eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzówek › Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKRZÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Zakrzówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-213

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818215002

1.5.8.) Numer faksu: 818215002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl/pn/zakrzowek/demand/notice/public/95723/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fd93945-f552-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033249/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.“Cyfrowa Gmina” i finansowaną ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241528

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142945,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sieci LAN wraz z siecią elektryczną w ramach której wykonawca dokona instalacji 7 punktów PEL 2xRJ45 + 2x230V w budynku Urzędu Gminy Zakrzówek.

• Wykonanie okablowania (trasy kablowe, ułożenie okablowania, punkty logiczne) pod sieć Ethernet dla punktów dostępowych kat. 6 oraz punktów dostępowych gniazdek elektrycznych data z kluczem.
• 7 punktów (stanowisk pracy) - 2xRJ45 + 2x230V:
• Zakończenie nowo wykonanego okablowania strukturalnego w patchpanelach w szafie teleinformatycznej.
• Dokumentacja powykonawcza


1. Zakres prac:
1. Wykonanie okablowania (trasy kablowe, ułożenie okablowania, punkty logiczne) pod sieć Ethernet dla punktów dostępowych U/UTP kat. 6 oraz punktów dostępowych gniazdek elektrycznych data z kluczem w miejscach wskazanych na dokumentacji technicznej.
2. Zakończenie nowo wykonanego okablowania strukturalnego w patchpanelu w szafie teleinformatycznej.
3. Pomiary statyczne i dynamiczne połączeń miedzianych.
4. Wykonanie (dostarczenie) patchcordów łączących patchpanele z urządzeniami aktywnymi w szafie teleinformatycznej.
5. Roboty poinstalacyjne: uzupełnienie ubytków tynków powstałych w trakcie rozbudowy sieci, wykonanie powstałych miejscowych uzupełnień malarskich farbą emulsyjną, prace porządkowe, wywóz gruzu i zdemontowanych, złomowych elementów poinstalacyjnych.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32421000-0 - Okablowanie sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 12178,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 8 szt. dysków 3,5" serwerowych HDD 20TB SATA, 7 szt. dysków 2,5" serwerowych SSD 1TB SATA, switch zarządzalny 24x10/100/1000 i 10 szt. przenośnych komputerów wraz z oprogramowaniem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237100-0 - Części komputerów

30213100-6 - Komputery przenośne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 49951,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzenia UTM wraz z subskrypcją serwisów oraz jego konfiguracją i szkoleniem.

Dostarczony system bezpieczeństwa musi zapewniać wszystkie wymienione poniżej funkcje sieciowe i bezpieczeństwa niezależnie od dostawcy łącza. Dopuszcza się aby poszczególne elementy wchodzące w skład systemu bezpieczeństwa były zrealizowane w postaci osobnych, komercyjnych platform sprzętowych lub komercyjnych aplikacji instalowanych na platformach ogólnego przeznaczenia. W przypadku implementacji programowej dostawca musi zapewnić niezbędne platformy sprzętowe wraz z odpowiednio zabezpieczonym systemem operacyjnym.
System realizujący funkcję Firewall musi dawać możliwość pracy w jednym z trzech trybów: Routera z funkcją NAT, transparentnym oraz monitorowania na porcie SPAN.
W ramach dostarczonego systemu bezpieczeństwa musi być zapewniona możliwość budowy minimum 2 oddzielnych (fizycznych lub logicznych) instancji systemów w zakresie: Routingu, Firewall’a, IPSec VPN, Antywirus, IPS, Kontroli Aplikacji. Powinna istnieć możliwość dedykowania co najmniej 2 administratorów do poszczególnych instancji systemu.
System musi wspierać IPv4 oraz IPv6 w zakresie:
• Firewall.
• Ochrony w warstwie aplikacji.
• Protokołów routingu dynamicznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 17115,91 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający wymaga dostarczenia licencji 45 sztuk licencji na program antywirusowy.

