eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra › "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2023".



Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w roku 2023”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek szkolno-Wychowawczy w Dobrej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000195541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobra

1.5.2.) Miejscowość: Dobra

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-642

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183330029

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soswdobra.dyr@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sosw-dobra.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w roku 2023”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee5c2976-e8e7-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00200420/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w roku 2023”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200968

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOSW-0701-1/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1033400,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 253800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 1 - Prowadzenie zajęć fizjoterapii/rehabilitacji ruchowej 1 (część I) . Szacowana ilość godzin 200.
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole, z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. z 2022 poz. 64), zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczych – zadanie 2.4 Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”, na rzez Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej.
2. Liczba godzin do zrealizowania w każdej z części zamówienia została podana w maksymalnym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w ramach każdej części zamówienia w zależności od liczby dzieci skierowanych do programu i zdiagnozowanych u nich potrzeb terapeutycznych. Rozliczenie następuje miesięcznie na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin. W odniesieniu do każdej części zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy liczbę godzin zgodnie z zapotrzebowaniem, nie mniej niż 75 % liczby godzin w danej części zamówienia (zaokrąglając w dół do równej liczby godzin).
3. Usługi świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz z ich rodzinami.
4. Czas trwania zajęć określa się jako 1 godzinę zegarową, tj. 60 minut.
5. Wykonawca zapewni pomieszczenia/gabinet do prowadzenia zajęć i poniesie koszty związane z ich utrzymaniem, z uwzględnieniem wymogów dotyczących dostępności, o których mowa w pkt 3.11. Wykonawca zapewnia sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy będących załącznikami do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 2 - Prowadzenie zajęć fizjoterapii/rehabilitacji ruchowej 2 (część II) . Szacowana ilość godzin 360.
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole, z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. z 2022 poz. 64), zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczych – zadanie 2.4 Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”, na rzez Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej.
2. Liczba godzin do zrealizowania w każdej z części zamówienia została podana w maksymalnym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w ramach każdej części zamówienia w zależności od liczby dzieci skierowanych do programu i zdiagnozowanych u nich potrzeb terapeutycznych. Rozliczenie następuje miesięcznie na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin. W odniesieniu do każdej części zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy liczbę godzin zgodnie z zapotrzebowaniem, nie mniej niż 75 % liczby godzin w danej części zamówienia (zaokrąglając w dół do równej liczby godzin).
3. Usługi świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz z ich rodzinami.
4. Czas trwania zajęć określa się jako 1 godzinę zegarową, tj. 60 minut.
5. Wykonawca zapewni pomieszczenia/gabinet do prowadzenia zajęć i poniesie koszty związane z ich utrzymaniem, z uwzględnieniem wymogów dotyczących dostępności, o których mowa w pkt 3.11. Wykonawca zapewnia sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy będących załącznikami do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.5.) Wartość części: 32400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 3 - Prowadzenie zajęć terapii integracji sensorycznej 1 (część III). Szacowana ilość godzin 200
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole, z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. z 2022 poz. 64), zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczych – zadanie 2.4 Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”, na rzez Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej.
2. Liczba godzin do zrealizowania w każdej z części zamówienia została podana w maksymalnym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w ramach każdej części zamówienia w zależności od liczby dzieci skierowanych do programu i zdiagnozowanych u nich potrzeb terapeutycznych. Rozliczenie następuje miesięcznie na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin. W odniesieniu do każdej części zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy liczbę godzin zgodnie z zapotrzebowaniem, nie mniej niż 75 % liczby godzin w danej części zamówienia (zaokrąglając w dół do równej liczby godzin).
3. Usługi świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz z ich rodzinami.
4. Czas trwania zajęć określa się jako 1 godzinę zegarową, tj. 60 minut.
5. Wykonawca zapewni pomieszczenia/gabinet do prowadzenia zajęć i poniesie koszty związane z ich utrzymaniem, z uwzględnieniem wymogów dotyczących dostępności, o których mowa w pkt 3.11. Wykonawca zapewnia sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy będących załącznikami do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 4 - Prowadzenie zajęć terapii integracji sensorycznej 2 (część IV). Szacowana ilość godzin 560.
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole, z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. z 2022 poz. 64), zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczych – zadanie 2.4 Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”, na rzez Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej.
2. Liczba godzin do zrealizowania w każdej z części zamówienia została podana w maksymalnym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w ramach każdej części zamówienia w zależności od liczby dzieci skierowanych do programu i zdiagnozowanych u nich potrzeb terapeutycznych. Rozliczenie następuje miesięcznie na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin. W odniesieniu do każdej części zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy liczbę godzin zgodnie z zapotrzebowaniem, nie mniej niż 75 % liczby godzin w danej części zamówienia (zaokrąglając w dół do równej liczby godzin).
3. Usługi świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz z ich rodzinami.
4. Czas trwania zajęć określa się jako 1 godzinę zegarową, tj. 60 minut.
5. Wykonawca zapewni pomieszczenia/gabinet do prowadzenia zajęć i poniesie koszty związane z ich utrzymaniem, z uwzględnieniem wymogów dotyczących dostępności, o których mowa w pkt 3.11. Wykonawca zapewnia sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy będących załącznikami do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.5.) Wartość części: 50400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 5 - Prowadzenie zajęć terapii logopedycznej 1 (część V). Szacowana ilość godzin 720.
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole, z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. z 2022 poz. 64), zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczych – zadanie 2.4 Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”, na rzez Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej.
2. Liczba godzin do zrealizowania w każdej z części zamówienia została podana w maksymalnym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w ramach każdej części zamówienia w zależności od liczby dzieci skierowanych do programu i zdiagnozowanych u nich potrzeb terapeutycznych. Rozliczenie następuje miesięcznie na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin. W odniesieniu do każdej części zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy liczbę godzin zgodnie z zapotrzebowaniem, nie mniej niż 75 % liczby godzin w danej części zamówienia (zaokrąglając w dół do równej liczby godzin).
3. Usługi świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz z ich rodzinami.
4. Czas trwania zajęć określa się jako 1 godzinę zegarową, tj. 60 minut.
5. Wykonawca zapewni pomieszczenia/gabinet do prowadzenia zajęć i poniesie koszty związane z ich utrzymaniem, z uwzględnieniem wymogów dotyczących dostępności, o których mowa w pkt 3.11. Wykonawca zapewnia sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy będących załącznikami do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 64800,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 6 - Prowadzenie zajęć terapii logopedycznej 2 (część VI). Szacowana ilość godzin 600.
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole, z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. z 2022 poz. 64), zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczych – zadanie 2.4 Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”, na rzez Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej.
2. Liczba godzin do zrealizowania w każdej z części zamówienia została podana w maksymalnym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w ramach każdej części zamówienia w zależności od liczby dzieci skierowanych do programu i zdiagnozowanych u nich potrzeb terapeutycznych. Rozliczenie następuje miesięcznie na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin. W odniesieniu do każdej części zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy liczbę godzin zgodnie z zapotrzebowaniem, nie mniej niż 75 % liczby godzin w danej części zamówienia (zaokrąglając w dół do równej liczby godzin).
3. Usługi świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz z ich rodzinami.
4. Czas trwania zajęć określa się jako 1 godzinę zegarową, tj. 60 minut.
5. Wykonawca zapewni pomieszczenia/gabinet do prowadzenia zajęć i poniesie koszty związane z ich utrzymaniem, z uwzględnieniem wymogów dotyczących dostępności, o których mowa w pkt 3.11. Wykonawca zapewnia sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy będących załącznikami do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 7- Prowadzenie zajęć terapii psychologicznej (część VII). Szacowana ilość godzin 180

