eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Modernizacja Klinicznego Oddziału Chirurgii Ogólnej w Szpitalu Miejskim



Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Klinicznego Oddziału Chirurgii Ogólnej w Szpitalu Miejskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31d47ac5-c415-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Klinicznego Oddziału Chirurgii Ogólnej w Szpitalu Miejskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31d47ac5-c415-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022371/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Klinicznego Oddziału Chirurgii Ogólnej w Szpitalu Miejskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093986

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na roboty budowlane związane z modernizacją Klinicznego Oddziału Chirurgii Ogólnej w Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II wraz z wykonaniem w/w robót budowlano-instalacyjnych w formule „zaprojektuj – wybuduj”, na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego, na zasadach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami do ww. dokumentów. Obszar opracowania obejmuje pomieszczenia oddziału zlokalizowane na poziomie 1 budynku A- Łóżkowego Starego, w których planowany jest remont o powierzchni użytkowej ok. 560 m2.
Informacje o zakresie robót:
Etap I:
- opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej wraz z uzyskaniem niezbędnych materiałów wyjściowych do projektowania, opracowanie technologii wraz z akceptacją u Inwestora przed rozpoczęciem robót,
- uzyskanie wszelkich, wymaganych prawem opinii, uzgodnień dokumentacji projektowej oraz niezbędnych pozwoleń i decyzji (o ile będą wymagane).
Etap II:
Remont oraz dostosowanie do obecnych wymogów pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chirurgii Ogólnej w tym m.in.:
- remont/przebudowę Oddziału mające na celu dostosowanie pomieszczeń do obecnych wymogów wraz z niezbędnymi dla jego funkcjonowania instalacjami,
- wymiana posadzek oraz okładzin ściennych na wykładziny PCV,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- szpachlowanie oraz malowanie ścian i sufitów,
- wymiana oświetlenia,
- modernizacja instalacji elektrycznej z wymianą rozdzielnic piętrowych,
- wykonanie instalacji nisko prądowych z zakupem urządzeń aktywnych,
- wymiana instalacji przyzywowej,
- montaż układu instalacji wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji,
- modernizacja instalacji gazów medycznych,
- modernizacja instalacji sanitarnych (wody użytkowej, c.o. oraz kanalizacji),
- wymiana armatury sanitarnej,
- remont i dostosowanie sanitariatów dla osób niepełnosprawnych,
- dostosowanie do obecnych wymogów pomieszczeń sal: pooperacyjnej, zabiegowej, sal badań,
- zakup wyposażenia mebli medycznych oraz socjalnych, wyposażenia kuchenki oddziałowej oraz brudownika itp.,
- dostawa wyposażenia medycznego, biurowego, socjalnego (bez aparatury medycznej),
- sporządzenia dokumentacji powykonawczej,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej pełno branżowej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją wykonanych instalacji.

Informacje o obiekcie:
Modernizowany Oddział Chirurgii Ogólnej znajduje się w Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II w Rzeszowie przy ul. Rycerska 4, 35-241 Rzeszów, działka o nr ewidencyjnym nr 69/16 obręb 0207 – Śródmieście. Teren ten objęty jest ochroną konserwatorska z uwagi na bliskość Pałacu Jędrzejowiczów, dlatego przedmiotowa dokumentacja projektowa (w razie pojawienia się elementów na zewnątrz budynku) winna być uzgodniona z Konserwatorem Zabytków, uzgodnienie po stronie Projektanta, który wszelkie zmiany będzie dokonywał w odpowiedzi na uwagi Konserwatora, będzie projektował zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi. Oddział mieści się w budynku A na I piętrze. W pomieszczeniach objętych niniejszym opracowaniem obecnie funkcjonuje Kliniczny Oddział Chirurgii Ogólnej. Zamawiający planuje jego kompleksową modernizację i dostosowanie do obecnych wymogów. Istniejący Oddział Szpitalny uzbrojony jest w instalacje: elektroenergetyczną, wodną, centralnego ogrzewania, niskich prądów, gazy medyczne, wentylację i klimatyzację. Z uwagi na szczątkowa dokumentację archiwalną należy w ramach zadania wykonać stosowne odkrywki, opracować ocenę techniczną możliwości przebudowy budynku, zweryfikować instalacje wewnętrzne, które przebiegają do innych części Szpitala pod kątem czy są czynne lub nie.

UWAGA:
Z uwagi na planowane prowadzenie robót budowlanych w trakcie funkcjonowania pozostałych oddziałów szpitalnych, konieczne jest zaplanowanie robót w sposób niepowodujący zakłóceń w funkcjonowaniu obiektu. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace na terenie robót w godzinach maksymalnie pomiędzy 7:00 a 20:00 od poniedziałku do niedzieli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3189945,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5166000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3189945,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACORDI Dominik Ziobro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 819-166-22-87

7.3.3) Ulica: ul. Budziwojska 36

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-317

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3189945,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.