eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleczew › "Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
“Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310232489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 7 lokal 1

1.5.2.) Miejscowość: Kleczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-540

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632700-980

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@edukacja.kleczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.edukacja.kleczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

“Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f2818fe-ee1d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021587/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212775/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.231.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 130739,33 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58300,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej polegającej na bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych oraz odwozu po zajęciach w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2022/2023 tj. od 1.09.2022r. do 23.06.2023r.
Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022r., poz. 988 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób ustawy z dnia 6 września 2021r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022r., poz. 180 ze zm.).
Oznaczenie według CPV (Wspólny Słownik Zamówień):

Główny Przedmiot CPV : 60100000–9 -Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowy kod CPV : 60130000–8 - Usługi w zakresie specjalistycznego
transportu drogowego

Planowany termin rozpoczęcia świadczenia usługi: od dnia 01.09.2022 r.
Termin zakończenia świadczenia usługi: 23.06.2023 r.
Szacunkowa ilość dni z dowozami i odwozami w roku szkolny 2022/2023
w realizowanym zamówieniu: 186 dni. Z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych – lub inne nieprzewidziane zdarzenia-liczba planowanych dni wykonania usługi może ulec zmianie.

1. Zakres zamówienia został podzielony na dwie części i obejmuje:
Część I zamówienia

Przewóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Strzelnie,
ul. Parkowa 10, 88-320 Strzelno
Terminy kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
Przewidywana średnia dzienna ilość kilometrów ok. 124 km. Zamawiający zaznacza, że powyższe dane odnośnie liczby kilometrów są wartością szacunkową i rzeczywista ilość kilometrów może ulec zmianie w zależności od liczby dzieci, które będą korzystać z przewozu do placówek oświatowych, rzeczywistych warunków drogowych oraz od faktycznej liczby dzieci dowożonych w danym dniu.
Adres Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Strzelnie
ul. Parkowa 1
88-320 Strzelno

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie niepełnosprawnych dzieci z terenu Gminy Kleczew - rozmieszczenie uczniów na terenie Gminy Kleczew oraz przewidywane trasy:
Dowóz: Słowiki, 62-541 Budzisław Kościelny –Adamowo, 62-541 Budzisław Kościelny - Strzelno, Parkowa 10, 88-320 Strzelno (4 razy w tygodniu)
Odwóz: Strzelno, Parkowa 10, 88-320 Strzelno - Adamowo, 62-541 Budzisław Kościelny - Słowiki, 62-541 Budzisław Kościelny (4 razy w tygodniu)
Dowóz: Słowiki, 62-541 Budzisław Kościelny – Strzelno, Parkowa 10, 88-320 Strzelno
(1 raz w tygodniu)
Odwóz: Strzelno, Parkowa 10, 88-320 Strzelno - Słowiki, 62-541 Budzisław Kościelny
(1 raz w tygodniu)
Liczba dowożonych osób: 2 dzieci oraz jeden opiekun.
Opiekę dzieci i młodzieży niepełnosprawnej podczas przewozu zapewnia Zamawiający.
Opiekun, dla którego Wykonawca zapewnia miejsce siedzące, wsiada i wysiada w miejscowości Słowiki.
Dowóz dziecka z miejsca jego zamieszkania do placówki oświatowej (rozpoczęcie dowozu około godz. 7.15, przyjazd do placówki oświatowej najpóźniej na godz. 7.55) oraz odwiezienie po zakończeniu zajęć do domu (odbiór dziecka z placówki oświatowej między godz. 14.30 - 15.15 – do uzgodnienia), odbywać się będzie w dni nauki szkolnej według rozkładów i godzin uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w rozkładzie dowozów. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Zamawiający poinformuje o zmienionym rozkładzie jazdy najpóźniej na 12 godziny przed planowaną godziną przewozu drogą e-mail na adres podany w umowie. Jeżeli jednak konieczność zamiany rozkładu jazdy powstanie po tym terminie – tj. na krócej niż 12 godzin przed planowaną godziną przewozu – a Wykonawca nie rozpoczął jeszcze wykonywania przewozu – Strony będą zgodnie dążyć do zmiany rozkładu jazdy w tym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 58300,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 12 i 13 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu :
zdolności występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów;
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
posiada odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia.
posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia
6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022r. poz. 180), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia.
Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia.
zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał
w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej:

Część II zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do placówek oświatowych trwającą minimum 10 miesięcy ( 2 semestry szkolne), o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty
dysponuje sprzętem: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje:
Część II zamówienia: co najmniej jednym pojazdem samochodowym będący w stanie jednorazowo przewieźć co najmniej 6 osób na miejscach siedzących oraz dodatkowo osobę opiekuna oraz posiadający ważne ubezpieczenie OC.
W wykazie należy podać; Markę samochodu, typ, nr rejestracyjny oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego.
Zamawiający zaznacza, iż nie przewiduje się, dla żadnej części zamówienia, konieczności przewozu osób, których niepełnosprawność wiąże się z poruszaniem się na wózku inwalidzkim, w związku z powyższym nie jest wymagane użycie pojazdów specjalnych przystosowanych do przewozu osób na niepełnosprawnych ruchowo na wózkach inwalidzkich, tj. pojazdów zdefiniowanych w art. 2 pkt 36 ustawy Prawo o ruchu drogowym. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia
UWAGA !Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do więcej niż jednej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 72473,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55584,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136538,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64265,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe EURO-BUS Andrzej Krysztofowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310049590

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 47A

7.3.4) Miejscowość: Kleczew

7.3.5) Kod pocztowy: 62-540

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64348,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

UNIEWAŻNIENIE CZĘŚCI II POSTĘPOWANIA
o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie
art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.), dalej „Pzp”, o wartości nieprzekraczającej progów unijnych określonych
na podstawie art. 3 Pzp.
Działając na podstawie art. 259 oraz art. 260 ust. 2 w związku z art. 255pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2021roku poz. 1129) Zamawiający –Gmina Kleczew, pl. Kościuszki 5, 62-540 Kleczew zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym pn.:„ Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023” w zakresie części II zamówienia dotyczącej dowozów dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kleczewie, do Przedszkola nr 10 z oddziałami integracyjnymi „Leszczynowa Górka”, oraz do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im J. Korczaka w Koninie.

Uzasadnienie prawne:
1. Zgodnie z art. 259 ww. ustawy jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258.
2. Zgodnie z art. 260 ust. 2 ww. ustawy, Zamawiający jest zobowiązany do udostępnienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o unieważnieniu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Zgodnie z art. 255 pkt 6 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.