Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii cieplnej i ciepłej wody do budynków gminnych w Suszu przy ul. Wybickiego 6, Wybickiego 9 oraz Piastowskiej 7
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Susz
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 278 60 15
1.5.8.) Numer faksu: 55 278 62 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: susz@susz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/susz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii cieplnej i ciepłej wody do budynków gminnych w Suszu przy ul. Wybickiego 6, Wybickiego 9 oraz Piastowskiej 72.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b643531-1257-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020686/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa energii cieplnej i ciepłej wody do budynków gminnych w Suszu przy ul. Wybickiego 6, Wybickiego 9 oraz Piastowskiej 7
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Dostawa ciepła z sieci ciepłowniczej do budynku Urzędu Miejskiego w Suszu przy ul. J. Wybickiego 6 oraz budynków przy ul. Wybickiego 9 oraz Piastowskiej 7 może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę –„PROMEX - SUSZ” Sp. z o.o.., ul. Dywizjonu 303 3, 83-000 Pruszcz Gdański, który jako jedyny posiada infrastrukturę do dostawy i przesyłu ciepła na terenie miasta Susz. W związku z powyższym jest to jedyny możliwy w tym przypadku Wykonawca zamówienia publicznego w zakresie dostawy i przesyłu ciepła (centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody) do obiektów Zamawiającego. Wykazany stan faktyczny i prawny wskazuje na spełnienie przesłanek określonych w art. 214 ust.1 pkt 1) lit. a) przyczyny techniczne o obiektywnym charakterze Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021 poz.1129) dla udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego w celu zapewnienia realizacji zadania własnego Gminy. Gmina Susz nie ma możliwości wyboru innego Wykonawcy do realizacji ww. zadania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 929955,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej i ciepłej wody do siedziby Zamawiającego oraz bieżąca eksploatacja i konserwacja węzła ciepłowniczego i instalacji wewnętrznej: szacunkowe ilości zamówienia: 1) ul. Wybickiego 6: - Zamówiona moc c.o. – 3,8737 MW, - Dostarczone ciepło c.o. i c.w. – 2227,50 GJ, - Usługi przesyłowe c.o. opłata stała – 3,8737 MW, - Usługi przesyłowe c.o. i c.w. opłata zmienna – 2227,50 GJ, - Zamówiona moc c.w. – 0,0898 MW, - Usługi przesyłowe c.w. opłata stała – 0,1066 MW, - Konserwacja węzła ciepłown. – 38082,00 m2, 2) ul. Wybickiego 9: - Zamówiona moc c.o. – 2,38 MW, - Dostarczone ciepło c.o. i c.w. – 3074,61 GJ, - Usługi przesyłowe c.o. opłata stała – 2,38 MW, - Usługi przesyłowe c.o. i c.w., opłata zmienna – 3074,61 GJ, - Zamówiona moc c.w. – 0,53 MW, - Usługi przesyłowe c.w. opłata stała – 0,53 MW, 3) ul. Piastowska 7: - Zamówiona moc c.o. – 0,40 MW, - Dostarczone ciepło c.o. i c.w. – 1199,00 GJ, - Usługi przesyłowe c.o. opłata stała – 0,40 MW. - Usługi przesyłowe c.o. i c.w. opłata zmienna – 1199,00 GJ. Podane w zestawieniu szacunkowe ilości zamówienia sporządzone zostały w oparciu
o dostawy i usługi, które Zamawiający zamierza udzielić w okresie wykonywania zamówienia i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną osiągnięte w okresie trwania umowy. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko i wyłącznie za zamówienie faktycznie wykonane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60300000-1 - Usługi przesyłu rurociągami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09321000-5 - Gorąca woda
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1143844,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143844,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1143844,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMEX-SUSZ Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040160687
7.3.3) Ulica: Dywizjonu 303 3
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1143844,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-01 do 2025-04-30INNE PRZETARGI SUSZ
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Susz z miejsca zamieszkania do szkół i placówek szkolno wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Susz w 2024 roku
więcej: przetargi SUSZ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.