Administracja zdalna
1. Rozwiązanie musi wspierać instalację na serwerowych systemach operacyjnych oraz w postaci maszyny wirtualnej w formacie OVA lub dysku wirtualnego w formacie VHD.
2. Rozwiązanie musi zapewniać instalację z użyciem nowego lub istniejącego serwera bazy danych.
3. Rozwiązanie musi zapewniać pobranie wszystkich wymaganych elementów serwera centralnej administracji w postaci jednego pakietu instalacyjnego i każdego z modułów oddzielnie bezpośrednio ze strony producenta.
4. Rozwiązanie musi zapewniać dostęp do konsoli centralnego zarządzania w języku polskim z poziomu interfejsu WWW zabezpieczony za pośrednictwem protokołu SSL.
5. Rozwiązanie musi zapewniać zabezpieczoną komunikację pomiędzy poszczególnymi modułami serwera za pomocą certyfikatów.
6. Rozwiązanie musi zapewniać utworzenia własnego CA (Certification Authority) oraz dowolnej liczby certyfikatów z podziałem na typ elementu: agent, serwer zarządzający, serwer proxy, moduł zarządzania urządzeniami mobilnymi.
7. Rozwiązanie musi zapewniać centralną konfigurację i zarządzanie przynajmniej takimi modułami jak: ochrona antywirusowa, antyspyware, które działają na stacjach roboczych w sieci.
8. Rozwiązanie musi zapewniać weryfikację podzespołów zarządzanego komputera (w tym przynajmniej: producent, model, numer seryjny, informacje o systemie, procesor, pamięć RAM, wykorzystanie dysku twardego, informacje o wyświetlaczu, urządzenia peryferyjne, urządzenia audio, drukarki, karty sieciowe, urządzenia masowe).
9. Rozwiązanie musi zapewniać instalowanie i odinstalowywanie oprogramowania firm trzecich dla systemów Windows oraz MacOS oraz odinstalowywanie oprogramowania zabezpieczającego firm trzecich, zgodnych z technologią OPSWAT.
10. Rozwiązanie musi zapewniać wymuszenia dwufazowej autoryzacji podczas logowania do konsoli administracyjnej.
11. Serwer administracyjny musi posiadać możliwość tworzenia grup statycznych i dynamicznych komputerów.
12. Grupy dynamiczne muszą być tworzone na podstawie szablonu określającego warunki, jakie musi spełnić klient, aby został umieszczony w danej grupie. Warunki muszą zawierać co najmniej: adresy sieciowe IP, aktywne zagrożenia, stan funkcjonowania/ochrony, wersja systemu operacyjnego, podzespoły komputera.
13. Rozwiązanie musi zapewniać korzystanie z minimum 100 szablonów raportów, przygotowanych przez producenta oraz musi zapewniać tworzenie własnych raportów przez administratora.
14. Rozwiązanie musi zapewniać wysłanie powiadomienia przynajmniej za pośrednictwem wiadomości email, komunikatu SNMP oraz do dziennika syslog.

