eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dzierżawa analizatorów oraz zestawu do mikrometody wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa analizatorów oraz zestawu do mikrometody wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ZDROWIA W MIKOŁOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241294970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-mikolow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-mikolow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2026aa54-e787-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa analizatorów oraz zestawu do mikrometody wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2026aa54-e787-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256304

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 371245 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Analizator hematologiczny, fabrycznie nowy lub używany po udokumentowanym przeglądzie technicznym, rok produkcji nie wcześniej niż 2021
• Parametry graniczne analizatora określono szczegółowo w załączniku nr 2 a) do SWZ
• Instrukcja obsługi analizatora w dwóch egzemplarzach w języku polskim, - jeden egzemplarz dołączony do oferty – może być w wersji skróconej), drugi egzemplarz wraz z dostawą analizatora w formie papierowej
• Paszport techniczny analizatora – wraz z dostawą analizatora
• Deklaracja Zgodności, Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikującą – jeżeli jest wymagany przepisami prawa – wraz z dostawą analizatora
• Pakiet startowy –wraz z dostawą analizatora
• Aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych w formie papierowej, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie – wraz z dostawą analizatora

4.5.3.) Główny kod CPV: 38434570-2 - Analizatory hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 141460 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Analizator koaguolologiczny, fabrycznie nowy lub używany po udokumentowanym przeglądzie technicznym, rok produkcji nie wcześniej niż 2020
• Parametry graniczne analizatora określono szczegółowo w załączniku nr 2 b) do SWZ
• Instrukcja obsługi analizatora w dwóch egzemplarzach w języku polskim, - jeden egzemplarz dołączony do oferty – może być w wersji skróconej), drugi egzemplarz wraz z dostawą analizatora w formie papierowej
• Paszport techniczny analizatora – wraz z dostawą analizatora
• Deklaracja Zgodności, Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikującą – jeżeli jest wymagany przepisami prawa – wraz z dostawą analizatora
• Pakiet startowy –wraz z dostawą analizatora
• Aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych w formie papierowej, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie – wraz z dostawą analizatora

4.5.3.) Główny kod CPV: 38434520-7 - Analizatory krwi

4.5.5.) Wartość części: 67485 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Zestaw do mikrometody, fabrycznie nowy lub używany po udokumentowanym przeglądzie technicznym i walidacji, rok produkcji dla wirówki i inkubatora nie wcześniej niż 2018
• Parametry graniczne zestawu określono szczegółowo w załączniku nr 2 c) do SWZ
• Instrukcja obsługi zestawu w dwóch egzemplarzach w języku polskim, - jeden egzemplarz dołączony do oferty – może być w wersji skróconej), drugi egzemplarz wraz z dostawą zestawu w formie papierowej
• Paszport techniczny zestawu – wraz z dostawą zestawu
• Deklaracja Zgodności, Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikującą – jeżeli jest wymagany przepisami prawa – wraz z dostawą zestawu
• Pakiet walidacyjny –wraz z dostawą zestawu
• Aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych w formie papierowej, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie – wraz z dostawą zestawu

4.5.3.) Główny kod CPV: 38434520-7 - Analizatory krwi

4.5.5.) Wartość części: 162300 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154218,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154218,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154218,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sysmex Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140105414

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 176

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-486

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154218,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65577,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65577,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65577,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bio-Ksel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON􀀃871242846

7.3.3) Ulica: Kaliowa 3

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65577,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172990,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172990,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172990,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grifols Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015643114

7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-204

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172990,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.