eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotniki Kujawskie › Budowa świetlicy wiejskiej w Pęchowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa świetlicy wiejskiej w Pęchowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złotniki Kujawskie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350808

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 6

1.4.2.) Miejscowość: Złotniki Kujawskie

1.4.3.) Kod pocztowy: 88-180

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: a.taflinska@zlotnikikujawskie.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288324

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00279721

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, polegających na: zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy, zmianie wynagrodzenia, zmianie sposobu spełnienia świadczenia oraz zmianie osób wskazanych do realizacji zamówienia.
3. Nie dopuszcza się istotnych zmian umowy, o których mowa w art. 454 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie na zasadach określonych w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2.
4. Zmiana harmonogramu terminowo – rzeczowo – finansowego nieskutkująca zmianą terminów realizacji przedmiotu umowy dokonywana będzie w formie pisemnej za zgodą stron umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
5. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w szczególności: W zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy
w przypadkach określonych w art. 436 pkt 4 lit. b Pzp., tj. w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług lub/i podatku akcyzowego, w takim przypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie ryczałtowe w kwoce brutto, z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku VAT,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę(Dz.U.2020 r. poz.2207 )
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości opłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U.2024 poz. 427 ze zm).
jeżeli zmiany, o których mowa 1-4 będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
6. Na zasadach i w sposób określony w ust. 7-22 niniejszego paragrafu, o ile Wykonawca wykaże, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Zmieniona wysokość wynagrodzenia będzie obowiązywać nie wcześniej niż po dacie wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 5. Kwota brutto wynagrodzenia zostanie odpowiednio dostosowana aneksem do niniejszej Umowy.
7. Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany elementów wyszczególnionych
w ust. 5, zwanych dalej składnikami kosztotwórczymi. Wynagrodzenie ulegnie zmianie
o różnicę jaka powstanie pomiędzy tymi składnikami kosztotwórczymi przyjętymi przez Wykonawcę do wyliczenia wynagrodzenia w dniu podpisania Umowy, a zmienionymi składnikami kosztotwórczymi na podstawie odrębnych przepisów.
8. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 5 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów I usług lub podatku akcyzowego.
9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 5 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
Pozostałe zmiany umowy zostały określone w projekcie umowy załącznik nr 7 do SWZ

Po zmianie:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, polegających na: zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy, zmianie wynagrodzenia, zmianie sposobu spełnienia świadczenia oraz zmianie osób wskazanych do realizacji zamówienia.
3. Nie dopuszcza się istotnych zmian umowy, o których mowa w art. 454 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie na zasadach określonych w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2.
4. Zmiana harmonogramu terminowo – rzeczowo – finansowego nieskutkująca zmianą terminów realizacji przedmiotu umowy dokonywana będzie w formie pisemnej za zgodą stron umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
5. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w szczególności:
1) W przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w terminie 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.
2) W przypadku aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.
3) Odnośnie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niewynikających ze zwłoki Wykonawcy, w szczególności: w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania antyterrorystyczne, strajk powszechny, stan zagrożenia epidemicznego, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechanie działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację przedmiotu umowy, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody
w wykonania przedmiotu umowy,
4) wykonania robót zamiennych, lub dodatkowych nieskutkujących zmianą wartości umowy. Przez roboty zamienne rozumie się roboty ujęte w dokumentacji projektowej, a zmiany wymaga sposób ich wykonania, lub rodzaj zastosowanych materiałów czy rozwiązań technicznych. Zastosowanie robót zamiennych nie może prowadzić do zmiany charakteru zawartej umowy. Przez roboty dodatkowe rozumie się roboty nieprzewidziane
w dokumentacji projektowej i ofercie Wykonawcy, których potrzeba lub konieczność wykonania pojawiła się w trakcie realizacji robót objętych umową
5) zmiana wartości umowy w związku z wykonaniem robót zamiennych lub dodatkowych nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, oraz ofercie Wykonawcy. W przypadku takiej zmiany Wykonawca zobowiązany jest przygotować kosztorys robót zamiennych. Natomiast w przypadku wystąpienia robót zamiennych i dodatkowych ich łączna wartość nie może przekroczyć 15 % wartości wynagrodzenia określonego w § 12 ust. 2 niniejszej umowy. W związku z powyższym Wykonawca przy Udziale Zamawiającego, sporządzi protokół konieczności wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych wraz
z zestawieniem wartości tych robót, który stanowić będzie podstawę do sporządzenia aneksu
6) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę
7) zmiany osób pełniących funkcję kierownika budowy, w takim przypadku nowa osoba musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Przed dokonaniem w/w zmiany Wykonawca musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego
8) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego
Pozostałe zmiany umowy zostały określone w projekcie umowy załącznik nr 7 do SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.