eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybno › "Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą" cześć I i II.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą” cześć I i II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rybno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000543670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubawska 15

1.5.2.) Miejscowość: Rybno

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 236966055

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rybno@gminarybno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.gminarybno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą” cześć I i II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2271c8e-d100-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002346/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa centrum sportowo - rekreacyjnego wraz infrastrukturą towarzyszącą cz. 1 i 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153080/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIK.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3934368,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn. „Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. Zamówienie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku centrum sportowo-rekreacyjnego na działce nr 411/5 obręb Rybno wraz z infrastrukturą techniczną. Projektowany budynek przeznaczony jest na cele sportowo-rekreacyjne. Budynek zaprojektowany z dwiema kondygnacjami nadziemnymi z drugą kondygnacją w poddaszu użytkowym. Obiekt częściowo podpiwniczony. W piwnicy znajduje się pomieszczenie techniczne, porządkowe, maszynownia oraz magazyny. Na parterze budynku znajdują się sale do squash, szatnie damskie oraz męskie z umywalniami, pomieszczenia klubowe wraz z szatniami. Na poddaszu znajdują się siłownia, łazienki, sala szkoleń, pomieszczenie socjalne oraz biuro. Przedmiotowy zakres prac został objęty pozwoleniem na budowę - decyzja nr 85/2022 Starosty Działdowskiego z dnia: 04.03.2022r. zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
3. Przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje:
1) Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu : „Budowa budynku centrum sportowo-rekreacyjnego na działce nr 411/5 obręb Rybno, Gmina Rybno wraz z infrastrukturą techniczną” i obejmuje:
a) budowę obiektu o powierzchni zabudowy ok. 650 m2. Budynek tworzą trzy przenikające się bryły. Na bryłach skrajnych zaprojektowano dach dwuspadowy. Na środkowej bryle zadaszenie stanowi stropodach. Ściany budynku zostaną wykończone tynkiem cienkowarstwowym w kolorze złamanej bieli. Cześć elewacji zostanie wykończona drewnem lub okładziną drewnopodobną. Na części elewacji zostanie zamontowana blacha na rąbek tworząca z pokryciem dachu spójną całość. Wysokość budynku wynosi 11,95 m. Łączna powierzchnia użytkowa obiektu wynosi 1049,63 m2.
b) budowę instalacji, w tym: instalacja wodociągowa, instalacja hydrantowa, instalacja c.w.u. instalacja kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej wraz z wykorzystaniem wody deszczowej do celów bytowych oraz zraszania płyty stadionu, instalacja C.O., rekuperacja, instalacja alarmowa, instalacja TV/LAN, instalacja monitoringu, instalacja fotowoltaiczna, instalacja elektryczna, oświetlenie wewnętrzne oraz zewnętrzne oraz instalacja odgromowa.
c) zagospodarowanie terenu działki – nawierzchnie drogowe kostka betonowa ok. 967 m2, nawierzchnie ażurowe ok. 125 m2.
d) wykonanie nowej nawierzchni istniejącego kortu przy nowobudowanym centrum sportu oraz kontynuacja prac budowlanych związanych z budową kortu tenisowego w miejscowości Żabiny.
e) rozbiórka istniejących obiektów budowlanych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 3567039,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn. „Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą
towarzyszącą”. Zamówienie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanego budynku centrum sportowo rekreacyjnego na działce nr 411/5 obręb Rybno.
3. Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje: Wykonanie dostawy i montażu wyposażenia w zakresie:
1. Piwnica:
a) Magazyn- regały metalowe
2. Parter:
a) Szatnie- szafki, tablice taktyczne,
b) Sala squash- regał, rakiety, piłki,
c) Pokój sędziów – krzesła, stół, szafa ubraniowa, szafka, lodówka, zestaw urządzeń do masażu, czajnik, kosz na śmieci,
d) Pokój delegata – krzesła, stół, szafa ubraniowa, szafka, lodówka, czajnik, kosz na śmieci,
e) Magazyn – szafa
f) Pokój trenera – zestaw mebli w zabudowie, biurko, fotel, komputer, kosz na śmieci,
g) Pralnia – pralnico-wirówka, suszarka bębnowa, szafa, szafka, kosz na brudną odzież,
h) Sala narad – Krzesła, stół, zestaw mebli, telewizor, szafka, lodówka, czajnik, kosz na śmieci
3. Poddasze
a) Siłownia kardio + Fitness – bieżnia, crosstrainer, rower treningowy, zestaw obciążeń, stojaki, zestaw piłek lekarskich, itp.,
b) Siłownia siłowa – brama do ćwiczeń, urządzenia do ćwiczeń mięśni pleców, mięśni ramion, klatki piersiowej, urządzenia
do treningu siły klatki piersiowej, mięśni dwugłowych i przedramion, nóg i ud oraz pośladków, urządzenie wspomagające
podciąganie, urządzenie do ćwiczenia przywodzicieli i odwodzicieli nóg, urządzenie do ćwiczeń ze sztangą, stacja
treningowa do energicznych ćwiczeń, ławki do ćwiczeń, zestaw stojaków i hantli, zestaw sztang i obciążeń, lustra, itp.
c) Pokój koordynatora – Zestaw mebli w zabudowie, biurko, fotel, komputer, drukarka, kosz na śmieci,
d) Pomieszczenie socjalne – Zestaw mebli w zabudowie, zlewozmywak, płyta indukcyjna, piekarnik, okap, zmywarka,
mikrofalówka, lodówka, krzesła, warnik, czajnik, zestaw garnków, komplet sztućców, zestaw kubków, serwis obiadowy,
e) Pomieszczenie gospodarcze – witryna chłodnicza,
f) Sala szkoleniowa – krzesła, stół, biurko, fotel, komputer, rzutnik, ekran, telewizor, kosz na śmieci
4. Pozostałe – urządzenie do czyszczenia obuwia, odkurzacz przemysłowy, odkurzacz bezprzewodowy, wózek serwisowy
do sprzątania, dozownik do ręczników, kosz na śmieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 367328,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4349450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6359100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4349450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Hart-Bud Marek Kowalkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711513245