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole, z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. z 2022 poz. 64), zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczych – zadanie 2.4 Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”, na rzez Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej.
2. Liczba godzin do zrealizowania w każdej z części zamówienia została podana w maksymalnym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w ramach każdej części zamówienia w zależności od liczby dzieci skierowanych do programu i zdiagnozowanych u nich potrzeb terapeutycznych. Rozliczenie następuje miesięcznie na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin. W odniesieniu do każdej części zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy liczbę godzin zgodnie z zapotrzebowaniem, nie mniej niż 75 % liczby godzin w danej części zamówienia (zaokrąglając w dół do równej liczby godzin).
3. Usługi świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz z ich rodzinami.
4. Czas trwania zajęć określa się jako 1 godzinę zegarową, tj. 60 minut.
5. Wykonawca zapewni pomieszczenia/gabinet do prowadzenia zajęć i poniesie koszty związane z ich utrzymaniem, z uwzględnieniem wymogów dotyczących dostępności, o których mowa w pkt 3.11. Wykonawca zapewnia sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy będących załącznikami do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 16200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty. Na to zadanie do upływu terminu składania ofert wyznaczonego do 12.05.2023 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta, wobec czego Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania w zakresie części nr 1.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka "CREDKA" Marta Cebula

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368379342

7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 6S

7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-730

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie zostaje unieważnione w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

UZASADNIENIE

Na zadanie nr 3, do upływu terminu składania ofert wyznaczonego do 12.05.2023 r. do godz. 10:00 została złożona jedna oferta, która opiewa na kwotę 19 600,00 zł. Zamawiający na sfinansowanie przedmiotu zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 18 000,00 zł. Z uwagi na różnicę między kwotą jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, a ceną zaoferowaną przez Wykonawcę w jedynej złożonej na to zadanie ofercie, Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia zadania częściowego nr 3, ponieważ nie ma możliwości zwiększenia kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19600,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka "CREDKA" Marta Cebula

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368379342

7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 6S

7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-730

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Diagnostyczno-Terapeutyczny Monika Nalepa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 123076700

7.3.3) Ulica: ul. Kolbego 54

7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-730

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Rozwoju Oratio Magdalena Mila

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180374287

7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 6s

7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-730

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabimnet Diagnostyczno - Terapeutyczny Monika Nalepa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 123076700

7.3.3) Ulica: ul. Kolbego 54

7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-730

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.