eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku przy ul. Jana Spychalskiego 34 w Poznaniu (formuła zaprojektuj i wybuduj).



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku przy ul. Jana Spychalskiego 34 w Poznaniu (formuła zaprojektuj i wybuduj).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 835 79 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.waligora@posir.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku przy ul. Jana Spychalskiego 34 w Poznaniu (formuła zaprojektuj i wybuduj).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc1e21f5-eaf0-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206867/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.36.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie udzielane jest w formule "zaprojektuj i wybuduj".
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu instalacji fotowoltaicznej, a następnie montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 49,4 kWp (nie większej niż 50,00 kWp) na budynku głównym Oddziału Rataje POSiR w Poznaniu, os. Piastowskie 106a.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Programie funkcjonalno-użytkowym (opis przedmiotu zamówienia).
4. W ramach prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do:
- sporządzenia opinii technicznej w zakresie oceny nośności konstrukcji dachu (stropodachu) istniejącego budynku pod kątem możliwości montażu paneli fotowoltaicznych wraz z podkonstrukcją sporządzoną przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- sporządzenia rysunku rozmieszczenia paneli na połaciach dachowych,
- sporządzenia schematu elektrycznego projektowanej instalacji zawierającej zabezpieczenia przeciwpożarowe,
- sporządzenia obliczeń efektywności energetycznej i ekologicznej instalacji,
- opracowania przedmiaru robót, zestawień ilościowo-materiałowych, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej projektowanych materiałów oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) uwzględniającej postanowienia umowy.
- uzgodnienia projektu instalacji fotowoltaicznej z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych.
5. W ramach robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) montażu konstrukcji wsporczych pod panele PV, a następnie montażu paneli PV na konstrukcji,
2) ułożenia tras kablowych i kabli od paneli PV do rozdzielnicy elektrycznej,
3) modernizacji rozdzielnicy elektrycznej,
4) montażu rozdzielnicy PV,
5) montażu inwerterów PV,
6) montażu układu automatyki,
7) wykonaniu prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury,
8) uruchomienia układu i regulacji,
9) szkolenia z obsługi instalacji personelu wskazanego przez Zamawiającego,
10) opracowania dokumentacji powykonawczej zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 1 do Specyfikacji.
Wszystkie opisane powyżej czynności muszą zostać przeprowadzone zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
6. Wykonawca zobowiązany jest również do:
1) sporządzenia i złożenia w imieniu Zamawiającego dokumentacji (zgłoszenia) instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej OSD,
2) asysty przez montażu licznika energii elektrycznej,
3) zapewnienia w ramach udzielonej gwarancji bezpłatnych serwisów instalacji fotowoltaicznej w razie wystąpienia awarii,
4) zgłoszenia w imieniu Zamawiającego wykonanej instalacji właściwemu organowi Państwowej Straży Pożarnej (zgodnie z art. 56 ust. 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zmianami).
7. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną nie niższą niż: 300 000,00 złotych (dwieście tysięcy złotych). Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną, deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie (kopia, oryginał do wglądu).
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy przy realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie roboty budowlane związane z montażem instalacji fotowoltaicznej z wyłączeniem - kierownika robót. Przed zawarciem umowy w sprawie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, że wskazane osoby będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w trakcie realizacji zamówienia.
9. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi ww. czynności.
10. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności w zakresie: adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, stanowisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie kopii umów w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane czynności na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie naliczaniem kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania.
11. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
12. Nieprzedłożenie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie, oświadczenia o zatrudnieniu, najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylanie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy.
13. Wymagana rękojmia za wady i gwarancja na wykonane roboty budowlane: nie mniej niż 24 miesiące od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
14. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bez wad fizycznych i prawnych. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia powinny być gotowe do pracy, pochodzić z bieżącej produkcji, z legalnego źródła dystrybucji oraz posiadać gwarancję producenta umożliwiającą realizację uprawnień z tytułu gwarancji na terenie Polski. Dostarczony sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
15. Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202241,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202241,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwartz spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252527330

7.3.3) Ulica: ul. Żelazna 59

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-848

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202241,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.