eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem budowlanym pn.: ,,Remont budynku Sądu Rejonowego w Lubartowie"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem budowlanym pn.: ,,Remont budynku Sądu Rejonowego w Lubartowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 43

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-076

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sąd

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem budowlanym pn.: ,,Remont budynku Sądu Rejonowego w Lubartowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3381ad13-f140-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075076/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Remont budynku Sądu Rejonowego w Lubartowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216090/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D.ZP-2820-29/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 310853,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem budowlanym pn.: Remont budynku Sądu Rejonowego w Lubartowie”.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539847,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUT-SERWIS Jacek Gilewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432672972

7.3.3) Ulica: al. Kraśnicka 135

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-718

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia c.d.
1. Wykonawca niniejszego zamówienia świadczy usługę przez okres trwania robót budowlanych objętych nadzorem wraz z
odbiorem końcowym oraz przeglądami i odbiorami w okresie gwarancyjnym i w okresie rękojmi.
2. Zgodnie z umową z Wykonawcą robót budowlanych, termin ich zakończenia wynosi 30 miesięcy od dnia podpisania
umowy z Wykonawcą robót budowlanych.
3. Wykonawca usługi nadzoru inwestorskiego wykonuje swoje obowiązki do momentu odbioru przedmiotu umowy zaś
obowiązki związane z okresem gwarancyjnym do końca tego okresu. Z tytułu wydłużenia terminu realizacji usługi w związku
z dłuższym niż założony terminem realizacji robót Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
4. Termin, o którym mowa w pkt. 1 oraz pkt 2 może ulec zmianie na zasadach określonych w umowie z Wykonawcą robót
budowlanych oraz po spełnieniu przesłanek wskazanych w art. 454-455 ustawy p.z.p.
5. Okres gwarancyjny i okres rękojmi dla robót, nad którymi pełniony będzie nadzór wynosić będzie maksymalnie 60
miesięcy od daty odbioru ostatecznego.
6. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: od momentu protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawcy robót
budowlanych przez Zamawiającego i podpisania umów w zakresie nadzoru inwestorskiego (w sytuacji, jeśli plac budowy
zostanie przekazany wykonawcy robót budowlanych przed zawarciem umów w zakresie nadzoru inwestorskiego).
7. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w projekcie umowy, stanowiącym
załącznik nr 6 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.