eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa i zakup aparatury kontrolno-pomiarowej dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i zakup aparatury kontrolno-pomiarowej dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962932928

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadków 9

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mo.dygas@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://42blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/42blsz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i zakup aparatury kontrolno-pomiarowej dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f724c550-ea62-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054227/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa AKP dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 23/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 479762,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przyrząd do wyważania śmigieł MicroVib II PN1300 (MicroVib II PN1300 Propeller Balancing Kit - producent: Dynamic Solutions Systems Inc. - USA) lub równoważny zgodny z dokumentacją samolotu PZL-130 TC-II ORLIK – 1 szt.
Kryteria podstawowe:
1. Możliwość wykonywania dynamicznego wyważania śmigieł samolotów jednosilnikowych i dwusilnikowych.
2. Zestaw ukompletowany w przewody i czujniki wibracji w ilości do pracy na jednym silniku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.5.) Wartość części: 138211,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tester MPS43B, producent: D.Marchiori s.r.l. lub równoważny zgodny
z dokumentacją samolotu PZL-130 TC-II ORLIK – 1 szt.
Kryteria podstawowe:
1. Port ciśnienia statycznego:
- minimalny zakres ciśnienia statycznego: 91 ÷ 1090 hPa (-2000 ÷ 55000 ft)
- minimalny zakres prędkości pionowej : 0 ÷ 6000 ft/min
2. Port ciśnienia całkowitego:
- minimalny zakres ciśnienia całkowitego: 0 ÷ 581 hPa (0 ÷ 550 kts)
- zwiększona dokładność dla zakresu: 5 ÷ 200 kts
3. Port podciśnienia pomocniczego dla adapterów.
4. Płynna regulacja zadawanych wielkości.
5. Możliwość prezentowania zadawanych wielkości w różnych jednostkach: Pa, hPa, inHg, inH2O, mmHg, ft, m, kts, km/h, ft/min, m/s.
6. Możliwość definiowania własnych procedur sprawdzania:
- minimum 20 procedur
- minimum 25 kroków w procedurze
7. Automatyczna kontrola szczelności.
8. Przełączanie pomiędzy prędkością IAS i TAS (z korekcją temperatury dla TAS).
9. Korekcja przesunięcia wysokości.
10. Zewnętrzne urządzenie sterujące z wyświetlaczem oraz przewodem minimum 3 m.
11. Zasilanie:
- Zewnętrzne 18 ÷ 30 V DC z przewodem minimum 3 m
- Zewnętrzne 90 ÷ 240 V AC 50 ÷ 400 Hz z przewodem minimum 2 m zakończonym wtyczką Schuko
- Wewnętrzne – akumulator minimum 1 godzina działania
12. Działanie w minimalnym zakresie temperatury: -5 ÷ 50oC.
13. Urządzenie zabudowane w walizce bryzgo- i wstrząso- odpornej zgodnej
z CE, wyposażonej w uchwyt transportowy.
14. Oprogramowanie producenta na PC (np. ADWIN dla MPS43B) z kablem USB łączącym urządzenie z PC minimum 2 m.
15. Wąż PVC ¼ ‘’ (różne złącza dla poszczególnych ciśnień) dla:
- ciśnienia statycznego – czerwony 10 m
- ciśnienia całkowitego – niebieski 10 m
- podciśnienia pomocniczego – przezroczysty 10 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.5.) Wartość części: 201500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tester IFR6000 (XPDR/DME/TCAS/ADS-B/TI/TIS-B; OPT1 OPT2), producent: VIAVI Solutions lub równoważny zgodny z dokumentacją samolotu PZL-130 TC-II ORLIK – 1 szt.
Kryteria podstawowe:
1. Symulacja DME poprzez ustawienie parametrów: częstotliwości/kanału, zakresu, szybkości, poziomu RF, % reply, squitter, ident, echo.
2. Parametry pomiarowe testowanego urządzenia DME: zobrazowanie częstotliwości testowanego urządzenia, emitowaną skuteczną moc (ERP), częstotliwość powtarzania impulsów, szerokość impulsów, odstęp pomiędzy impulsami.
3. Przeprowadzenie testu transpondera w Mod A, C, S, z wyświetleniem mierzonych parametrów takich jak: częstotliwość, szerokość impulsów, odstęp pomiędzy impulsami, opóźnienie odpowiedzi, .
4. Możliwość testowania urządzeń przez antenę lub połączenie bezpośrednie.
- DME - sygnał w zakresie 962.00 do 1213 MHz z dokładnością ±10 kHz. Poziom mocy na wyjściu ANT – od -65 do -2 dBm, na wyjściu RF I/O od -115 do -47 dBm.
- Generator sygnałowy transpondera - sygnał o częstotliwości 1030 MHz
z dokładnością ±10 kHz. Poziom mocy na wyjściu ANT – od -65 do -2 dBm,
na wyjściu RF I/O od -115 do -47 dBm. Rozdzielczość 0,5 dB. Parametry impulsów P1, P2, P3, P6, SPR zgodne z wymaganiami dla systemu IFF.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.5.) Wartość części: 98876,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Programator ELT G-SWITCH PN 12-503-21, producent TECHTEST
Limited – 1 szt.
Kryteria podstawowe:
1. Przeprogramowanie, zmiana i sprawdzenie kodu „HEX” nadanego
w systemie, przez SSRL dla odpowiedniego sp.
2. Zapewnia bezproblemowe monitorowanie radiostacji ratunkowej krótkiego zasięgu pracujących w częstotliwości 121,5/406 MHz.
3. Pozwala na weryfikację autokalibracji przełącznika G w trybie „ARM” w celu sprawdzenia poprawności działania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.5.) Wartość części: 25922,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Multimetr cyfrowy FLUKE 289 lub równoważny zgodny z dokumentacją samolotów PZL-130 TC-II ORLIK oraz M-28 Bryza – 3 szt.
Wymagania podstawowe:
Zakres napięciowy DC 1000V±0,025%
Zakres napięciowy AC 1000V±0,4%
Zakres prądowy DC 10A±0,15%
Zakres prądowy AC 10A±0,75%
Pomiar rezystancji 500MΩ±0,05%
Pomiar konduktancji 500nS±1%
Pomiar pojemności 110mF±1%
Pomiar częstotliwości 1MHz±0,005%
Pomiar temperatury -200÷1350 ⁰C±1%
Sygnalizacja akustyczna tak

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.5.) Wartość części: 15252,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116585,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116585,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116585,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENZIN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526 025 11 96

7.3.3) Ulica: ul. Czerniakowska 81/83

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-957

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116585,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121618,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121618,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121618,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERATRONIK S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261479837

7.3.3) Ulica: ul. Barska28/30

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-315

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121524,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28984,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28984,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28984,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGMAR Logistics & Consulting Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 775 263 72 29

7.3.3) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 10

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28984,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.