Ochrona stacji roboczych i serwerów
1. Rozwiązanie musi wspierać systemy operacyjne i rozwiązania serwerowe.
2. Rozwiązanie musi zapewniać wykrywanie i usuwanie niebezpiecznych aplikacji typu adware, spyware, dialer, phishing, narzędzi hakerskich, backdoor.
3. Rozwiązanie musi posiadać wbudowaną technologię do ochrony przed rootkitami oraz podłączeniem komputera do sieci botnet.
4. Rozwiązanie musi zapewniać wykrywanie potencjalnie niepożądanych, niebezpiecznych oraz podejrzanych aplikacji.
5. Rozwiązanie musi zapewniać skanowanie w czasie rzeczywistym otwieranych, zapisywanych i wykonywanych plików.
6. Rozwiązanie musi zapewniać skanowanie całego dysku, wybranych katalogów lub pojedynczych plików "na żądanie" lub według harmonogramu.
7. Rozwiązanie musi zapewniać skanowanie plików spakowanych i skompresowanych oraz dysków sieciowych i dysków przenośnych.
8. Rozwiązanie musi posiadać opcję umieszczenia na liście wykluczeń ze skanowania wybranych plików, katalogów lub plików na podstawie rozszerzenia, nazwy, sumy kontrolnej (SHA1) oraz lokalizacji pliku.
9. Rozwiązanie musi zapewniać skanowanie i oczyszczanie poczty przychodzącej POP3 i IMAP „w locie” (w czasie rzeczywistym), zanim zostanie dostarczona do klienta pocztowego, zainstalowanego na stacji roboczej (niezależnie od konkretnego klienta pocztowego).
10. Rozwiązanie musi zapewniać skanowanie ruchu sieciowego wewnątrz szyfrowanych protokołów HTTPS, POP3S, IMAPS.
11. Rozwiązanie musi posiadać wbudowane dwa niezależne moduły heurystyczne – jeden wykorzystujący pasywne metody heurystyczne i drugi wykorzystujący aktywne metody heurystyczne oraz elementy sztucznej inteligencji. Musi istnieć możliwość wyboru, z jaką heurystyka ma odbywać się skanowanie – z użyciem jednej lub obu metod jednocześnie.
12. Rozwiązanie musi zapewniać blokowanie zewnętrznych nośników danych na stacji w tym przynajmniej: Pamięci masowych, optycznych pamięci masowych, pamięci masowych Firewire, urządzeń do tworzenia obrazów, drukarek USB, urządzeń Bluetooth, czytników kart inteligentnych, modemów, portów LPT/COM oraz urządzeń przenośnych.
13. Rozwiązanie musi posiadać funkcję blokowania nośników wymiennych, bądź grup urządzeń ma umożliwiać użytkownikowi tworzenie reguł dla podłączanych urządzeń minimum w oparciu o typ, numer seryjny, dostawcę lub model urządzenia.
14. Moduł odpowiadający za analizę zachowań aplikacji w systemie musi posiadać możliwość pracy w jednym z pięciu trybów:
 tryb automatyczny z regułami, gdzie program automatycznie tworzy i wykorzystuje reguły wraz z możliwością wykorzystania reguł utworzonych przez użytkownika,
 tryb interaktywny, w którym to rozwiązanie pyta użytkownika o akcję w przypadku wykrycia aktywności w systemie,
 tryb oparty na regułach, gdzie zastosowanie mają jedynie reguły utworzone przez użytkownika,
 tryb uczenia się, w którym rozwiązanie uczy się aktywności systemu i użytkownika oraz tworzy odpowiednie reguły w czasie określonym przez użytkownika. Po wygaśnięciu tego czasu program musi samoczynnie przełączyć się w tryb pracy oparty na regułach,
 tryb inteligentny, w którym rozwiązanie będzie powiadamiało wyłącznie o szczególnie podejrzanych zdarzeniach.
15. Rozwiązanie musi być wyposażone we wbudowaną funkcję, która wygeneruje pełny raport na temat stacji, na której zostało zainstalowane, w tym przynajmniej z: zainstalowanych aplikacji, usług systemowych, informacji o systemie operacyjnym i sprzęcie, aktywnych procesów i połączeń sieciowych, harmonogramu systemu operacyjnego, pliku hosts, sterowników.
16. Funkcja, generująca taki log, ma posiadać przynajmniej 9 poziomów filtrowania wyników pod kątem tego, które z nich są podejrzane dla rozwiązania i mogą stanowić zagrożenie bezpieczeństwa.
17. Rozwiązanie musi posiadać automatyczną, inkrementacyjną aktualizację silnika detekcji.
18. Rozwiązanie musi posiadać tylko jeden proces uruchamiany w pamięci, z którego korzystają wszystkie funkcje systemu (antywirus, antyspyware, metody heurystyczne).
19. Rozwiązanie musi posiadać funkcjonalność skanera UEFI, który chroni użytkownika poprzez wykrywanie i blokowanie zagrożeń, atakujących jeszcze przed uruchomieniem systemu operacyjnego.

Gwarancja oraz wsparcie
W ramach postępowania powinny zostać dostarczone licencje upoważniające do korzystania z aktualnych baz funkcji ochronnych producenta i serwisów przez okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę w załączniku nr 1d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.5.5.) Wartość części: 6495 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dziennik elektroniczny dla SP Sulów.

Zamawiający wymaga dostarczenia licencji na dostęp do dziennika elektronicznego współpracującego z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem UONET+ w wersji S. W ramach postępowania powinna zostać dostarczona licencja upoważniające do korzystania z funkcjonalności dziennika przez okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę w załączniku nr 1e do SWZ.

