eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › "Podniesienie jakości bezpieczeństwa na drogach w gminie Wieluń"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Podniesienie jakości bezpieczeństwa na drogach w gminie Wieluń”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438860249

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d677da2-f882-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Podniesienie jakości bezpieczeństwa na drogach w gminie Wieluń”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d677da2-f882-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050530/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Podniesienie jakości bezpieczeństwa na drogach w gminie Wieluń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Centrum Unijnych Projektów Transportowych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa: POIS.03.00.00. Rozwój sieci drogowej TEN – T i transportu multimodalnego, Działanie: POIS.03.01.00. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN – T. Tytuł projektu: „Podniesienie jakości bezpieczeństwa na drogach w gminie Wieluń” Numer umowy : POIS.03.01.00-00-0085/22-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234428

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 417716,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania 1 Budowa rowerowego miasteczka ruchu drogowego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Wieluniu, w ramach projektu pod nazwą: „Podniesienie jakości bezpieczeństwa na drogach w gminie Wieluń”. Zadanie realizowane będzie Wieluniu na działce o nr geod. 508, obręb 8 (teren Szkoły Podstawowej nr 4 w Wieluniu przy ul. 18 Stycznia 24). Miasteczko będzie stanowić kompleks obiektów przeznaczonych do nauki przepisów ruchu drogowego i praktycznego szkolenia w zakresie ruchu pieszych oraz przede wszystkim do nauki jazdy na rowerze.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) Roboty budowlane:
- wykonanie utwardzenia terenu – podbudowy i nawierzchni z kostki brukowej,
- remont istniejących ciągów pieszych,
- wykonanie nowych trawników ( w tym rekultywacja),
- uporządkowanie terenu po wykonaniu robót.
Nie przewiduje się jakichkolwiek zmian infrastruktury podziemnej.
Obsługa komunikacyjna terenu przewidywana jest istniejącymi zjazdami z ul. 18 Stycznia w Wieluniu.
Wody opadowe i roztopowe należy zagospodarować na terenie działki szkolnej. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób nie zaburzający funkcjonowania istniejących obiektów (szkoły, boiska) usytuowanych w pobliżu placu budowy.
2) Urządzenia:
Zakup i montaż poszczególnych urządzeń miasteczka ruchu w tym:
- ławek parkowych z oparciem, koszy na śmieci, stojaków na rowery, znaków drogowych pionowych, świateł przenośnych, imitacji przejazdu kolejowego, automatycznego bezprzewodowego system sterowania sygnalizacją, świateł przenośnych, tablicy edukacyjnej, tablicy informacyjno – pamiątkowej,
- uporządkowanie terenu po wykonaniu robót.
Szczegółowe zestawienie znaków i urządzeń znajduje się w projekcie zagospodarowania terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SWZ.
Dołączone do SWZ Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”
Uzasadnienie faktyczne:
Do wyznaczonego terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu tj. do dnia 13.06.2023 r. złożono 3 oferty. Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 428 159,90 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty, złożonej przez Wykonawcę: Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX" (PUH DOMAX) wynosi brutto 448 356,54 zł i przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia. Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448356,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.