7.3.4) Miejscowość: Hartowiec 113a

7.3.5) Kod pocztowy: 13-220

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4349450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający odrzucił ofertę Firmy Ogólnobudowlanej „Hart-Bud” Marek Kowalkowski, Hartowiec w związku z art. 224 ust. 6 PZP „Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.” W zawiązku z tym działając na podstawie art. 255 pkt 3 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części II – dostawa i montaż wyposażenia, gdyż cena lub koszt kolejnej najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W toku badania oferty Zamawiający ustalił, że zaoferowana przez Wykonawcę Firma Ogólnobudowlana „Hart-Bud” Marek Kowalkowski, Hartowiec cena zawiera rażąco niską cenę.
Z ustaleń poczynionych bowiem w toku postępowania o udzielnie zamówienia publicznego wynika, że przedstawiona przez Wykonawcę cena oferty jest niższa o ponad 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10)
W dniu 27.05.2022 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny. W wyznaczonym terminie do dnia 02.06.2022 r. Firma Ogólnobudowlana „Hart-Bud” Marek Kowalkowski, Hartowiec nie udzieliła odpowiedzi. Zatem, ze względu na brak złożenia wyjaśnień, na podstawie art. 224 ust. 6 PZP należało odrzucić tą ofertę.
W związku z tym, że w ramach części II postępowania - dostawa i montaż wyposażenia cena każdej
z pozostałych złożonych oferty przez Tronus Polska Sp. z o.o., Warszawa, oraz Oprema Tomasz Turek, Poręba, przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, konieczne jest unieważnienie przedmiotowego postępowania w zakresie części II – dostawa i montaż wyposażenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.