eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły › Rozbudowę ul. Rekreacyjnej w Granicy - zamówienie przewidywane"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowę ul. Rekreacyjnej w Granicy – zamówienie przewidywane”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowę ul. Rekreacyjnej w Granicy – zamówienie przewidywane”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20a2cb6e-1240-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022724/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.45 Rozbudowę ul. Rekreacyjnej w Granicy – zamówienie przewidywane”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Udzielenie zamówienia było przewidziane w dokumentacji postępowania podstawowego. Wykonawca z którym została zawarta realizował zamówienie podstawowe na podstawie zawartej umowy nr UG/GK/1249/2021 z dnia
27.08.2021r.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.271.1.19.2021

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.43.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 105916,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dotyczących rozbudowy ul. Rekreacyjnej w Granicy na odcinku od projektowanego ronda w ul. Pruszkowskiej do ul. Nowogranickiej.
2) Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.:
a) demontaż istniejących nawierzchni w niezbędnym zakresie,
b) wykonanie drenażu pod jezdnią na długości ok. 8 m wraz z wykonaniem studzienki przelewowej w rowie,
c) wzmocnienie podłoża gruntowego oraz wykonanie podbudowy,
d) wykonanie elementów oporujących nawierzchni,
e) wykonanie nawierzchni jezdni i chodnika z kostki betonowej o łącznej pow. 68 m2,
f) oznakowanie poziome (ok. 31m2) i pionowe (19 szt.) ulic,
g) uporządkowanie i wyprofilowanie terenów zielonych w obrębie pasa drogowego (w tym sadzenie drzew i krzewów),
h) przebudowa ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego o pow. ok. 80 m2,
i) oznakowanie hydrantów podziemnych i zasuw liniowych,
j) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych
3) Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w Przedmiarze robót.
4) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy.
5) Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany będzie:
a) zapewnić bezpieczną organizację prac,
b) zabezpieczyć teren budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę,
c) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego,
d) zapewnić nadzór nad oznakowaniem drogowym i wprowadzonymi zmianami w organizacji ruchu,
e) do zutylizowania we własnym zakresie nadmiaru gruntu. Utylizacji Wykonawca zobowiązany będzie poddać również inne materiały pochodzące z rozbiórek. Wykonawca we własnym zakresie również zabezpieczy miejsce na czasową zwałkę gruntu. Koszty powyższych prac Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym określonym w ofercie,
f) uwzględnić w wynagrodzeniu koszty ewentualnego obniżania zwierciadła wody, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, badań, wyłączeń sieci i przyłączy w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty ewentualnej instalacji kładek i pomostów dojazdowych do posesji przylegających do placu budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej,
g) wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich część,
h) używać materiałów i urządzeń, które posiadają świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz wymagania dokumentacji technicznej,
i) przedłożyć Zamawiającemu dokumenty dopuszczające materiały lub urządzenia do stosowania w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.), na wbudowany materiał,
j) na żądanie Zamawiającego, okazać niezbędne atesty, świadectwa (certyfikaty) i inne dokumenty stwierdzające jakość wbudowanych materiałów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Terenowych, Budowlanych i Porządkowych „MARGOT” Małgorzata Szymańska w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210128223

7.3.3) Ulica: Pasaż Ursynowski 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-784

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.