Oprogramowanie elektronicznego dziennika, musi spełniać następujące wymagania funkcjonalne i techniczne:
1. Musi zapewniać ewidencję obecności,
2. Musi umożliwiać ewidencję prowadzonych zajęć,
3. Musi umożliwiać obsługę zastępstw,
4. Musi mieć serwis internetowy dla rodziców,
5. Musi umożliwiać przesyłanie plików z arkuszami organizacji roku szkolnego,
6. Musi mieć funkcjonalności układania planu lekcji,
7. Musi mieć moduł obsługi stołówki,
8. Musi pracować w przeglądarce internetowej.
9. Musi mieć możliwość bezpiecznego uwierzytelniania użytkowników,
10. Musi zapewniać stabilną pracę co najmniej 100 użytkownikom w tym samym czasie,
11. Musi posiadać polskojęzyczny interfejs użytkownika,
12. Musi umożliwiać pracę w sieci

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 4977,24 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uruchomienie e-Usług publicznych w formie portalu interesanta oraz zintegrowanie go systemami dziedzinowymi opartymi na bazach danych SQL wraz z konfiguracją systemu
1. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie możliwości zdalnej obsługi klienta z wykorzystaniem e-usług w oparciu o system, który zostanie uruchomiony w efekcie realizacji zamówienia.
2. Zakres dostawy obejmuje:
1. Dostawa portalu interesanta (system do zdalnej obsługi interesanta).
2. Integracja systemów eksploatowanych przez urząd z systemem do zdalnej obsługi interesanta.
3. Konfiguracja niezbędnych usług katalogowych.
4. Szkolenie dla pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi portalu interesanta.

Portal Interesanta to system dostępny on-line, przeznaczony do zdalnej obsługi interesantów. Portal musi udostępniać interesantom spersonalizowane dane podatkowe oraz agregować informacje o świadczonych e-usługach przez ePUAP. W szczególności Portal powinien zapewniać:
1. Opisy wszystkich usług świadczonych przez urząd na platformie ePUAP, z których interesant może skorzystać w sposób elektroniczny.
2. Podgląd swoich, spersonalizowanych danych o należnościach i zobowiązaniach z tytułu podatków i gospodarki odpadami.
3. Możliwość dokonania płatności z tytułu podatków i gospodarki odpadami.
Wymagania funkcjonalne:
1. Portal musi umożliwiać bezpieczne zalogowanie się przez przeglądarkę z wykorzystaniem SSO (Single Sign-On) modułu Węzła Krajowego.
2. Portal musi umożliwiać pozyskiwanie z Systemu Dziedzinowego (dalej SD), integrowanego z Portalem w ramach niniejszego projektu, danych o aktualnych zobowiązaniach zalogowanego interesanta z uwzględnieniem należności dodatkowych (odsetki i inne koszty) w zakresie:
a. podatku od nieruchomości od osób fizycznych
b. podatku od nieruchomości od osób prawnych
c. podatku rolnego od osób fizycznych
d. podatku rolnego od osób prawnych
e. podatku leśnego od osób fizycznych
f. podatku leśnego od osób prawnych
g. podatku od środków transportowych
h. opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1 ustawy Pzp - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia część nr I ww. postępowania ze względu na brak złożonych ofert.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr II przedmiotowego zamówienia kwotę 61 439,76 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt jeden tysięcy czterysta trzydzieści dziewięć złotych, 76/100), natomiast niepodlegająca odrzuceniu oferta z najniższą ceną złożona w części nr II ww. postępowania opiewa na kwotę 65 293,32 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt trzy złote, 32/100). Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zadania do ceny oferty z najniższą ceną. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr III przedmiotowego zamówienia kwotę 21 052,57 zł brutto (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy pięćdziesiąt dwa złote, 57/100), natomiast jedyna oferta złożona w części nr III ww. postępowania opiewa na kwotę 30 639,30 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy sześćset trzydzieści dziewięć złotych, 30/100). Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zadania do ceny oferty z najniższą ceną. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr IV przedmiotowego zamówienia kwotę 7 988,85 zł brutto (słownie: siedem tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt osiem złotych, 85/100), natomiast oferta z najniższą ceną złożona w części nr IV ww. postępowania opiewa na kwotę 13 228,65 zł brutto (słownie: trzynaście tysięcy dwieście dwadzieścia osiem, 65/100). Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zadania do ceny oferty z najniższą ceną. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1 ustawy Pzp - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia część nr V ww. postępowania ze względu na brak złożonych ofert.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66543,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66543,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66543,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKROBIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-015-49-56

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66543,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.