zmianie, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana.
3. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia: kierowców i opiekunów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 158877,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowożeniu i odwożeniu uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chrośnicy w roku szkolnym 2022/2023.
1. 1. Realizacja dowozów będzie wykonywana w okresie od dnia 1 września 2022 r. do dnia 23 czerwca 2023 r. w dni nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem ustalonym z dyrektorem placówki.
1. 2. Trasa obejmuje miejscowości: Przychodzko, Nowe Jastrzębsko, Stefanowice, Chrośnica, Łomnica.
1. 3. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi: ok. 120 km (dokładna trasa i liczba kilometrów zostanie określona po ustaleniu planu zajęć dla uczniów). Długość trasy może ulec zmianie z powodów niezależnych od Zamawiającego.
1. 4. Wymagany pojazd do przewozu min. 8 osób.
1. 5. Przewidywana ilość dni wykonywania usługi: 199.
1. 6. Przewiduje się możliwość przejazdów uczniów (w ramach obowiązkowych zajęć lub w ramach wykonywania zadań statutowych szkół) na zajęcia dodatkowe, zawody, warsztaty, itp., które nie spowodują przekroczenia kwoty wynagrodzenia określonej w umowie.
1. 7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zadania sprawnym technicznie pojazdem każdego dnia nauki szkolnej oraz zapewnienia opieki przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci i uczniów busem/autobusem, a także na zewnątrz pojazdu (po jego zatrzymaniu) przy przechodzeniu uczniów przez jezdnię. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem.
1. 8. Pojazd musi posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Pojazd musi posiadać oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży zgodne z obowiązującymi przepisami.
1. 9. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport pojazdem zastępczym spełniającym wymagania określone w postępowaniu.
2. Ilość dni i ilość kilometrów została podana w celu wyliczenia ceny oferty i ta wartość będzie przyjęta do oceny ofert. Rozliczenie będzie odbywało się za faktyczne ilości dni i ilości przejechanych kilometrów, według podanej w ofercie ceny jednostkowej za 1 km.
Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie świadczenia usługi w przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów, zmiany trasy przewozów, itp. Ze względu na specyfikę usług, rozmiar przedmiotu zamówienia został określony szacunkowo. Rzeczywista ilość usług może ulec zmianie, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana.
3. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia: kierowców i opiekunów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 86233,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowożeniu i odwożeniu uczniów Szkoły Podstawowej w Zbąszyniu i Przedszkola w Zbąszyniu w roku szkolnym 2022/2023.
1. 1. Realizacja dowozów będzie wykonywana w okresie od dnia 1 września 2022 r. do dnia 23 czerwca 2023 r. w dni nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem ustalonym z dyrektorem placówki.
1. 2. Trasa obejmuje miejscowości: Nowy Dwór (w tym Leśne Domki), Strzyżewo, Zbąszyń.
1. 3. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi: ok. 76 km (dokładna trasa i liczba kilometrów zostanie określona po ustaleniu planu zajęć dla uczniów). Długość trasy może ulec zmianie z powodów niezależnych od Zamawiającego.
1. 4. Wymagane pojazdy:
- jeden pojazd do przewozu min. 6 osób (kursy dotyczące dowozu uczniów z Leśnych Domków),
- jeden pojazd do przewozu min. 53 osób (pozostałe kursy).
1. 5. Przewidywana ilość dni wykonywania usługi: 185.
1. 6. Przewiduje się możliwość przejazdów uczniów (w ramach obowiązkowych zajęć lub w ramach wykonywania zadań statutowych szkół) na zajęcia dodatkowe, zawody, warsztaty, itp., które nie spowodują przekroczenia kwoty wynagrodzenia określonej w umowie.
1. 7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zadania sprawnym technicznie pojazdem każdego dnia nauki szkolnej oraz zapewnienia opieki przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci i uczniów busem/autobusem, a także na zewnątrz pojazdu (po jego zatrzymaniu) przy przechodzeniu uczniów przez jezdnię. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem.
1. 8. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę na realizację usługi musi posiadać zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych.
1. 9. Pojazd musi posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Pojazd musi posiadać oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży zgodne z obowiązującymi przepisami.
1. 10. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport pojazdem zastępczym spełniającym wymagania określone w postępowaniu.
2. Ilość dni i ilość kilometrów została podana w celu wyliczenia ceny oferty i ta wartość będzie przyjęta do oceny ofert. Rozliczenie będzie odbywało się za faktyczne ilości dni i ilości przejechanych kilometrów, według podanej w ofercie ceny jednostkowej za 1 km.
Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie świadczenia usługi w przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów, zmiany trasy przewozów, itp. Ze względu na specyfikę usług, rozmiar przedmiotu zamówienia został określony szacunkowo. Rzeczywista ilość usług może ulec zmianie, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana.
3. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia: kierowców i opiekunów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 91129,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197811,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197811,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197811,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gorzowie Wlkp. Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992663751

7.3.3) Ulica: Podmiejska

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197811,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100296,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100296,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100296,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowo-Towarowy Walerian Liera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231277930

7.3.4) Miejscowość: Łomnica

7.3.5) Kod pocztowy: 64-360

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100296,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.