Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00251747/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w komunalnych zasobach mieszkalno-użytkowych zarządzanych przez „LOKUM” Sp. z o. o. w Bartoszycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "LOKUM" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510997458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellończyka 9
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897625236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lokum.zamowienia@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lokum-bartoszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w komunalnych zasobach mieszkalno-użytkowych zarządzanych przez „LOKUM” Sp. z o. o. w Bartoszycach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c53bb5e-026b-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071690/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w komunalnych zasobach mieszkalno-użytkowych zarządzanych przez „LOKUM” Sp. z o. o. w Bartoszycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251747/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TE/ZP/03/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219357,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje „Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w komunalnych zasobach mieszkalno-użytkowych zarządzanych przez „LOKUM” Sp. z o. o. w Bartoszycach” w tym usług sprzątania klatek schodowych, korytarzy piwnicznych, terenów przynależnych do budynków komunalnych, chodników, obudów i dojść do obudów w okresie letnim i zimowym oraz utrzymanie czystości i porządku przy ul. Wajdy 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności badania, Zamawiający zauważył, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia. W SWZ, Załączniku nr 1 – Formularz ofertowy do SWZ, Załączniku nr 2 – Zakres czynności zamówionych usług do SWZ oraz Załączniku nr 3 – Zakres czynności zamówionych usług ul. Wajdy 10 do SWZ, brak zapisu, że powierzchnia sprzątana podana jest za jeden miesiąc i przy wyliczeniu wartości za 1 rok brutto należy zaproponowane stawki pomnożyć przez ilość powierzchni w m2 oraz liczbę miesięcy. Taki opis przedmiotu zamówienia wprowadza oferenta w błąd, co zostało zauważone w momencie badania ofert. Jedyna firma, która złożyła ofertę błędnie wyliczyła jej wartość, ponieważ pomimo błędów rachunkowych, nie pomnożyła zaproponowanej stawki przez powierzchnię i ilość miesięcy. Nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia ma istotny wpływ na wyniki przedmiotowego postępowania, ponieważ każdy z potencjalnych wykonawców powinien w taki sam sposób skalkulować wartość oferty, zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego.Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stan taki, zgodnie z uzasadnieniem prawnym, stanowi podstawę do unieważnienia postępowania
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Zakup samochodu dostawczo - osobowego
- Przebudowa DP 1579N Lipica- Smodajny
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU BARTOSZYCKIEGO
- Przebudowa ul. Brzozowej, ul. Kwiatowej, ul. Zielonej w Bartoszycach
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Oczyszczanie dróg gminnych na terenie miasta Żywca
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.