Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00265275/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych wraz z remontem dachu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu
1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Daszyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-064
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opole.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0609b23c-0e82-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych wraz z remontem dachu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0609b23c-0e82-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123497/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych wraz z remontem dachu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265275
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G-2502-6/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: „Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych wraz z remontem dachu”, które będą wykonane w czynnym budynku, objętym decyzją o pozwoleniu na budowę – Decyzją Nr 78/2022 z dnia 15.04.2022r. dotyczącą przebudowy, remontu i częściową zmianę sposobu użytkowania budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach przy ul. Kochanowskiego 1 wraz z przebudową wewnętrznych instalacji, które obejmują realizację przedmiotu zamówienia.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący: zakres, charakterystykę robót oraz parametry techniczne, został określony w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.
a) Rozbiórki i demontaże:
rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego (blacha ocynkowana),
demontaż wszystkich rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich dachu i koryt odwadniających,
rozbiórka dwóch wyłazów dachowych,
rozbiórka dwóch skorodowanych czap kominowych,
rozbiórka dwóch trzonów kominowych powyżej połaci,
demontaż istniejącej instalacji odgromowej,
rozbiórka zbędnych instalacji antenowych,
demontaż instalacji oświetlenia elektrycznego,
demontaż elementów więźby drewnianej (wg wskazania na rysunku w dokumentacji projektowej),
demontaż całego zawilgoconego deskowania,
b) Wymiana pokrycia dachowego:
rozbiórka istniejącego pokrycia z blachodachówki powlekanej,
rozbiórka istniejącego pokrycia z blachy stalowej ocynkowanej,
rozbiórka kompletnego deskowania,
montaż nowego deskowania,
montaż membrany dachowej,
montaż kontrłat i łat,
montaż dachówki ceramicznej - karpiówka w koronkę (kolor ceglasto-czerwony),
c) Wykonanie obróbek dachowych:
z blachy cynkowo-tytanowej gr. 0.7mm w arkuszach lub z rolki,
d) Wymiana rynien i rur spustowych (tytan-cynk):
rury spustowe o średnicy Ø150 mm, rynny Ø150/180 mm,
e) Remont trzonów kominowych:
usunięcie odspojonych tynków (dwa kominy),
weryfikacja stanu konstrukcyjnego stanu trzonów kominowych,
gruntowne czyszczenie wszystkich przewodów wentylacyjnych,
hydrofobizacja kominów (po naprawie i uzupełnieniu ceglanych trzonów),
montaż kratek ze stali nierdzewnej zabezpieczających otwory wlotowe kominów, z systemem sprężyn umożliwiających ich otwieranie do czyszczenia,
f) Przewody kanalizacyjne:
wymiana podstaw dachowych wraz z rurami na nowe (z blachy cynkowo-tytanowej),
montaż wywiewek kanalizacyjnych obudowanych rurą z daszkiem z blachy cynkowo-tytanowej z systemowymi obróbkami,
g) Montaż wyłazu dachowego:
wymiana wyłazu dachowego (wymiar w świetle przejścia 80 x 80 cm),
h) Montaż systemowych ław kominiarskich:
zamontowanie nowych ław kominiarskich na dachach,
i) Remont uszkodzonych pęknięć:
w murach ścianki kolankowej na poddaszu poprzez cerowanie muru,
j) Remont parapetów wewnętrznych na poddaszu:
poprzez wymianę jednej warstwy cegieł z wykonaniem szlichty spadkowej,
k) Remont więźby dachowej:
wymiana skorodowanych i uszkodzonych elementów więźby dachowej,
l) Impregnacja wszystkich elementów więźby dachowej:
środkami o działaniu owadobójczym, impregnującym i nierozprzestrzeniającym ognia (NRO),
m) Pozostałe roboty ogólnobudowlane:
wymurowanie łącznika, ściany murowane i strop (zgodnie z dokumentacją projektową) w celu wydzielenia strefy i dostosowania poddasza do przepisów p.poż,
n) Wymiana instalacji odgromowej,
o) Wymiana oświetlenia wraz z okablowaniem.
p) Zamontowanie dodatkowego hydrantu
q) Dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż poprzez impregnację drzwi na w strefach na korytarzach i montaż systemu sygnalizacji pożarowej i systemu oddymiania.
2.2. Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności służące realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.
2.3. Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
2.4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
roboty ogólnobudowlane, roboty elektryczne, roboty sanitarne
2.5. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie weryfikacji i kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia – zgodnie Projektem Umowy.
2.6. Materiały, narzędzia, urządzenia, sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy i zużyje zgodnie ze złożoną ofertą warunkującą wykonanie przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia:
a) muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w dokumentacji, o której mowa w Projekcie Umowy;
b) muszą spełniać wymogi Prawa budowlanego i Ustawy o wyrobach budowlanych;
c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego;
d) muszą posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, o ile dla danego wyrobu nie ustalono Polskiej Normy,
e) muszą być fabrycznie nowe, nie używane oraz muszą posiadać gwarancję producenta.
2.7. Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do źródła poboru wody i energii elektrycznej.
2.8. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia w Budynku, w celu umożliwienia wykonania przedmiotu umowy.
2.9. Z uwagi na szczególny charakter działalności Sądu Rejonowego w Głubczycach i wykonywanie prac w obiekcie użyteczności publicznej, niektóre prace i tzw. „ prace głośne”, tzn. zakłócające normalne funkcjonowanie pracy Sądu Rejonowego w Głubczycach Wykonawca będzie wykonywał w godzinach popołudniowych, tj. po godzinie 15:30 – po zakończeniu godzin urzędowaniu Sądu Rejonowego w Głubczycach maksymalnie do godziny 21.00 lub w wyjątkowych wpadkach w dni, które są dla Sądu Rejonowego w Głubczycach dniami wolnymi od pracy. Dokładny termin (dzień, godzinę) tych prac Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym na co najmniej dwa dni przed terminem wykonywania tych robót.
2.10. W czasie realizacji robót wykonawca będzie utrzymywał pomieszczenia poza pomieszczeniami, które objęte zostaną remontem w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał na bieżąco wszelkie zbędne materiały, odpady i śmieci oraz inne zanieczyszczenia powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia.
2.11. Wykonawca zobowiązuje się: strzec mienia znajdującego się na terenie budynku, wykonać odpowiednie zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót, wykonywać roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż, a także nie naruszać w trakcie prowadzonych robót budowlanych istniejącej struktury budynku i instalacji nie objętych zakresem robót stanowiących przedmiot umowy, bez zgody Zamawiającego pod rygorem poniesienia z tego tytułu przez Wykonawcę skutków finansowych.
2.12. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.
2.13. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym w dokumentacji, o której mowa w Rozdziale III SWZ, wymaganiom technologiczno–materiałowym producentów materiałów oraz sztuce budowlanej, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi i normami właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych w Projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261910-6 - Naprawa dachów
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, ponieważ nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup subskrypcji na posiadane oprogramowanie systemowe VMware
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej (WM, KR, WWFiF)
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Nowy Dwór Prudnicki" - z podziałem na zadania
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
- Dostawa łodzi hybrydowej kategorii R-2 dla KWP w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- Wykonanie robót remontowych w budynku Przedszkola nr 185 położonego na os. Wichrowe Wzgórze 118 w Poznaniu
- Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.